Nu Online
Momenteel zijn er 425 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

ann
uitnodigingen
Heeft iemand een superorigineel idee voor een uitnodiging... gewoon is anders dan anders.....
Ideeën Reacties: 12 10-9-2010 12:19:40

Jessy
Dringend gezocht: witte of doorschijnende paraplu
Hallo iedereen   Ik wil het zekere voor het onzekere nemen (met het weer hier in België...) en dus ben ik op zoek naar een mooie witte of doorschijnende paraplu. Zijn er toevallig bruidjes die hun paraplu verkopen?? (liefst regio Antwerp...
Ideeën Reacties: 5 9-9-2010 18:03:46

Lien
Bolderkar
Hey,   Wie heeft er gisteren naar zo zijn wij getrouwd gekeken? Wij zijn ook op zoek naar zo een prachtige bolderkar !! Om een klein kindje in te plaatsen bij het voorlopen !!!  Waar kan ik dit vinden, zou het echt leuk vinden moest ik zo e...
Ideeën Reacties: 12 9-9-2010 12:24:44

sarah
Behangpapier als tafelloper???
Nog 35 dagen en de bevestingen stromen binnen. Ik kan al eens beginnen nadenken over de tafelschikking en decoratie. Wij hebben framboosroze tafellakens en ik zou graag witte of bruine tafellopers erbij willen doen.   Ik verschoot wel van de pri...
Ideeën Reacties: 3 9-9-2010 10:46:24

Lynn
Zo zijn wij getrouwd!
En bruiden, wat vonden jullie van de eerste bruiden in zo zijn wij getrouwd? Ik vond Iris haar huwelijk qua locatie echt magnifiek, maar ik vond haar persoonlijkheid verschrikkelijk, ik kreeg het echt op mijn zenuwen van haar reactie à la "Das g...
Ideeën Reacties: 21 9-9-2010 10:25:15

Stephanie
Snoepjes voor de kinderen
Hoi hoi hoi,   Ik moet nog snoepzakjes maken om uit te delen aan de kinderen na onze trouwmis.   Ik heb echter geen originele ideeën?   Kan er mij hier iemand bij helpen aub?   Mercikes.   Stephanie
Ideeën Reacties: 10 9-9-2010 0:21:23

martine
25-09-10
Wie trouwt er nog allemaal op 25 september 2010 en waar? Wij trouwen in Nieuwerkerken (Limburg). Moeten jullie nog veel regelen? Bij ons is alles zo goed als in orde. Alleen nog een manier zoeken voor de tafelverdeling. Daar zal ik nog eens goed over...
Ideeën Reacties: 3 8-9-2010 20:36:08

Lien
Verassing ventje !!
Hey,   Ik lees hier veel over een verassing voor het ventje !! Dit lijkt me wel een leuk idee, nu zou ik graag zo een boekje maken van 101 redenen waarom ik u graag zie ! Maar ik weet niet echt hoe ik eraan moet beginnen, hoe jullie dat doen?&nb...
Ideeën Reacties: 2 8-9-2010 13:33:33

wendy
Verrassing
Hallo bruidjes!   Vroeg me zo af of iemand iets speciaals doet voor zijn ventje op de dag van het huwelijk? Bv iets in de kerk of in de feestzaal? Wil hem verrassen met een gebaar of een speciaal gedicht of x heel grappigs? :-)   IEman...
Ideeën Reacties: 6 8-9-2010 9:19:49

charlotte
Bruidstaart
Hallo iedereen,   Wij zijn dringend op zoek naar een bakker regio West-Vlaanderen die voor ons een traditionele bruidstaart (in verschillende verdiepen) kan maken  Alvast bedankt voor jullie hulp
Ideeën Reacties: 4 7-9-2010 18:52:55

marta
brussel
dag iedereen!   volgende week woensdag ga ik met de mama naar Brussel, gaan trouw-shoppen :)   Iemand die tips kan geven over goede winkels in Brussel centrum voor trouwkledij en accessoires en eventueel kappers?   Bedankt! ...
Ideeën Reacties: 5 7-9-2010 17:10:36

Shari
Heel dringend roze vespa voor deze zaterdag gezocht!
Help!   vandaag kreeg ik opeens een visioen dat ik voor onze foto's een roze vespa wil, maar waaaaaar kan ik nog beginnen zoeken? We trouwen deze zaterdag! Iemand die weet waar ze deze verhuren, waar jullie zelf jullie vervoer geregeld hebb...
Ideeën Reacties: 2 6-9-2010 23:38:22

Peggy
Wat te doen tussen het gemeentehuis en het avondfeest???
Hey bruidjes & gommetjes !! wij trouwen op 25 juni 2011. Er is reeds veel geregeld, maar we hebben een probleempje met de dagindeling ... We trouwen beide voor de 2de maal en willen dit niet op de traditionele manier doen en trouwen enkel in het ...
Ideeën Reacties: 10 5-9-2010 13:31:35

Ellen
Feestviltjes
Hallo,   Op ons huwelijk hebben wij geen gebruik gemaakt van een klassiek gastenboek maar wel van feestviltjes. Wij hebben hier heel veel positieve reacties op gekregen van jong en oud!! :-)We hebben gemerkt dat we toch een redelijk aantal feest...
Ideeën Reacties: 4 4-9-2010 20:13:56

Carla
Bezinnings momentje
Beste bruidjes Binnenkort trouwen goede vrienden van ons.  Zij doen geen traditionele viering, maar zouden toch graag 's avonds, voor het feest begint, een kort bezinningsmomentje houden.  Ze hebben aan ons gevraagd om hiervoor te zorgen.&n...
Ideeën Reacties: 1 4-9-2010 19:13:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...