Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ine
Kado getuigen
Dag dames, Een vraagje moet je de getuigen een kado geven of niet? Ik dacht van wel, maar mijn vriend weet het niet. Kunnen jullie mij helpen? Als het gedaan wordt wat geven jullie dan?
Voorbereiding Reacties: 3 21-2-2013 15:21:52

Ine
Kado getuigen
Dag dames, Een vraagje moet je de getuigen een kado geven of niet? Ik dacht van wel, maar mijn vriend weet het niet. Kunnen jullie mij helpen? Als het gedaan wordt wat geven jullie dan?
Voorbereiding Reacties: 1 21-2-2013 15:21:51

Carrie
... en het gaat vooruit ...
Met nog een 200tal dagen op de teller, hebben weer enkele zaken kunnen afvinken. - Ik heb de benodigdheden besteld en aangekregen om de juwelen voor mijn bridesmaids en getuige te maken. Nu nog eens bekijken en denken hoe ik ze maak, welke comb...
Voorbereiding Reacties: 4 21-2-2013 10:50:59

Nathalie
slecht nieuws
Met nog 78 dagen op de teller is het allemaal even te veel aan het worden. Deze week totaal onverwacht bij mijn schoonmoeder tumor ontdekt. Vandaag weten we wanneer operatie volgt... Even lijkt lettertype uitnodigingen het meest banale ter wereld... ...
Voorbereiding Reacties: 18 21-2-2013 9:58:19

Stéphanie
-100
WAAAAAAAAAAAA we zitten onder de 100 :-D Ik vind het nu al ongelofelijk spannend. Wat gaat dat dan geven binnen 90 dagen als die 10 weg is. Ik kijk zo hard uit naar onze trouw. Wel met de nodige zenuwen! Nachtmerries, schrik dat mijn kleed niet g...
Voorbereiding Reacties: 6 21-2-2013 8:40:21

Flo
Goedkope hoge receptietafels gezocht
Hey iedereen, Weten jullie waar we goedkope hoge receptietafels kunnen huren? Liefst in het wit natuurlijk :) Groetjes en alvast bedankt!!!
Voorbereiding Reacties: 2 21-2-2013 7:44:29

Eline
Verandering bedankjes: poepjes en Maes :-)
Vandaag zijn mijn vriend en ik volledig veranderd van gedacht qua bedankjes. Eerst wilde ik een gelukskoekje om ons geluk met de mensen te delen. Mijn vriend wou hun ook een blijvende herinnering geven en dan dachten we aan een winkelwagenkarretje. N...
Voorbereiding Reacties: 12 20-2-2013 22:29:17

Severine
receptie: half uurtje tussen?
Hallo, Doen jullie de 1ste en 2de direct na elkaar? Of laten jullie er een half uurtje tussen om afscheid te nemen van de eerste receptiegasten. Bijvoorbeeld: 16u30 - 18u30  eerste receptie en dan van 19u - 20u00 tweede receptie Groetjes, Se...
Voorbereiding Reacties: 10 20-2-2013 19:24:21

Nathalie
Hulp nodig met dagplanning
Goeieavond, Is er soms iemand die mij wat kan helpen met de dagplanning? Ik ga morgen bellen naar de pastoor om een afspraak te maken. Mijn verloofde denkt dat je nog geen specifiek uur moet zeggen, gewoon namiddag is ok... Ik denk echter dat je een...
Voorbereiding Reacties: 4 20-2-2013 18:59:52

kelly
gedichtje voor op menukaartje
hallo, weet er iemand een mooi tekstje of gedichtje voor op de menukaart? groetjes kelly
Voorbereiding Reacties: 1 20-2-2013 15:31:49

Gaïtano
Verlovingsring
Hallo iedereen, in de hoop dat ik op het goede forum zit , had ik jullie graag gevraagd waar men in Vlaams Brabant een degelijke juwelier kan vinden voor een klassieke verlovingsring.  Momenteel ben ik al in Antwerpen op bezoek geweest bi...
Voorbereiding Reacties: 7 20-2-2013 14:47:36

charlotte
wat doen met kort haar
hallo iedereen ik had graag eens van jullie geweten wat jullie met je haar doen? ikzelf heb kort haar komt bijna tot aan de schouder dus niet erg lang en weet niet goed wat ermee te doen groetjes
Voorbereiding Reacties: 19 20-2-2013 13:51:24

Lynn
T-100: hoe staat het met de juni bruidjes?
Arrgh zie net dat de teller op 100 staat en er ontsnapt me een kleine paniekaanval.. Hoe ver staan de overige junibruidjes? Wij moeten nog volgende zaken regelen: * Drukwerk: volgende week mogen we de proef gaan bekijken van onze uitnodigingen * Scho...
Voorbereiding Reacties: 8 20-2-2013 11:31:36

anke
Wanneer voor het eerst contact opnemen priester?
Hallo, Ik heb op het gemeentehuis het uur al kunnen vastleggen om 13u30. Dus zou om 14u de kerkelijke viering doorgaan. Wanneer zou ik best contact opnemen met de priester dat dit zeker dat uur nog is? Hoe ver op voorhand hebben jullie ongeveer con...
Voorbereiding Reacties: 6 20-2-2013 9:22:27

Ine
Planning huwelijksdag
Dag, Ik heb even jullie hulp nodig bij het plannen van onze grote dag! 11u: trouw wet 11u30 - 12u30: fotoshoot naaste familie en bruidskindjes 12u30: trouw kerk 14u - 17u: eten met de naaste familie 17u - 20u??? fotoshoot van ons??? 20u: begin avon...
Voorbereiding Reacties: 8 19-2-2013 20:03:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...