Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tinne
huisdj camargue
hey heeft er iemand ervaring met de huisdj van feestzaal camargue te bertem?? groetjes!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 13-7-2015 9:51:23

Kimberly
Tent gezocht
Wij zijn opzoek naar een tent om onze ceremonie in te laten doorgaan. De tent mag max. 5x10m groot zijn. Kennen jullie bedrijven of personen die dit op een betaalbare prijs verhuren?
Voorbereiding Reacties: 1 12-7-2015 19:43:19

Catherine
Ervaring Jagré - La Tiara
Hallo allemaal, ik ben gisteren voor de eerste keer gaan kijken voor een bruidsjurk en ik dacht mijn ervaring even met jullie te delen. Ik wil 2 kleedjes: een simpel kleedje voor het huwelijk voor de gemeente en een bruidsjurk voor de kerk, en aangez...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-7-2015 14:11:12

Soraya
Farah Love - ervaringen?
Gisteren pakket besteld bij Farah Love in Zwijndrecht. Wie wil haar ervaring delen aub? Ik heb hier heel wat slechte reacties gelezen, dus zit wat met de schrik en moet nu nog 10 maanden wachten voor ik het kleed opnieuw zal kunnen pas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-7-2015 11:26:14

Soraya
Farah Love - ervaringen?
Gisteren pakket besteld bij Farah Love in Zwijndrecht. Wie wil haar ervaring delen aub? Ik heb hier heel wat slechte reacties gelezen, dus zit wat met de schrik en moet nu nog 10 maanden wachten voor ik het kleed opnieuw zal kunnen pas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-7-2015 11:26:10

Tara
trouwjurk
Iemand die ervaring heeft met deze winkel, want ze zijn wel heel goedkoop? http://perfectdress.be/
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-7-2015 11:04:44

Chantal
lilla-kleedje
hallo, kan iemand mij helpen, welke kleur van schoenen past eigenlijk het best bij een lilla-kleedje ?merciekes  
Kledij - Suite Reacties: 3 10-7-2015 17:51:52

shana
Tent regio Kasterlee
Hallo allemaal Mijn vriend en ik vinden maar niet de juiste locatie! Dus kregen we het idee om een tent te plaatsen voor ons trouwfeest (voor +-150 personen, enkel staantafels). Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Wat is de prijs hier ongeveer...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 10-7-2015 11:29:01

shana
tent regio Kasterlee
Hallo allemaal Mijn vriend en ik vinden maar niet de juiste locatie! Dus kregen we het idee om een tent te plaatsen voor ons trouwfeest (voor +-150 personen, enkel staantafels). Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Wat is de prijs hier ongevee...
Locatie Reacties: 1 10-7-2015 11:28:28

Leen
Trouwkleed dilemma
Hey bruidjes, Daarstraks ben ik voor het eerst trouwkleedjes gaan passen. Het was eigenlijk de bedoeling om vooral naar solden te kijken en indien ik niets zou vinden dan kon ik in september nog naar de nieuwe collectie gaan kijken. Ik heb een aant...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 9-7-2015 19:24:38

Hannelore
Ik verkoop mijn trouwjurk
Hoi bruidjes,Ik verkoop mijn trouwjurk, het is er eentje van Marylise, maat 40, maar wel helemaal op maat gemaakt.Ik heb in kledingmaat een 36 en ik ben 1m60.Het staat op tweedehands ook, dus hier kan je een kijkje nemen:http://www.2dehands.be/...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 9-7-2015 16:12:23

gwenny
Logo
Heey bruidjes, ik heb even een inlichtingvraag! Graag hadden wij een logo van ons willen ontwerpen waar we mee kunnen starten. Iemand toffe adresjes en/of tips?
Ideeën Reacties: 2 9-7-2015 15:36:54

tinne
locatie voor foto's
wij zijn nog op zoek naar een leuke binnen en buiten locatie voor onze foto's!Iemand suggesties liefst regio westerlo  
Locaties - Fotografie Reacties: 1 9-7-2015 15:18:36

Annelies
Fotolocatie regio Kortrijk - Harelbeke
Hallo Wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie om foto's te nemen voor ons huwelijk regio Kortrijk - Harelbeke. Graag een oud gebouw, zoals een kasteel, een oude fabriek... Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt! Groetjes Annelies.
Locaties - Fotografie Reacties: 0 9-7-2015 13:07:05

Tineke
Thema HANDEN - misboekje
Dag Bruidjes, ik had graag het thema 'handen' gebruikt in mijn misboekje. Heeft iemand hier reeds mee gewerkt? Kunnen jullie enkele ideetjes geven voor teksten? Ik heb het meeste al uitgezocht maar ik vind het niet zo een mooi geheel. Daarom zoek ik...
Ceremonie Reacties: 2 9-7-2015 11:30:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...