Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sharon
minder dan 100 dagen :-)
woehoew ik kan eindelijk ook zeggen dat mijn teller op 99 dagen staat  stilletjes aan beginnen de voorbereidingen op zijn einde te geraken, met nog  een paar kleine dingen te doen kijk ik uit naar de grote dag  groetjes sharon
Voorbereiding Reacties: 4 14-3-2013 18:08:00

Lieve
Tijd om te ontstressen!
Even een stand van zaken... Terwijl je hier op de teller de dagen wel elke dag ziet verminderen, blijft het toch een nummer op je computerscherm. Toen we gisteren begonnen aan het schrijven van de enveloppen, werd het toch even allemaal wel...
Voorbereiding Reacties: 8 14-3-2013 10:06:36

sara
trouwfeest met beperkt budjet
hallo, enkele weken verloofd en al volop bezig met voorbereiden nu ik tijd heb en ja.... typsich een vrouw zeker dat er direct invliegt. nu heb ik al heel veel forumberichten gelezen en krijg toch schrik want wij hebben maar 5000€ uit te geven ...
Voorbereiding Reacties: 16 13-3-2013 22:08:39

candy
hoe begin ik er aan ???
Beste mede bruidjes, Ik lees hier veel dat er bruidjes zijn die een boekje maken over 101 ik hou van u. Heb op google zitten te zoeken woe je er aan kan beginne maar ik vin er dus niks van, Zijn er hier soms bruidjes ofzo die mij kunne helpen? Laten ...
Voorbereiding Reacties: 6 13-3-2013 21:59:21

robin
Pasta verwerken in tafelthema's.. Hulp en ideeën welkom :)
Dag iedereen!! Wij hebben het idee om iets met pasta (verschillende soorten droge pasta + een receptje) te doen..  Om dit toe te passen als tafelthema's en eventueel ook als bedankingskes.. Het is echt moeilijk om iets originee...
Voorbereiding Reacties: 5 13-3-2013 21:48:20

Iris
Genodigden aan tafel
Hoi! Ik vraag mij af hoe ik het ga aanpakken om iedereen aan de juiste tafel te krijgen. Enkele opties zijn al door mijn hoofd gegaan, maar ik heb er zo overal mijn bedenkingen bij: - Gewoon naamkaartjes op de tafels zetten. --> Gaat iedereen da...
Voorbereiding Reacties: 5 13-3-2013 17:11:24

Stéphanie
Zenuwen!
Wij trouwen op 30 maart 2013 en die dag begint echt schrikwekkend dichterbij te komen! Ik krijg er echt zenuwen van, gelukkig kan ik nog goed slapen! We kunnen eigenlijk niet veel meer doen, praktisch alles is al gepland en geregeld. Hopelijk loopt a...
Voorbereiding Reacties: 11 13-3-2013 17:00:43

Nathalie
Even mijn gal spuwen
Ppff waar moet ik beginnen?? Eerst bij het goede nieuws misschien!  Vorige week vrijdag hebben we de uitslag van het bloedonderzoek ontvangen en blijkt dat we ons eerste kindje mogen verwachten!  Nu ik ben net de 5 weken voorbij, dus h...
Voorbereiding Reacties: 32 13-3-2013 16:07:51

Ann
Aantallen van misboekjes/bellenblaas/...
Hallo iedereen! Wji trouwen ook voor de kerk, en ik vind het heel moeilijk in te schatten hoeveel volk we daar mogen verwachten. Ik hoop natuurlijk op veel volk, maar ik vrees een beetje dat de mensen dat 'tegenwoordig' niet meer zo belangrijk vind...
Voorbereiding Reacties: 3 13-3-2013 15:43:55

Debbie
Wat een bende kleuters!
Kga niet in detail treden, maar soms ook het gevoel dat je ipv familie een peutertuin hebt! Wat een gezever en gezaag! Soms ben ik dat zoooooo beu hé! Van mij part blijven ze allemaal maar thuis (maar daar is ventje niet mee akkoord)  ...
Voorbereiding Reacties: 5 13-3-2013 12:35:06

Veva
Ringen & ondertrouw: check
Vandaag was het een dagje dat rond de trouw draaide. Om 9 uur 's morgens mochten wij langsgaan bij het stadskantoor om de ondertrouw in orde te brengen. Het is vandaag nog precies 6 maanden en 14 dagen voor onze wettelijke trouw. Mijn aanstaande was...
Voorbereiding Reacties: 3 13-3-2013 12:24:21

Nathalie
vistaprint
Hey bruidjes, vistaprint werkt niet meer bij mij... Hebben jullie dit ook? Of zou het aan mijn internetverbinding liggen :-) Grtjs!
Voorbereiding Reacties: 0 13-3-2013 9:37:08

Ne
Planning ok?
Hoi allemaal, wat denken jullie van onze planning? Te nipt? Te ruim? Tips? Missen we iets? 6u: Bruid opstaan...... 7u: fotograaf komt aan, korte uitleg voor hem 7u15 - 9u15: Kapper + make-up + omkleden 9u15u: Aankomst bruidegom thuis + (ontvangst su...
Voorbereiding Reacties: 6 12-3-2013 21:39:25

Carrie
Wensboom : welke echte boom-plant-struik ?
Ja, we zijn er uit ! We gaan tijdens onze viering samen een boom/struik planten, als teken van een start samen, met diepe wortels enz ;-) Deze boom/struik gebruiken we dan nadien als wensboom, zodat onze gasten een wensje kunnen neerpennen en aan de ...
Voorbereiding Reacties: 5 12-3-2013 13:12:20

Jana
zoektoch naar wit "netje"
Beste bruidjes, ik ben op zoek naar witte gaas of netje zoals op onderstaande afbeelding: http://i01.i.aliimg.com/img/pb/566/317/499/499317566_085.jpg Maar dan niet als haardecoratie, gewoon om zelf te bewerken en te gebruiken als versiering Ik ben ...
Voorbereiding Reacties: 4 12-3-2013 8:50:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...