Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annick
Lokatie trouwfoto's Regio Kortrijk-Roeselare
Wij zijn op zoek naar een locatie voor het nemen van foto's op ons huwelijk op 05/08/2016. We zoeken een oud bedrijfspand of oude vervallen site.Iemand voorstellen ?  
Locaties - Fotografie Reacties: 1 14-7-2015 20:53:43

Melissa
Roeselbergkapel
Hoi iedereen, Wij hebben op dit moment de Roeselbergkapel vastgelegd voor onze ceremonie. We hebben nog niet binnen kunnen kijken, alleen maar door het sleutelgat   Heeft er iemand ervaring met deze kapel en foto's eventueel van de binnenkant? ...
Locaties - Viering Reacties: 1 14-7-2015 15:17:43

pane
tiara van 'noblesse' te koop wegens niet gebruikt
Ik verkoop een tiara van het merk 'Noblesse' wegens niet gebruikt.Foto op: http://www.bruid.nu/Products/index/category/2(tiara nummer 2370)Aankoopprijs: 55 euro - vraagprijs: 40 euro  
Kledij - Accessoires Reacties: 1 14-7-2015 14:27:39

Charlotte
Keuze schuur
Wij twijfelen tussen 2 locaties: 't goed indoye in Wevelgem en 't klein reygaertsvliet in Westkapelle. Waar we het meest over twijfelen is dat de tuin waar je de receptie kan doen bij 't klein reygaertsvliet aan hun privé woning ligt en de ingan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-7-2015 13:26:45

dorien
ceremonie/viering regio Essen
Hallo iedereeen, Mijn vriend en ik willen in september 2016 trouwen... Omdat we beide niet gelovig zijn willen we niet in een kerk trouwen,maar ik zou wel graag een viering of ceremonie willen houden... weet er iemand toevallig goede/leuke locaties ...
Locaties - Viering Reacties: 1 14-7-2015 11:29:27

Ines
danslesse,
Mede-bruidjes, weet er iemand waar we in de omgeving van Aalst-Zottegem danslessen kunnen volgen voor onze openingsdans? We willen geen remix als openingsdans alsook niks spectaculair maar wel een mooie vlotte dans. We zijn zelf van Erpe-Mere. Be...
Openingsdans Reacties: 4 13-7-2015 21:27:11

Ines
openingsdans
Hallo, daarnet kwam mijn vriend thuis en hij had tijdens de top 2000 op Joe fm een liedje gehoord dat hij wel leuk vond 'Young hearts run free' van Candi Staton. Is niet echt de tekst voor een openingsdans maar snap zijn visie. Hij wil een liedje wa...
Openingsdans Reacties: 4 13-7-2015 21:24:25

evi
thema fotografie
wij zijn op zoek naar orginele uitnodigingen/ ideeen voor onze trouw. We willen onze hobby hierin verwerken. nl fotografie. ( urbex fotografie) kan ons iemand hierbij helpen? heeft iemand ideeën hoe we dit kunnen toepassen in onze trouw? grtjs ...
Ideeën Reacties: 5 13-7-2015 18:54:58

angela
Iemand recente ervaring met Kasteel Domein Oudeberg - Orangerie Les Roses - Geraardsbergen?
Heeft iemand recent zijn feest gegeven in Kasteel Domein Oudeberg - Orangerie Les Roses? Wij overwegen deze locatie om volgend jaar ons feest te geven omdat het een zeer mooie locatie is, ook voor foto's
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 13-7-2015 18:23:44

Sarah
iemand ervaring met kasteel van ooidonk voor trouwfoto's ?
Hallo iedereen, wij trouwen in september en zoeken nog locatie voor trouwfoto's. Ons oog is gevallen op kasteel van ooidonk (sint martens leerne) maar heeft er daar iemand ervaring mee voor foto's daar te laten nemen ? Wat mij vooral afschrikt is d...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 13-7-2015 16:16:50

Jens
Nog steeds op zoek naar een zanger(es)!
Wie kan ons helpen? Tegen een betaalbare prijs... Het is voor 12 september, dus het wordt dringend!
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 13-7-2015 14:16:54

Ann
Ervaring met Sposa - Heusden Zolder
Hoi, heeft iemand ervaring met Sposa in Heusden Zolder voor kleding voor de bruidskindjes? Hebben ze er ook schoentjes en dergelijke? Alvast bedankt 
Kledij - Suite Reacties: 1 13-7-2015 11:02:00

Jessie
TOP fotograaf Ronny Wertelaers
Beste bruidjes Voor diegenen die nog op zoek zijn naar een goede huwelijksfotograaf, kan ik zeker Ronny Wertelaers aanbevelen ! Zijn foto's zijn supermooi en hij geeft heel veel tips op voorhand zodat de foto's beter tot hun recht komen. Na iets me...
Fotografie Reacties: 4 13-7-2015 10:15:44

tinne
huisdj camargue
hey heeft er iemand ervaring met de huisdj van feestzaal camargue te bertem?? groetjes!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 13-7-2015 9:51:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...