Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Else
Fotobooth
Iemand tips voor Fotobooth regio Kortrijk?
Fotografie Reacties: 7 6-7-2015 22:26:09

Mitch
Waasland/Regio Hulst feestzaal zonder traiteur
 Beste Forumleden, Volgend jaar ergens rond de zomer zouden wij willen trouwen. Hiervoor zijn wij op zoek naar een zaal in de regio van het waasland of Hulst met een vrije traiteur keuze. We vonden reeds kastelenhof in Stekene, heeft iemand...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-7-2015 21:25:41

Britt
Verslagje: 4 juli 2015
De warmste dag sinds heel lange tijd, maar wat een prachtige dag!  's morgens om half 9 was de visagiste er voor mijn kapsel en make-up.  Ik heb gewerkt met Beautylicious uit Antwerpen.  Een echte aanrader!  Heel vriendelijke vro...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 6-7-2015 21:22:16

Monia
Visagiste/kapster aan huis
Hallo iedereen, Voor ons huwelijk, ben ik nog opzoek naar een visagiste/kapster die aan huis komt (Oost-Vlaanderen, regio Gent-Dendermonde-...). Het zou voor mezelf zijn en misschien 4 andere personen. Kent er soms iemand een goede visagiste/kapste...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 6-7-2015 20:15:49

cindy
Een hele leuke verrassing gekregen van mijn verloofde :)
Een tijdje terug waren we gaan kijken voor trouwrringen maar we wouden niet te duur gaan. We hadden er gezien in stael en vorm mij dan met een steentje erin. Tot de mevrouw mij een kistje lied zien met andere ringen. Ja dat had ze niet mogen doen....
Ideeën Reacties: 6 6-7-2015 18:08:32

cindy
stress
Met nog 32 dagen op de teller loop de stress enorm hoog op. Je begint aan alles te twijfelen over de tafelindeling, over je boeket, over je kapsel. Zelfs zo erg dat ik er mee bezig ben in mijn slaap. In bed zit ik dan constant de dag in te delen en ...
Ideeën Reacties: 0 6-7-2015 18:00:42

Nele
Kledij voor bruidskindje (meisje)
Hei, Na een geweldige trouwdag bied ik het kleedje en de schoentjes van ons bruidsmeisje aan (5 à 6 jaar). Hierbij de links: http://www.kapaza.be/nl/vi/97332793.htm (kleedje) http://www.kapaza.be/nl/vi/97333096.htm (schoenen) Groetjes, Nele
Kledij - Suite Reacties: 0 6-7-2015 17:14:30

Ann
Zaal plus overnachting
Ik heb nog wel geen datum maar ben al aan het rond kijken.Graag zouden we de feest doen rond Lier omwille van de mooie natuur.Iemand die een zaal weet die niet zo duur is voor een feest van 100 personen en ook waar je kan blijven overnachten? &...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-7-2015 15:57:23

Fien
Klein verhaal over liefde - eerste lezing
Heeft iemand ervaring met het kinderboek 'klein verhaal over liefde' tijdens de eerste lezing?
Ideeën Reacties: 0 6-7-2015 14:48:05

Hanne
Decoratie te koop
Hey! We zijn ondertussen getrouwd en verkopen enkele zaken. Alles is terug te vinden op onderstaande link (vazen, flessen en theelichtpotjes). Gelieve te reageren via kapaza :-). Verder wens ik de bruidjes in spe een toffe voorbereiding en een spett...
Voorbereiding Reacties: 2 6-7-2015 13:00:20

He
vermenigvuldigingsdans
Hoi iedereen, wij willen graag een vermenigvuldigingsdans doen maar weten niet goed hoe dit in zijn gang gaat. Is het de bedoeling dat ik eerst met mijn vader dans en mijn man met zijn moeder, waarna ik mijn schoonvader haal en mijn man mijn moeder?...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 6-7-2015 11:21:32

Tinne
3 juli 2015, prachtige dag!
Dag iedereen! Omdat ik heel graag alle verslagjes lees, post ik er zelf eentje. Vorige vrijdag zijn wij getrouwd, midden in de hittegolf. Om 7u ben ik bij mijn ouders thuis opgestaan, om 7u30 kwam de kapper/visagiste en onze fotograaf aan. Tegen k...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 6-7-2015 10:31:50

Sophie
BBQ-feest
Hallo iedereen! Ik ben in de wolken! Na wat zoeken hebben we eindelijk een trouwdatum: 1 juli 2016! Nu kan het plannen volop beginnen. Ik vind het best spannend allemaal. We willen geen chique diner maar eerder een gezellige BBQ gevolgd door een fees...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 6-7-2015 0:18:00

Stephanie
Vragen aan de ceremoniemeester
Dag bruidjes! :-) Woensdag hebben we ons eerste gesprek met de ceremoniemeester. Nu weet ik eigenlijk niet wat ik me er bij moet voorstellen. Wat moeten we vragen aan hem? Wat wordt er gevraagd aan ons? Iemand tips? Groetjes, Stephanie
Ceremonie Reacties: 0 5-7-2015 22:44:35

Brenda
Trouwjurk nieuwe collectie 2016
vandaag mijn trouwjurk gekocht!! Pronovias van de nieuwe collectie 2016 😉 Zalig gevoel, eerste winkel dat ik deed, keuze meteen gevonden ;-) Heb eerste in de solden mogen kijken, was een mooie jurk tussen, ook van pronovias en was aan 50 % korting...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 5-7-2015 1:12:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...