Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

katrien
high tea
Hi kent er iemand bedrijven die een high tea organiseren thuis behalve petit gateau???   Thanks!!!!
Ideeën Reacties: 0 23-9-2010 19:01:53

Emmy
Misschien leuke tip/idee.
Hey bruidjes,   ik wile jullie gewoon laten weten dat ik dit www.feestbusje.be juist heb ontdekt. Heb juist een mail met de prijzen ontvangen want wij zijn van plan dit te huren voor aan de kerk samen met een ijskarretje.   Grtjs &nbs...
Ideeën Reacties: 8 23-9-2010 15:16:17

Tiny
Kinderen
Heeft er soms iemand ideetjes of tips die men kan doen om de kinderen bezig te houden op het huwelijksfeest ? zodat de ouders ook rust zullen hebben deze dag dan.. Alle ideetjes en tips zijn welkom! Liefst wel geen springkasteel .. Hopelijk kan ...
Ideeën Reacties: 16 22-9-2010 11:33:58

Patricia
Wensen op WC-deur
Dag allemaal,   Enige tijd geldeden zag ik hier op de site een leuke tekst om aan te geven dat de mensen hun wensen op de wc-deur mochten schrijven. (alternatief voor gastenboek) Iets met "op gemak lezen..." Jammer genoeg kan ik die tekst ...
Ideeën Reacties: 2 22-9-2010 9:44:28

natasja
tips liedje voor binnen komen vd feestzaal en aansnijden van bruidstaart
hey iedereen, welk liedje gebruiken jullie voor het binnen komen vd feestzaal en aansnijden van de bruidstaart?   x
Ideeën Reacties: 4 20-9-2010 23:03:57

Wenke
Enkele aanraders!!
Hey iedereen,   Ik ben nu al een aantal weken getrouwd en leef nog altijd in een soort roes :) Het was gewoon geweldig!  En daarom wou ik jullie een aantal mensen/zaken meegeven die zeker de moeite zijn: - Onze ceremoniemeester Chris: Heel ...
Ideeën Reacties: 3 20-9-2010 12:29:50

Pieter
TE KOOP: Poeder om vreugdeschoten te lossen
Dag bruidjes en bruidegommetjes,   Onze trouw is nu 30 dagen voorbij en genieten nog na van de prachtige dag!!   Wij hebben twee dagen voor onze trouw vreugdeschoten gelost. Je hebt daar twee soorten poeder voor nodig.   Wij hebb...
Ideeën Reacties: 1 20-9-2010 9:56:50

Anastasia
Huwelijkssuite omgeving Hasselt-Genk-Bilzen gezocht
Hey meisjes!!   Ik ben beetje rond aant kijken waar ik en mijn toekomstige man ;) onze eerste nacht gaan doorbrengen. We zoeken een huwelijkssuite ergens in Limburg, liefst omgeving Hasselt-Genk-Bilzen! Ik was aant kijken voor een suite met...
Ideeën Reacties: 2 19-9-2010 16:50:24

Leen
Weddingplanner kempen
Hoi iedereen,   Heeft er iemand van jullie ervaring met een weddingplanner? Zoja, met welke? Ik zoek namelijk een weddingplanner omgeving Kempen die me wat meer uitleg kan geven over de kostprijs/mogelijkheden,...   Alvast bedankt voor...
Ideeën Reacties: 0 18-9-2010 11:31:27

Sarah
Drankenlijst
Hoi, hoi,   Graag had ik jullie mening geweten. Het lijkt banaal, maar ik vroeg het mij toch af. Onlangs zijn we naar een trouwfeest geweest. Na afruimen van diner, werden er overal op tafel de drankenlijst gelegd. Ik vond dit wel handig en o...
Ideeën Reacties: 8 17-9-2010 13:48:14

vanessa
aperitief hapjes !!
Dag iedereen,   alles is klaar voor de grote dag, maar nu begin ik te twijfelen welke aperitief hapjes we moeten serveren. Iedereen van de suite komt eerst samen bij mijn ouders thuis, daar is champagne enz voorzien, maar nu vroeg mijn moeder ...
Ideeën Reacties: 8 15-9-2010 15:50:19

Annelies
Inspireren gastenboek
Beste medebruidjes, We zouden graag de gasten tips geven op een originele boodschap in ons gastenboek te schrijven.  Het enige probleem is, dat we ook niet veel inspiratie hebben.  Verder dan een boodschap met de letters van onze namen of...
Ideeën Reacties: 7 14-9-2010 10:28:33

An
paard en kar
dag iedereen   weet er iemand waar je in vlaams brabant een kar met boerenpaard(en) kan huren voor de rit van ons huis naar de kerk/stadhuis?   alvast bedankt groetjes An
Ideeën Reacties: 0 13-9-2010 17:24:39

Anke
Een superdag!
Hey medebruidjes en gommetjes! Hier een poging tot verslag van onze mooiste dag!   Op 20 augustus was het eindelijk zover! De dag waar we zo hard hadden naar uitgekeken! Ik was helemaal niet zenuwachtig toen ik opstond en had zelfs heeel go...
Ideeën Reacties: 8 13-9-2010 13:45:03

inge
Super goeie show gezien op trouw van mijn moeder
Mijn moeder is dit weekend hertrouwd (jaja, nog voor haar dochter) en ze had een heel leuke surprise gevonden voor haar ventje: een goochelaar en entertainer eerste klas! Echt, die man heeft talent! Daarom dat ik hem dan ook super wil aanraden (want ...
Ideeën Reacties: 0 13-9-2010 10:47:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...