Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tine
locatie avondfeest zonder traiteur
Hallo iedereen, Weet er iemand een gezellige locatie voor een avondfeest waar je niet gebonden bent aan een vaste traiteur? Liefst regio Lier - Kempen. Aantal personen rond de 200 man.  Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 5-7-2015 0:31:45

Karolien
Elektrische kaarsen en theelichtjes te koop
Hallo, Wij hebben onze zaal versierd met elektrische theelichtjes en kaarsen (tegen brandgevaar), en nu het erop zit voor ons, verkoop ik alle kaarsjes. De theelichtjes kun je hier vinden: http://www.2dehands.be/huis-meubelen/overige-huis-meubelen...
Voorbereiding Reacties: 0 4-7-2015 16:20:48

Katrien
student(e) fotografie interesse in huwelijksreportage????
Fotografie Reacties: 2 4-7-2015 12:59:05

Tinne
Tips voor trouwen bij dit warm weer
Dag iedereen,wat een weer! Ik hoop nu wel op goed weer, maar zo warm hoeft eigenlijk niet ;-)Op www.facebook.com/misboekje staan sinds vandaag wat tips die me er wel nuttig uit zien, misschien iets voor de bruidjes van dit weekend :-) Succes allemaa...
Ceremonie Reacties: 0 3-7-2015 15:06:28

Tine
Alternatief voor klassieke diner + waar?
Hallo iedereen, Joepie, wij gaan ook trouwen! Nu zijn we op zoek naar een leuk concept en een geknipte locatie. We zouden graag een alternatief willen voor een klassiek feest met diner. Ik dacht aan gezellige locatie (hoeve/schuur) en eventueel food...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-7-2015 14:02:58

Sofie
De mooiste dag van heel mijn leven 27 juni 2015
Hey, Onze teller staat al op 5 dagen mocht ik kunnen ik draai de tijd terug, wat een prachtige dag ik denk dat dit de mooiste dag van mijn leven was, klinkt mss raar om dit als mama van 2 kids te zeggen, maar mijn huwelijksdag....... Ja dat was de m...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 3-7-2015 0:03:43

shana
Hoeve/schuur regio Kasterlee gezocht
Hallo bruidjes. Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een romantische, landelijke hoeve/schuur met een mooie tuin aan. We zijn van Kasterlee en zouden ons feest ergens in de Kempen willen houden. Wel is het belangrijk dat we kunnen werken met een eige...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-7-2015 22:46:27

kelly
Tijd tussen gemeentehuis en kerk
Hoi, Hoeveel tijd voorzien jullie tussen gemeentehuis en kerk? Gemeentehuis zal hier wss om 11u zijn, is 12u kerk dan te laat, kerk ligt 30meter verder...
Voorbereiding Reacties: 4 2-7-2015 22:40:59

Nadège
Deejays - Christiaan Bruggeman
Hey, Heeft iemand recente ervaringen met Deejays uit Lokeren (Christiaan Bruggeman)? Groetjes, Nadège
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 2-7-2015 20:16:09

Carine
Fotolocatie regio Oostkamp/Brugge
Hallo Ik zoek nog een originele locatie om een fotoshoot te doen regio Oostkamp en Brugge. Iemand die me kan helpen? Geen bos of kasteel. 
Locaties - Fotografie Reacties: 0 2-7-2015 17:36:56

tinne
decoratie te koop
Wij zijn 15-05 getrouwd en ik ga afscheid nemen van wat spulletjes.  Kijk even op onderstaande link, daar kan je foto's zien. Bij vragen, stuur me gerust een mailtje via pallacinky@hotmail.com http://www.kapaza.be/nl/vi/97236317.htm
Voorbereiding Reacties: 7 2-7-2015 17:08:59

Britt
Waterspray voorzien op avondfeest?
We trouwen zaterdag en het gaat heet worden!Ik ga sowieso nog van die waterspray's kopen om ons overdag te kunnen verfrissen.  Nu dacht ik eraan om ook voor 's avonds zo'n spray per tafel te voorzien?  Doen of toch maar niet...
Voorbereiding Reacties: 1 2-7-2015 16:11:51

Ines
nog 1 jaartje...
Hallo, vandaag nog 1 jaar verwijderd van ons huwelijk. Kijk er zo naar uit! Heb toch al wat zaken geregeld: - feestzaal - kasteel voor huwelijksviering - huis van de mens voor de viering - iemand die de muziek zal doen tijdens de viering - trouwjurk...
Voorbereiding Reacties: 9 2-7-2015 16:08:27

stephanie
vervoer suite
hallo , heeft er iemand van jullie een idee waar we een bus zouden kunnen huren voor +/- 20 personen zonder chauffeur? groetjes stephanie
Ideeën Reacties: 0 2-7-2015 14:03:13

joris
tussentijd?
Beste forumleden, Wij trouwen volgend jaar in Juni. Uiteraard zijn we nu al bezig met de voorbereiding.  Normaal zullen wij na het gemeentehuis en de kerkdienst foto's laten nemen, maar wat doet de familie tussentijds? Ik v...
Voorbereiding Reacties: 3 2-7-2015 13:56:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...