Nu Online
Momenteel zijn er 371 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Kirsten
cadeau bruidegom/jarige
Hallo medebruidjes en bruidegommen,   wij trouwen op de verjaardag van mijn verloofde. Nu zou ik graag toch ietsje speciaals doen/geven voor zijn verjaardag. Zijn er mensen die tips hebben?   Alvast bedankt. groetjes, Kirsten
Ideeën Reacties: 3 8-11-2010 15:05:36

natasja
presentatie bedankjes
hey iedereen   wij gaan als bedankjes cupcakes geven. 1 mooi versierd cupcake in een doorzichtig doosje met een lintje en kaartje er rond. Nu is mijn vraag hoe zou ik dat presenteren naar de gasten toe??? Het zijn in de 120 stuks...   ...
Ideeën Reacties: 10 7-11-2010 0:14:08

Jessy
probleempje dagindeling
Hey allemaal,   Ik en men ventje raken het niet eens over een dagindeling, op den duur krijgen we er zelfs een puntkop van. wie wil er wat ideen meedelen over wat er een goede dagindeling zou zijn op je trouwdag zelf van 's morgens tot avondfe...
Ideeën Reacties: 5 5-11-2010 22:20:19

rina
een beetje hulp gevraagd
Hallo   Wij zouden graag een trouwfuif geven ipv een trouwfeest Aangezien wij tamelijk wat jonger volk hebben op onze gastenlijst en daar zitten toch wat feestbeesten tussen weten we niet echt goed hoe we het gaan doen ivm eten voor 's avonds&...
Ideeën Reacties: 6 5-11-2010 15:42:34

Kelly
Haarpareltjes
Eu, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Maar ik ben op zoek naar haarpareltjes/steentjes... Zo'n type dat je aan uw haar moet rijgen. Mijn kapster heeft wel gezegd dat ik er moet nemen met een héél klein gaatje, dat je het haar e...
Ideeën Reacties: 6 5-11-2010 11:45:46

heidi
decoratie
hallo, wij zijn op zoek naar foto's of voorbeelden van het opmaken voor de feesttafels, ronde en ovale tafel... wij zoeken wat ideeën, balonnen met helium en kaarsen mogen niet, maar we zouden van die ledtheelichtjes aanschaffen en in houdertjes...
Ideeën Reacties: 4 5-11-2010 9:43:05

Linsay
spulletjes te koop
dag dames,   gisteren waren we een maandje getrouwd! Wat gaat de tijd toch snel! Twas een prachtige dag! Nu heb ik een paar dingen te koop zoals mijn curlies in m'n haar, heb in totaal 8 stuks, met strassteentjes en parel in het midden. Dan...
Ideeën Reacties: 2 3-11-2010 11:36:22

joy
versieren van huis en kerk
Hallo iedereen!   Hebben jullie leuke ideetjes om het huis (voordeur, oprit, voortuin) te versieren. En ook leuke manieren om de kerk wat leuker, feestelijker en warmer te maken. Ik dacht al aan simpele witte ballonnen, bloemen, tule, witte...
Ideeën Reacties: 2 1-11-2010 20:20:19

sofie
cupcakes
volgend jaar trouwen we in augustus en ben van plan cupcakes te maken als bedankje, aangezien ik dit supergraag doe wil ik gerust op bestelling cupcakes maken, woon in lier dus laat maar iets weten    
Ideeën Reacties: 6 1-11-2010 14:39:22

Kristel
tekstje voor gastenboek
Hallo allemaal,   Wij hebben ons een gastenboek aangeschaft maar zouden (vooraan of apart bij het boekje) graag een tekstje voor onze gasten willen schrijven, heeft er iemand hier goeie ideeën voor???   alvast bedankt    
Ideeën Reacties: 4 31-10-2010 6:56:04

Kirsten
binnenkomst zaal voor eten
Hey allemaal,   zijn jullie van plan gewoon samen met de gasten de zaal binnen te gaan voor het eten? Of komen jullie toch apart binnen gewoon op speciaal muziekje? Zijn er mensen die een dansje doen om binnen te komen?   Ik ben benieuwd na...
Ideeën Reacties: 12 29-10-2010 10:21:56

jessica
ringen
hallo, iedereen weet iemand waar ik ni te duur maar toch mooie trouwringen kan kopen ?? groetjes  
Ideeën Reacties: 10 28-10-2010 11:25:23

Christel
Fotohokje / Photobooth ? Leuk idee maar wie van jullie heeft er goeie referenties?
Beste mede-bruidjes,    Graag zouden we voor ons avondfeest/dansfeest een fotohokje hebben. Dan kunnen onze gasten leuke gekke-bekken foto's van zichzelf nemen en hebben ze ook meteen een souvenirtje. Al toffe dingen gezien op engelstali...
Ideeën Reacties: 20 27-10-2010 17:28:16

Kathleen
Irritante link automatisch onder elk bericht
Beste bruidjes(2B)/bruidegommetjes(2B),   hoewel ik er zelf niets aan kan doen, wil ik me alvast verontschuldigen voor die irritante link die steeds automatisch onder mijn bericht komt te staan. Als ik klik op "posten", staat het er nog niet, ...
Ideeën Reacties: 4 24-10-2010 18:04:21

michel
ceremoniemeester
hallo allemaal   weet iemand een orgineel idee om de ceremoniemeester te vragen????? 
Ideeën Reacties: 4 24-10-2010 12:33:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...