Nu Online
Momenteel zijn er 491 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Annelies
Huis verbouwen
Hey iedereen,   Ik heb enkele dagen geleden een topic gepost om de "verbouwing" van uw huis te voorkomen. Er bestaan dus ook fora waarop dergelijk ideeën worden uitgewisseld.   bv: http://www.2fast4u.be/forums/archive/index.php/t-...
Ideeën Reacties: 3 30-8-2010 15:59:49

Annelies
verjaardag
Hallo, Een week na onze trouw, wordt mijn vader 50.  Op de trouwdag, zouden we hem graag extra in de bloemetjes zetten.  Daarvoor ben ik op zoek naar een gedichtje om het er op een subtiele maar grappige manier in te wrijven dat hij "oud b...
Ideeën Reacties: 0 30-8-2010 14:17:49

An
Originele manier om getuigen te vragen
Dag dames (en heren),   Wij (mijn vriend & ik) zijn nog op zoek naar 'n originele manier om onze getuigen te vragen.   Meestal ontbreekt het me niet aan creativiteit... maar nu dus wel .   Ik had gedacht aan 'n rebus of 'n wo...
Ideeën Reacties: 2 29-8-2010 21:05:25

inge
ideetjes voor avondfeest
Hoi allen,   Wij plannen om volgend jaar te trouwen en zitten nu een beetje met de handen in het haar. Onze lijst van genodigden is max 90 personen, maar er zitten niet veel feestvarkens tussen. Ik heb schrik dat als we een traditioneel avon...
Ideeën Reacties: 6 29-8-2010 19:16:16

Amber
Receptieboek
Hey hallo iedereen !   Met nog 41dagen op de teller begint alles ferm te korten jaja :-) Als receptieboek wouden wij iets origineel en het toeval wou... Ik had later die dag een fotoalbum gekocht. Na hard pijnigen v onze hersenen vonden we h...
Ideeën Reacties: 5 29-8-2010 0:11:59

Claudia
Huwellijksreis kan dan toch!!
Hallo allemaal,   Deze week  is ons appartement verkocht en we hebben een financiële meevaller gekregen. Omdat ik het appartement binnen twee jaar na aankoop terug verkoop krijg ik een deel van de registratierechten terug. Wij hebben...
Ideeën Reacties: 7 28-8-2010 22:30:38

lindsay
IJSCREMEKAR ORIGINEEL VOOR OP JE HUWELIJKSFEEST OF NA DE KERK IJSCREME
Dag iedereen,   Wij maken zelf aanbachtelijk ijscreme. Wij werden onlangs gevraagd om naar de kerk te komen van een pas getrouwd koppel om iedereen die uit de kerk kwam ijscreme te voorzien. Wij vonden dit origineel en dit wil ik met jullie ...
Ideeën Reacties: 1 28-8-2010 20:33:26

Ivonne
ideetje gezocht voor na de kerk
Er is een deel dat enkel uitgenodigd wordt voor de mis. Wij wilden dan na de dienst toch even een drankje aanbieden.Zonder zaal dan ,gewoon aan de kerk. daarna gaan wij met de getuigen en ouders lunchen. Ik ben op zoek naar een jeneverkarretje of iet...
Ideeën Reacties: 5 28-8-2010 13:41:46

Ivonne
Er is een deel dat enkel uitgenodigd wordt voor de mis. Wij wilden dan na de dienst toch even een drankje aanbieden.Zonder zaal dan ,gewoon aan de kerk. daarna gaan wij met de getuigen en ouders lunchen. Ik ben op zoek naar een jeneverkarretje of iet...
Ideeën Reacties: 0 28-8-2010 13:41:44

Ivonne
Ideeën Reacties: 0 28-8-2010 13:41:41

shirley
wat geven jullie aan de ouders???
hey bruidjes en bruidegommen,   met nog 20 dagen op de teller wordt het toch wel tijd om een cadeau te gaan halen voor de ouders, nu mijn inspiratie wil niet meewerken, wat geven jullie??   alvast bedankt, shirley
Ideeën Reacties: 6 28-8-2010 10:11:44

inge
Witte voile te koop
Afgelopen weekend zijn wij getrouw en ik verkoop mijn witte voile die je perfect kan gebruiken als versiering van je bruidswagen .   Groetjes   Inge
Ideeën Reacties: 3 27-8-2010 22:02:45

Caroline
Wie verkoopt zijn witte paraplu ?
  Wie is getrouwd en wil zijn witte paraplu aan mij doorverkopen ? Ik ben van Limburg en zou graag een witte paraplu hebben waar mijn verloofde en ik samen onder kunnen, een redelijk grote dus . Of weten jullie waar ik goedkoop iets kan vinden ...
Ideeën Reacties: 3 27-8-2010 21:52:11

Kim
Trouwen in thema
Zijn er hier nog ander jullie die getrouwd zijn of gan trouwen met een thema?   Wij dachten om zo eventueel het jaren 70 thema te doen: We hebben zelf al een ressem VW oldtimers staan, en zouden dan van de uitnodigenen een boekje maken met in...
Ideeën Reacties: 4 27-8-2010 19:26:23

Annelies
"verbouwing" huis tijdens feest beperken
Hallo, Wij hebben een heilige schrik dat onze familie en vrienden ons huis onder handen zullen nemen tijdens het feest.  Zolang ze buiten blijven is het al goed en wel, maar binnen zie ik dat minder zitten. Ik vermoed dat ze een sleutel hebben ...
Ideeën Reacties: 14 26-8-2010 13:41:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...