Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Kelly
Spannende dag!
O ik ga een spannende dag tegemoet! Eerst heb ik mijn proefkapsel (nog helemaal GEEN idee van wat ik wil!) en daarna moet ik naar winkel voor mijn allereerste pas!!! Wieh!!! Ikke blij en zenuwachtig eigenlijk ook wel
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 13-5-2011 9:50:30

Kelly
Kriebels!!!
Vandaag is het zover... Mijn 1e pas!!! Ik ga eerst mijn proefkapsel laten doen zodat ik het totaalprentje al eens zie. Ik moet toegeven dat ik serieus veel kriebels begin te krijgen pffff... Het is al een jaar geleden dat ik m'n kleed nog eens heb aa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-5-2011 8:35:09

tamara
kleedje afgehaald :)
ik ben super blij, vandaag mijn kleedje in rotterdam gaan ophalen. heb het nog een laatste keertje aangehad, het voelde echt aan alsof ik een echt prinsesje was. kijk zo ernaar uit om het heel de dag te mogen dragen :) maar het komt dichtbij, nog ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-5-2011 23:59:15

Isabelle
het is zover... de twijfel
Ok bruidjes,   ik had niet gedacht dat het zover zou komen. Ik heb heel wat bruidsjurken aangehad, en er was er één die in mijn hoofd bleef spoken. Uiteindelijk is het die dan ook geworden - heel anders dan ik eerst dacht dat mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-5-2011 21:39:52

Elsie
Strapless bruidsjurk
Hoi hoi! Mijn bruidsjurk hangt al klaar bij mij, gezien ik die in de La Sposa Outlet gekocht heb. Een maandje op voorhand moet ik langsgaan om te laten aanpassen. Het is een strapless model, met een jasje erboven (soort bolero), op deze link zie je...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-5-2011 17:40:22

Marjannie
Vanaf morgen op zoek naar men droom bruidsjurk
Hallo meiden,   Morgen ga ik met men beste vriendin op zoektocht naar men droom bruidsjurk :-).   We gaan eerst is kijken bij Jagré te Antwerpen (ze zijn verdeler van Miss Kelly) heb enkele mooie jurken gezien van Miss Kelly. &nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-5-2011 16:38:10

Cathy
kleed passen
Hallo dames en heren,   Morgen mag ik mijn kleed nog eens gaan passen. Ik kijk er ontzettend naar uit. Hopelijk pas ik er nog in :-; Ik zal alles maar meenemen, lingerie (seffens nog gaan kopen), juwelen, schoenen. Vergeet ik nog iets?  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-5-2011 13:35:17

vanessa
trouwjurk anne belin te koop voor spotprijs
Hallo allemaal, onze trouw is ondertussen al gepasseerd op , nl. 3dec 2010. Ik heb besloten mijn kleed niet in de kast te hangen maar door te verkopen. Het is een kleed van Anne Benlin het is  een bustier met een rok (zemeermin mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-5-2011 21:56:41

Cindy
Donkere lingerie
Hoi bruidjes,   Ik ben nog op zoek naar lingerie meer bepaald een donkere (grijs/zwart/bruin) corsage. In de gewone lingerie winkel vind ik geen corsages. In de bruidslingerie winkel lijken ze enkel maar wit of zeer lichte kleuren te hebben....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-5-2011 13:59:08

Tabita
Bruidshuis Merksem
Hey Bruidjes,   wie van jullie heeft ervaring met het bruidshuis in Merksem?   Ik heb daarnet naar hen getelefoneerd, en ik moest geen afspraak maken om te gaan passen, is dit normaal? Zou niet graag voor niets naar daar gaan...  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 11-5-2011 12:23:08

Stephanie
dansen met zwaar kleed?
Dag bruidjes, Nog 2 maandjes en de stress begint toe te slagen. Ik ben vorige week op eerste pas geweest en het kleed was nog steeds super! Ben er echt helemaal weg van, tis echt prachtig, ik heb maar van 1 ding schrik en dat is dat het kleed t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-5-2011 0:14:22

Hilde
tweedehands korte bruidsjurk gezocht
Hallo iedereen,   Ik heb op nu een trouwjurk met een korte sleep aan, waarvan mij verzekerd was dat ik deze omhoog kon dragen. Het bleek echter tijdens de pasbeurt dat dit enkel kon door er een gaatje in te maken. Aangezien ik dit niet zie zitt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 10-5-2011 23:49:30

Ludo
Bruidsjurk en suitekledij gezocht
  Beste Bruidjes,   Voor een fotoshoot in de maand juni of juli in Lommel (de Sahara) ben ik op zoek naar een aantal bruidsjurken (maatje 36 tot 42). Ook andere suite is welkom hoor en ook mag er mannelijke kleding bij zijn.   Indien ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-5-2011 12:54:16

niki
trouwkleed verkopen of niet?
Dag bruidjes,   We zijn nu 2 dagen getrouwd! Het was een geslaagd feest! Nu weet ik  niet goed wat ik met mijn trouwkleed moet doen? Verkopen of in de kast laten hangen en het er waarschijnlijk niet meer uithalen...    gro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 9-5-2011 21:18:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info