Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Carolina
trouwringen en schoenen gevonden, joepie!!!
Vandaag hebben we een uitstapje gemaakt naar bijna den andere kant van het land. Ik had reclame gekregen van Fede di oro. Hier had ik schoon ringen op zien staan. Maar wij zijn van de kempen, het is een eindje. Aangezien wij beide vandaag niet moe...
Andere Reacties: 2 21-2-2009 1:46:27

danitsja
bruiloftsite
http://kurtendanitsja.bruiloftsite.nl/index.php?w=1onze site kan jammer genoeg nog niet mooi maken tot ik volledig geaccepteerd ben.iemand tips
Andere Reacties: 5 20-2-2009 21:24:59

Sarah
burgerlijke trouw persoonlijk maken
Aan alle bruidjes die hun burgerlijke trouw persoonlijk willen makenNa overleg met de ceremoniemeester en het gemeentehuis waar we trouwen mogen we volgende zaak persoonlijk aanpakkeneerst wordt een officieel stuk gehouden (voorlezen van wettelijke a...
Andere Reacties: 1 20-2-2009 20:15:37

danitsja
bruiloftsite
dag medebruidjes ik zou graag een site aanmaken maar weet niet hoe of wat. kan dit gratis. iemand tips. thanks a lot
Andere Reacties: 6 20-2-2009 18:45:58

Annelies
juwelen
hallo bruidjes, ik ben aan het twijfelen tussen ofwel 'echte' bruidsjuwelen met parels, ofwel simpele zilveren juwelen die ik nadien nog kan dragen.Wat kiezen jullie, en waar halen jullie die juweeltjes?Groetjes!
Andere Reacties: 12 20-2-2009 16:19:18

Nathalie
kindergedichtjes over trouwen
Wij houden een alternatieve viering en willen daarbij onze dochter willen betrekken. ze draagt samen met haar neefje al de ringen, maar ze zou graag een gedichtje opzeggen. Heb nu al gegoogeld op kindergedichtjes en gedichtjes over trouwen maar vind ...
Andere Reacties: 4 20-2-2009 15:55:37

Nele
Huwelijkssparen
hallo,ik vraag me af of je voor je huwelijk al je potje kan opvragen bij de mutualiteit? Dit lijkt me logisch aangezien je het dan kan gebruiken voor de voorbereiding van het huwelijk.Bedankt!Nele
Andere Reacties: 18 20-2-2009 15:30:48

Sofie
14/02/09: GETROUWD!!!
Hoi bruidjes. Dit zal de laatste keer zijn voor mij op dit forum. Ik ben afgelopen zaterdag getrouwd. Het was PRACHTIG weer. De zon is de ganse dag blijven schijnen waardoor het niet zo heel koud aanvoelde. De foto's zijn natuurlijk magnifiek mooi (h...
Andere Reacties: 7 20-2-2009 14:44:10

jaarke
Pastoor
Hoi,Kent iemand een priester die wij kunnen aanspreken voor onze kerkelijke viering.Wij trouwen in een klein kapelleke, maar willen niet met rent a prist gezien we een 'kerkelijke erkenning' willen. Wij zijn zelf van Brugge maar feest is rond Gent. G...
Andere Reacties: 4 20-2-2009 12:56:45

Marieke
FORUM BRUIDJES
Hallo,Even iets anders dan sommige berichtgevingen de laatste dagen.Wie zijn de volgende forumbruidjes? Misschien eens een lijstje maken & iedereen aanvullen.Hier gaan we:Marieke & Thijs - 18 april 2009 - Hamme.Groetjes
Andere Reacties: 75 20-2-2009 12:56:33

Kirsten
zonnebank
hey,ik zou naar de zonnebank willen gaan, niet om heel bruin te zien maar om ervoor te zorgen dat er geen witte bandjes in mijn schouders staan.Probleem is dat ik nog nooit naar een zonnebank geweest ben, alle tips zijn dus welkom ;-). Ik vraag me v...
Andere Reacties: 4 20-2-2009 12:26:39

danitsja
tekstje voor mijn man
hoi de dag van onze trouw zou ik mijn ventje een kaartje willen geven met deze tekst op ... zeggen jullie mij wat je ervan vind? doen er nog mensen dit? Lieve schat,Wie had dit ooit gedacht?Dat jij niet 1 maar alle wensen liet uitkomen,Jij de man van...
Andere Reacties: 10 20-2-2009 9:50:43

Liesbet
landhuis de kleine prins Geluwe/Wervik
Heeft iemand ervaring met landhuis de kleine prins in Geluwe?was het eten/bediening lekker/versiering in orde?
Andere Reacties: 1 20-2-2009 8:47:44

danitsja
teveel keus liedjes
ik heb gewoon teveel keus voor liedjes kerk en openingsdans.voor de openingsdans weten we het echt niet wat we zullen nemen he.hier een lijst met wat ik allemaal opgeslaan heb van liedjes :Liedjes openingsdans en kerkmuziekI swear – all 4 one ...
Andere Reacties: 6 20-2-2009 7:02:12

Sharon
Ons huwelijk was een sprookje.......14/02/2009
Dag toekomstige bruidjesWij zijn op valentijn getrouwd, en ik moet zeggen, het was fantastisch!We zijn om 7u30 opgestaan, hebben samen ontbeten. De kapster kwam toe om 10 uur. Ze deed eerst het kapsel van onze kleine meid, heel schoon, en daarna mijn...
Andere Reacties: 5 20-2-2009 0:55:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...