Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

AUDREY
trouw
Met nog 88 dagen op de teller begin ik wat te stressen dat er iets fout gaat gaan,iemand dat nog mee gemaakt,grtjes
Voorbereiding Reacties: 5 23-2-2013 23:46:14

charlotte
ring
wij hebben een beperkt budjet en ik vind maar geen ring rond de 500 a600 euro als ik een ring kies ist meestal me veel steentjes maar peperduur jammergenoeg iemand hier ervaring mee?
Voorbereiding Reacties: 21 23-2-2013 20:19:15

Ann
Low budget...
Geweldig toch!!! Ik heb voor mijn dochtertje (7) een kleedje gekocht in de offerandestraat, een echt prinsessenkleed met tiara (uit een andere winkel)... kleedje stond in afprijzing omdat de nieuwe collectie er aan kwam, maar vond dat al een hele tij...
Voorbereiding Reacties: 6 23-2-2013 11:29:24

kathy
Bruidstaart Limburg
Hallo iedereen, wie kan mij wat tips geven... Wij vieren ons trouwfeest waar een dessertenbuffet voorzien is, maar zouden graag een mooie bruidstaart / pronkstuk hebben om aan te snijden en mooie foto's mee te maken. Waar kan ik hiervoor het best ter...
Voorbereiding Reacties: 7 23-2-2013 11:18:35

debora
Wat met de kerk?
Helemaal iets anders nu! Ik was overtuigd dat ik zeker voor de kerk wou trouwen. En dit doordat ik wel in iets geloof, en niet enkel omdat het mooi zou geweest zijn. Maar door alle verhalen, vooral op deze site, ben ik enorm beginnen twijfelen. En...
Voorbereiding Reacties: 16 22-2-2013 20:24:02

debora
Hihi...
Hihi...Dit wil ik toch met jullie delen! We hebben vorige week beslist om men nichtje van 19jaar ook als bruidsmeisje te vragen. ze stoeft altijd dat ze op mij trekt en kan er supergoed mee overweg. Omdat ze op kot zit en int weekend altijd feesten...
Voorbereiding Reacties: 1 22-2-2013 20:15:42

Ruth
Vrijgezellen!
Waaaa zo spannend!binnen exact een uur komen mijn vriendinnen mij ontvoeren om me morgenavond terug te brengen!Ik ben nerveus!;) X x x
Voorbereiding Reacties: 9 22-2-2013 19:40:30

Cassandra
Low budget-feest
Hoi iedereen :) wij gaan ons trouwfeest low-budget houden door enkel familie en dichte vrienden uit te nodigen en door geen dansfeest te organiseren. Ik twijfel nog tussen de 2 volgende opties: (Op dag A trouwen we voor de gemeente en dag B in de ker...
Voorbereiding Reacties: 8 22-2-2013 13:58:44

Evy
Me happy ;)
Vandaag zijn onze uitnodigingen geleverd die we bij cardxl hadden besteld. En ze zijn super mooi de bijpassende enveloppen en de afsluitsticker prachtig ben echt super HAPPY. Morgen mijn eerste pas van mijn kleed. En zondag gaan we naar Antwerpen vo...
Voorbereiding Reacties: 3 22-2-2013 13:43:09

Sara
Atypische huwelijk; twijfels...
Heey iedereen, Ik moet eventjes mijn hart luchten... Wij hebben helemaal geen klassiek huwelijk: we trouwen niet voor de kerk, hebben geen getuigen, mijn kleed is niet wit en mijn vriend is het mee gaan kopen dus hij heeft het al gezien, we gaan de...
Voorbereiding Reacties: 15 22-2-2013 11:21:03

Nathalie
op zoek!
Dag bruidjes, Kan iemand me soms helpen? Ik ga een boudoirshoot laten doen voor mijn verloofde en ik ben al eens aan het rondkijken naar attributen. Ik ben op zoek naar een corset in de stijl van burlesque. Ik heb een engelse website gevonden maar...
Voorbereiding Reacties: 8 21-2-2013 19:49:36

krista
weer een stapje dichterbij :-)
Gisteren zijn we gaan kijken voor een coctailjurkje voor mijn oudste dochter, dadelijk gevonden, vandaag terug gegaan naar de zelfde winkel voor mijn jongste dochter, het eerste kleedje wat zij paste ook prijs.... Ikke gelukkig :-). Vandaag ook mijn ...
Voorbereiding Reacties: 4 21-2-2013 19:49:13

Deborah
Help
Hallo, Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een reactie op iemands bericht te verwijderen? Zoja, hoe doe je dit dan? :) Alvast bedankt. Grtjs
Voorbereiding Reacties: 3 21-2-2013 18:20:34

Eva
Bedankjes kindjes
Voorzien jullie iets voor de kindjes? Een klein kadoke? Kindjes die komen kijken naar den trouw of waarvan de ouders naar de feest mogen komen? Mijn schoonzus had iets voorzien want er kwam een klas kijken naar het gemeentehuis. Zij is leerkracht.
Voorbereiding Reacties: 7 21-2-2013 17:52:51

Ine
Kado getuigen
Dag dames, Een vraagje moet je de getuigen een kado geven of niet? Ik dacht van wel, maar mijn vriend weet het niet. Kunnen jullie mij helpen? Als het gedaan wordt wat geven jullie dan?
Voorbereiding Reacties: 14 21-2-2013 15:21:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...