Nu Online
Momenteel zijn er 371 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Marieke
Feesthuis Geladé, Brustem (sint-truiden)
hallo iedereen Heeft er al iemand van jullie ervaring met feesthuis Geladé? Ik zou graag mijn tafelrokken bij hun huren, maar zou even willen weten of ze betrouwbaar zijn. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 27-2-2013 18:46:34

jonina
enkel foto's of ook filmen?
lieve bruidjes, Even jullie bedenkingen en tips graag... adresjes, namen,.... Wie helpt mij aub! liefs xxx
Voorbereiding Reacties: 7 27-2-2013 17:44:06

jolma
op naar het volgende!
Een paar kogels door de kerk: - mijn vilten boeket maak ik zelf - mijn trouwring maak ik zelf met zilverklei - eindelijk zijn we het eens over de kleur van onze auto die ons die dag zal vervoeren En daarnaast hebben we sinds maandag onze verlovingss...
Voorbereiding Reacties: 0 27-2-2013 17:27:28

Ann
AAAAH!! Geen 2 meer!!
Hey medebruidjes, ik wou gisteren al een berichtje schrijven, maar helaas geen tijd gehad! Maar dus, sinds eergisteren is bij ons de twee verdwenen en zijn we nog maar 198 dagen van onze grote dag verwijderd! Die nakende deadline gaat helaas gepaard ...
Voorbereiding Reacties: 2 27-2-2013 16:43:09

Carolien
aanspreken pastoor
Hey! Misschien een domme vraag; maar hoe spreek je de pastoor aan? Eerwaarde? Meneer pastoor? Merci!
Voorbereiding Reacties: 1 27-2-2013 15:31:28

Carrie
Palladium ringen / Auro Design
Hallo, Ik ben eens gaan informeren bij een juwelier ivm trouwringen. Aangezien we een beperkt budget hebben, leken de palladium-ringen van Auro Design mij wel iets. Blijkbaar kunnen ze (bijna) alle gouden modellen namaken in palladium. Heeft iemand ...
Voorbereiding Reacties: 10 27-2-2013 15:25:34

Natascha
vervoer
We waren eerst van plan alles met de eigen wagen te doen (geen verre verplaatsingen, we wonen op max. 1km van kerk en gemeentehuis), maar nu begin ik te twijfelen. Ik zou het eigenlijk vooral willen doen om mijn verloofde te plezieren, die dan eens i...
Voorbereiding Reacties: 6 27-2-2013 14:48:54

Julie
Is deze dagindeling haalbaar?
Om 8 uur    naar de kapper 9 uur          make up aan huis    9 uur 45      aantrekken trouwkleed 10 uur 15    aankomst bruid...
Voorbereiding Reacties: 5 27-2-2013 9:59:44

tine
Websites
Hey iedereen! Ik lees steeds hier en daar links naar websites.. Heeft er iemand nog allerlei leuke websites betreft uitnodigingen, bedankingen, decoratie, bloemen, ideetjes, gastenboeken, zaalaankleding, ... Bedankt alvast! :)
Voorbereiding Reacties: 4 27-2-2013 9:24:31

tine
Volgorde Suite binnenkomen gemeentehuis, feestzaal, ...
heeft er iemand een idee van de 'volgorde' van de suite voor het binnen- en buitenkomen van gemeentehuis + intrede van huwelijksplechtigheid (in openlucht) + binnenkomen en tafelschikking feestzaal voor de suite? Onze Suite bestaat uit: 16 personen ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-2-2013 8:51:16

Charmy
Troubles in paradise
Hoi Allen, Dit is mijn eerste eigen post'je maar ik wou effe iets bij jullie allen checken. Wij trouwen op 25 mei. Ik vond de dagindeling super! 10u wett. trouw 11u30 kerk. trouw en om 18u alle gasten verwacht op receptie. Dus we gingen met de men...
Voorbereiding Reacties: 11 26-2-2013 14:56:32

Karen
Naamkaartjes
Hallo allemaal Ik heb een beetje hulp nodig met het maken van de naamkaartjes voor op de tafels. Elke tafel krijgt bij ons een andere kleur, die te maken heeft met ons thema. Ik heb dus ook voor elke tafel naamkaartjes gekocht in de juiste kleur (de...
Voorbereiding Reacties: 4 26-2-2013 11:27:13

Katrien
:)
Vandaag heb ik de dassen toegekregen voor de mannen en ben zeer tevreden de kleur die ik zocht :) Wou nog eventjes Karen bedanken voor de link :) Merciiii :)
Voorbereiding Reacties: 2 26-2-2013 11:26:41

cynthia
welke sites betrouwbaar??
hallo medebruidjes en gommetjes, Zou graag weten van jullie welke sites  erg betrouwbaar zijn waar we online onze decoratie en bedankje en andere huwelijks spullen die we nodige hebben om een leuk en mooi feest te hebben wat zijn jullie ervaring...
Voorbereiding Reacties: 4 26-2-2013 10:32:08

Annina
Hulp gevraagd - thema sprookjes
Hoi medebruidjes! Mijn verloofde en ik hebben zonet besloten (geheel ineens want ik wou niet met een "thema" werken) om sprookjes te verwerken in onze trouwfeest. Dit naar aanleiding van ons liefdesverhaal dat eigenlijk wel een klein sprookje is (kl...
Voorbereiding Reacties: 8 26-2-2013 10:15:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...