Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stefanie
Bierviltjes als gastenboek te koop
 Wij hebben als gastenboek voor ons huwelijk bierviltjes gebruikt.  Ons huwelijk is nu al een tijdje achter de rug en we hebben er nog enkele over nl.:* Teken het bruidspaar (16)* Teken jezelf en/of je partner (13)* Hoe zie je het brui...
Ideeën Reacties: 1 21-7-2015 12:58:02

Steven
alternatief voor stoelhoezen
Wij zijn op zoek naar 2 stoelhoezen die we gaan gebruiken als decoratie van onze stoelen tijdens onze ceremonie. De stoelen in onze zaal zijn echter geen standaardmaat... iemand een alternatief? Liefst niet te prijzig?  Alvast bedankt!  G...
Ideeën Reacties: 1 21-7-2015 12:55:16

jeff
gouden tafellopers
Hallo na een feestje verkopen wij onze 'gouden' in satijn uitgevoerde tafellopers!25 stuks in totaal! heel mooi! één maal gebruiktwij zijn van aalst;wij kunnen gerust fotos doormailen naar u25 stuks is 25 euro  
Ideeën Reacties: 2 21-7-2015 11:12:53

sarah
bruidsboeket en tafelstukken regio Roeselare
Hopelijk kan iemand ons helpen... 1,5 maand voor ons huwelijk en we hebben geen bloemist meer. Iemand in de familie ging dit doen maar net te weten gekomen dat dit dus niet doorgaat. Niet leuk natuurlijk... We zijn dus dringend op zoek naar iemand re...
Bruidsboeket Reacties: 10 20-7-2015 22:06:30

Liesa
Dj gezocht Oudenaarde
Beste. Wij zijn nog op zoek naar een dj die kan draaien op ons huwelijk op 14-05-2016. Wij zijn op zoek naar een dj die:  - liedjes draait voor jong en oud - niet veel babbelt tussendoor - weinig of geen schagerliedjes draait - rekening houdt...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-7-2015 20:32:20

kirsten
Feestzaal
Hallo iedereen ik trouw volgend jaar in juni en woon in het leuvense. Weet er iemand leuke zaaltjes bij prijs? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-7-2015 20:32:00

Sanne
Trouwen in andere gemeente
Hallo iedereen Weet iemand of je kan trouwen in een andere gemeente dan waar je woont (burgerlijke trouw)?Ons kerkelijk huwelijk ligt al vast in de gemeente waar we nu wonen, maar tegen ons huwelijk zullen we verhuisd zijn naar een andere gemeente. W...
Locatie Reacties: 2 20-7-2015 19:00:59

Lotte
Gezocht: romantische trouwlocatie oost-vlaanderen
Hallo, Wij trouwen volgend jaar en zijn dringend op zoek naar een romantische locatie. Ons scenario is als volgt: eten in intieme kring met ongeveer 50 personen, buitenceremonie met prieel e.d., dansfeest met dessertbuffet voor 200 personen. Hebb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 20-7-2015 16:53:49

gwenny
Monogram
Heeeelp ik kan ni kiezen! Ik zoek ee monogram om telkens te laten terugkomen op onze trouw... Mijn vriendinnen woorden zot van mij... Ik weet het nimeer!.. Wie wilt me helpen?,,ik kan het precies ni hierbij zetten...
Voorbereiding Reacties: 1 20-7-2015 13:30:27

Sjoeke
3/7/2015 - ONZE DAG!
 Dag dames (en soms ook wat heren...),ik kan ook eindelijk een verslagje schrijven. Na al de maanden van voorbereidingen is onze dag nu ook voorbij!Vermits we al kindjes hebben is (toen nog) vriendlief bij vrienden van ons in de buurt gaan ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 20-7-2015 12:12:37

Annelies
Decoratie trouw te koop
Beste bruidjes en bruidegommen, Wij verkopen al onze decoratie van onze grote dag. Hier kan je de link naar de pagina op Kapaza vinden: http://m.kapaza.be/nl/vi/97720351.htm Bij de meeste artikels zijn foto's toegevoegd. Groetjes, Annelies
Ideeën Reacties: 3 19-7-2015 19:16:00

Steven
laatste liedje ceremonie
Dag iedereen (alweer Dorien en niet Steven die dit schrijft ;) )  wij doen een ceremonie met het huis van de mens. We hebben verschillende liedjes voor tijdens de ceremonie maar moeten er nog eentje hebben ter afsluiting. Ik wil graag een symbo...
Ceremonie Reacties: 0 19-7-2015 17:15:39

Fran
Bruidshuis ervaring?
Hoi! Ik heb mijn trouwkleedje gevonden! In het bruidshuis te Merksem super vriendelijke mevrouw Verschillende kleedjes gepast maar als ik dit aanhad was ik echt verkocht! Nadien toch nog naar het Bruidsparadijs geweest voor toch uitsluitsel te heb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-7-2015 14:28:08

Fran
Bruidshuis ervaring?
Hoi! Ik heb mijn trouwkleedje gevonden! In het bruidshuis te Merksem super vriendelijke mevrouw Verschillende kleedjes gepast maar als ik dit aanhad was ik echt verkocht! Nadien toch nog naar het Bruidsparadijs geweest voor toch uitsluitsel te heb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-7-2015 14:24:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...