Nu Online
Momenteel zijn er 390 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlotte
Te koop: fotokaders, fotohouders en menukaarthouders
Nu mijn trouw voorbij is, verkoop ik wat van de decoratie van het avondfeest.12 x fotokader (dubbelzijdig) in wit12 x fotohouder in zilveren roos, met een knijper aan24 x houten menukaarthouders  http://www.2dehands.be/overig/feesten/overi...
Voorbereiding Reacties: 0 16-7-2015 15:31:55

Virginie
Dj gezocht Gent
 Ik ben nog op zoek naar een dj die kan draaien Gaston gent op 18/6/16iemand die hedendaagse muziek draait voor jong en oud en echt de sfeer van de zaal kent. iemand die aan te raden is? geef maar door!  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 16-7-2015 10:55:35

severine
Muziek
Hallo.Wij trouwen in 2017.Nu had ik een ideetje om bij de uitnodigingen een kaartje bij te steken om hun lievelingsliedje door te sturen want wat moet je allemaal van liedjes op je trouwfeest laten spelen.zou dit een goed idee zijn want we willen de...
Ideeën Reacties: 8 15-7-2015 23:10:55

Karen
PANIEK! We moeten morgen kiezen tussen Godshuis of kasteel Moerkerke
HELP... Romantisch Moerkerke of Monumentaal Godshuis. Twee toplocaties in een prachtige buurt en een bijna onbegonnen keuze. Verlos ons uit ons lijden en vertel iets geweldig goeds of slecht van één van beide locaties. Mijn grote voordeel ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-7-2015 18:09:10

Karin
Cadeaulijst
Hallo allemaal, Wij gaan trouwen en weten niet goed wat we cadeau moeten vragen. Weten jullie nog leuke cadeaulijsten? Ik had de cadeaulijst van Pluq.nl gezien, heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes, Karin
Ideeën Reacties: 1 15-7-2015 16:43:06

sanne
TE KOOP!!! Fotokadertjes, kousenband, haarpinnen en autostift.
Bij interesse en voor foto's (want die kan ik hier niet op zetten) mail naar sanne.van.lierde@gmail.com Afhaling is in Merksem. Geef een goed voorstel en het kan van jou zijn voor een prikje. -13 Fuchsia kadertje met gouden kaartjes in met disney...
Ideeën Reacties: 0 15-7-2015 12:48:26

sanne
Bij interesse en voor foto's (want die kan ik hier niet op zetten) mail naar sanne.van.lierde@gmail.com Afhaling is in Merksem. Geef een goed voorstel en het kan van jou zijn voor een prikje. -13 Fuchsia kadertje met gouden kaartjes in met disney...
Ceremonie Reacties: 0 15-7-2015 12:47:33

sanne
Voorbereiding Reacties: 0 15-7-2015 12:40:03

katja
4 JULI 2015 MIJN TOPDAG
Dag lieve bruidjes allemaal, Hoewel ik zelf nooit wat gepost heb ( ik heb zelf de account van mijn zus gebruikt) heb ik wel veel tips opgedaan via dit forum. Daarom geef ik graag ook zelf verslag van mijn mooiste dag. Wij zijn getrouwd op zaterdag 4 ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 15-7-2015 11:09:22

severine
the perfect dress
Hallo,het is nog vrij lang,maar wanneer kijk ik voor mijn jurk.We trouwen op 01/07/17en welke winkel zou ik best nemen.Ben afkomstig van west vlaanderen,en nog een vraagje hoeveel kost eigenlijk een bruidsjurk.Ik moet geen prinsessejurk hebben want i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-7-2015 10:46:05

angela
Le Renard
hallo, Heeft iemand recente ervaringen met een trouwfeest in Le Renard, Beervelde (Lochristi)? Viel dit mee qua prijzen?Bedankt  
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-7-2015 10:43:27

Faye
Engelse ceremoniewagen regio Brugge
Hallo allemaal! Mijn huwelijk is nog veraf, maar mijn vriend en ik zijn wel al begonnen aan de budgettering van ons huwelijk en een spaarplan aan het opstellen. Mijn droom is al altijd geweest om in een typisch Engels voertuig te kunnen rondgereden w...
Voorbereiding Reacties: 2 14-7-2015 22:44:09

jeff
gouden tafellopers
 ik verkoop 20 goudkleurige satijnen tafelloperszijn 1 maal gebruikt voor feest, mooi afgeboord. Mooi effect op de tafelkunnen in aalst fagehaald worden totale prijs is 25 euro.  
Voorbereiding Reacties: 1 14-7-2015 22:27:24

Britt
Tafel namen
Hey, Iemand leuke ideeën voor de tafels een naam of kenmerk te geven ? Hebben niet overdreven veel tafels denk een stuk of 5!! Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 5 14-7-2015 22:22:57

Tara
bruidswinkels?
Welke bruidswinkels zijn aan te raden, die ook nog meevallen van prijs? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-7-2015 22:18:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...