Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Brenda
Azzuro - Oostende
Iemand ervaring met de werkwijze van Azzuro in Oostende ? Ze verkopen het pasmodel, dus er wordt geen jurk besteld (eerlijk is eerlijk : ik ben ook té laat daarvoor vrees ik) En dan moet je een paar weken voor de trouw passeren en verstell...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-5-2011 20:45:22

Lynn
2de Pas & Ringen!
Hey Mede-lotgenootjes,   Vorige week woensdag heb ik 2de pas gehad van mijn kleed, en was nog even overdonderd als de eerste keer! Ik vondt het dan ook zo spijtig als ik het erug moest uitdoen, maarja nog 46 daagjes en mag het een hele dag a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-5-2011 13:53:23

dieter
ontwerper ontwerpster gezocht regio west vlaanderen
een vraagje ,  weet er iemand een goede ontwerpster of ontwerpen voor een trouwjurk, ik geraak er namelijk niet aan uit om een jurk e kopen ik zou er graag eentje laten ontwerpen . kan er iemand helpen?   dank u 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 8-5-2011 22:31:46

elien
vraagje
Hallo dames,   ik heb een vraagje voor jullie...zoals je wel kan zien is mijn huwelijk nog ver ver weg (22/09/2012). ik ben dus al een beetje aant kijken wat voor trouwjurk ik zou willen, welke stijl of zo...Door mijn zoeken zit ik natuurlijk ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 7-5-2011 23:08:33

nancy
hallo bruidjes,ik heb een vraagje inverband met honeymoonshop
hallo bruidjes , wij treden in het huwelijksbootje volgendjaar 20.07.2012, en ben zo wa aan het rond zien voor men droomjurk :) nu heb ik al enkele site's gezien met bruidsjurken ,en kwam nu terecht bij honeymoonshop in amsterdame , nu is mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-5-2011 14:17:06

Elien
mia monta?
Hallo!   Heeft iemand zijn kleed laten maken (of is van plan om het te laten maken) bij Mia Monta?  Hoe is het met de prijs/kwaliteit/enz...?  Mijn moeder wil dat ik het mijne daar laat maken... en aangezien zij de lieve sponsor is...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 5-5-2011 18:01:19

Kim
Eerste pas
Hoi, Ik ben zo blij. Ben vandaag voor de eerste keer na meer dan een half jaar mijn kleedje mogen gaan passen. Ik had er echt zenuwen voor. Vannacht slecht geslapen. Wat als het niet goed past. Maar alles ging perfect en het paste perfect. Ik voelde...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-5-2011 14:55:45

Ellen
Nog nooit meegemaakt ;-)
Vandaag was het zover...1e pas! Mijn kleed is nog altijd mijn droomkleed! WAUW... Maar ik ben verdorie té veel afgevallen en mijn jurk paste dus niet mooi aan, ik ben 1 kledingmaat kwijt... Maak nu zoiets mee ;-) Iedereen maar lachen met mij ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 4-5-2011 21:34:07

Eva
Wachten op het trouwkleed
Anders dan de meeste hier heb ik mijn kleed in Engeland besteld via deze website http://gothicweddingdresses.webs.com/ en heb ik mijn jurk dus nog niet in het "echt" gezien of gepast. Sinds february alles geregelt (betaling gedaan maten doo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-5-2011 15:53:29

vanessa
kleedje anne belin te koop met schoenen 150euro
Hallo allemaal, onze trouw is ondertussen al gepasseerd op , nl. 3dec 2010. Ik heb besloten mijn kleed niet in de kast te hangen maar door te verkopen. Het is een kleed van Anne Benlin het is  een bustier met een rok (zemeermin mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 4-5-2011 13:30:49

monica
Luca Renzi
Hallo, Weet er iemand waar dat ik in Limburg of ergens kortbij Limburg  feestschoenen van Luca Renzi kan kopen. Ik heb er gezien op google, maar die schoenenwinkel ligt in Roeselaere. Liefst korterbij. Ik heb er een paar gezien dat ik naderhan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-5-2011 23:59:29

Steffie
goedkoop prinsessenkleed gezocht
Hallo iedereen. Ik ben op zoek naar een goedkoop (outlet of tweedehands) trouwkleed. Dit moet echt een prinsessenkleed zij. :-) Ik zie hier verschillende winkels, maar ik geraak er niet aan uit in welke ik een kleed kan vinden van onder de 1000 e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 1-5-2011 13:32:59

Stéphanie
Linea Raf
Beste bruidjes in-spe, op de mooiste dag van mijn leven, had ik een prachtig kleed van Linea Raffaelli aan: Set 68. Ik wil nu iemand anders laten schitteren in dit super mooie kleed en stel het te koop aan halve prijs. Maat 38 - 1m70 Uiteraard maa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 1-5-2011 9:42:57

Bianca
jurk
hey,   Wij trouwen in juni volgend jaar, vanaf wanneer zou ik op zoek moeten gaan naar een jurk?   gr 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 29-4-2011 21:12:55

lies
Eerste pas na 12 kilo gewichtsverlies
Dag bruidjes,   met een klein hartje ging ik vandaag naar de bruidswinkel voor mijn 1e pas. Na 12kg gewichtsverlies wist ik écht niet wat het zou geven aangezien ik mijn kleedje aangekocht had voor mijn noeste arbeid ;-) Wel, het komt pe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 29-4-2011 19:00:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info