Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
...
Volgende
Laatste
Sylvia
Gisteren droomkleedje gevonden bij Scarpellini, na een minder leuke ervaring bij Azurro...
Dag Bruidjes, Ik ben vandaag precies nog gelukkiger dan gisteren, ik heb gisteren mijn droomkleedje gevonden bij Scarpellini. Ik heb er een dag uitstap van gemaakt met mijn zus, die tevens mijn getuige is. In de voormiddag h...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
19
17-4-2011 14:17:14
Samira
Gisteren eerste pas gehad!
Hallo iedereen, Gisteren heb ik mijn kleedje voor de eerste keer aangehad en ik moet zeggen: wauw! Ik was enorm zenuwachtig omdat het kleed een eigen samengesteld ontwerp is en dan is het altijd afwachten naar het uiteindelijke resultaat maa...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
17-4-2011 7:46:43
Kim
Wat doen jullie met je trouwkleed na de trouw?
Verkopen, in de kast hangen of op een paspop? Ik overweeg om een paspop te kopen en ze boven in de gang of in de dressing te zetten (is zeker plaats voor) maar ik vraag me af of ze dan niet te snel stoffig wordt? (ondanks voldoende afstoffen).
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
16-4-2011 22:05:00
marie
tweedehands trouwjurk gezocht
Hoi, ik ben op zoek naar een tweedehands trouwjurk te koop in de regio Brussel of dichtbij. Maat 36-38 en ik ben 1m69 groot. Stuur mij gewoon een bericht met foto's. Groetjes !!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
15-4-2011 19:13:59
Sarah
eerste pas is gebeurd :-)
Dag bruidjes Ik heb gisteren ook mijn eerste pas gehad waar ik zo naar uitgekeken had En ik moet zeggen ik vond het kleed nog mooier dan de eerste maal :-) Ik ben bij Pierre Yves aalst geweest en ik heb mijn kleed zeker ruim een half uur m...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
15-4-2011 18:32:08
Sara
Euforie tot en met!!!!!!
Eerst een voorgeschiedenis voor diegene die mijn doel nog niet kenden... Ik heb mijn kleed gekocht bij La Tiara in Antwerpen Juli vorig jaar. Er hong een kleed van Justin Alexander, aan de helft van de prijs van wat het normaal kost... Dus ik m...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
15
15-4-2011 17:55:52
kelly
eerste pasbeurt...
vrijdag 15 april 2011 Eerste pasbeurt... Momenteel leef ik als het ware op een roze wolk... Ik kan nog steeds niet geloven dat ik gisteren voor het eerst mijn jurk heb aangehad. Hij was echt prachtig ! Samen met me...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
15-4-2011 9:58:35
katrien
Verkoop trouwjurk!
Ik ben getrouwd op 1oktober2010! Ik zou graag mijn trouwjurk verkopen. Het is een Linea Raffaeli,B1O SET21. Ik ben 1m64groot.Maat 44. Hij is na de trouw onmiddelijk naar droogkuis gegaan. Nieuwprijs heeft hij 1393 euro ge...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
14-4-2011 16:53:11
vanessa
trouwjurk anne belin te koop met schoenen
Hallo allemaal, onze trouw is ondertussen al gepasseerd op , nl. 3dec 2010. Ik heb besloten mijn kleed niet in de kast te hangen maar door te verkopen. Het is een kleed van Anne Benlin het is een bustier met een rok (zemeermin mo...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
14-4-2011 15:19:22
sara
trouwkleed in het rood
Hallo iedereen Wij trouwen op 1 oktober en ik begin langzaamaan eens uit te kijken naar mijn trouwkleed. ik weet niet goed waar ik moet beginnen zoeken: ik wil niet het trouwkleed hebben dat ik maar 1 keer kan dragen. Graag zou ik een mooi kleed vind...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
14-4-2011 15:00:39
Mieke
verkoop bruidsjurk
Hallo allemaal, onze trouw is ondertussen bijna maandje geleden, nl. 19 maart. Ik heb besloten mijn kleed niet in de kast te hangen maar door te verkopen. Het is een kleed van pronovias, het is met een bustier bedekt met kant die uit...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
14-4-2011 12:26:33
Samira
Een kreetje van blijdschap want mijn kleed is binnen!
Hallo iedereen, Vandaag telefoon gehad dat mijn kleed binnen is! Ik mag nu zaterdag gaan passen, spannend! Groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
13-4-2011 15:17:44
nathalie
winkels bruidsjurken.
Hallo allemaal, wij trouwen volgend jaar in mei dus dacht ik in juni toch eens te beginnen kijken naar een trouwkleed omdat ik (natuurlijk alleen maar op internet) al wel mooie dingen had gezien en ook geen geduld heb :) Ik ben van regio mechelen e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
13-4-2011 11:16:30
natje
trouwkleed
hey bruidjes zoals velen ben ik ook ongeduldig aan aftellen om aan mijn zoektocht te beginnen voor mijn droomkleed te vinden welke winkels raden jullie mij aan of welke winkels raden jullie af. zijn er speciale din...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
18
12-4-2011 20:20:35
Eerste
Vorige
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Utika Photography
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info