Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

ilse
Afspanning Den Moor Broechem
Hey bruidjesOns feest zal in juni doorgaan in De Moor in Ranst/Broechem.Heeft er iemand ervaring met deze feeszaal? De DJ die men daar aanraardt is dj Patrick. Heeft er iemand met hem ervaring?Enige tijd terug was er een zekere Jilke die haar feest d...
Andere Reacties: 0 12-2-2009 13:02:29

Ans
Dressed by Jill
Hoi allemaal...Ik was van plan om binnenkort naar Nederland te rijden, naar de winkel van Dressed by Jill. Ik vroeg me af wie er reeds ervaring heeft met deze winkel en of het de moeite is om de verplaatsing te doen??Alvast bedankt,Ans08-08-2009
Andere Reacties: 2 12-2-2009 12:59:07

aurelie
herdenking overledenen in misviering
Hallo,wij trouwen in mei en zijn nog bezig met de misviering.Wij zijn eigenlijk nog op zoek naar een manier om onze overledenen te kunnen herdenken want we zijn de laatste jaren wel heel wat mensen verloren o.a. mijn moeder.Nu zijn we op zoek naar ho...
Andere Reacties: 11 12-2-2009 11:39:15

Evelien
kado's voor kindjes in de kerk
Hallo,regelmatig lees ik hier dat jullie kadootjes voorzien voor de kindjes na de mis. Zelf ken ik deze traditie niet en is dit mij ook nog nooit opgevallen in een trouwmis. Dus daarom mijn vraag: waarom doen we dit? Is dit traditie? En geef je de ki...
Andere Reacties: 4 12-2-2009 11:17:44

jessica
trouwvervoer
hallo allemaal,we zoeken vervoer dat niet al te duur is... onze droomwagen was de hummer limousine maar daar kunnen we niet allemaal in en als we nog een andere auto moeten huren zitten we al over de 1000 euro. aangezien we dit zelf betalen zoeken we...
Andere Reacties: 10 12-2-2009 10:48:08

sebastiaan
the weddingplanner
heeft iemand ervaring met het ceremoniebedrijf ´The Weddingplanner`?
Andere Reacties: 2 12-2-2009 8:35:46

Debby
samen
Hallo, Hier nog eens een vraagje. Zijn er onder jullie die ook samen met hun toekomstige de trouwjurk zijn gaan kiezen of kan dit absoluut niet.
Andere Reacties: 20 12-2-2009 8:01:40

inge
Prijs jurk van Ines Raspoort
Hallo allemaal! Ik ben verliefd op een jurk van Ines Raspoort die kan doorgaan voor trouwjurk .http://www.inesraspoort.com/summer2009/08.htmlHeeft iemand een idee van de prijzen van deze ontwerpster? Ik heb al eens gemaild maar geen antwoord gekregen...
Andere Reacties: 5 11-2-2009 22:29:15

Imke
misboekje in pdf file
Hey medebruidsjes,Mijn misboekje is af en heb het gemaakt in een word document. Nu vraagt mijn drukker om dat in pdf file om te zetten. Via internet heb ik daar een programma voor gevonden. Wanneer ik mijn word document omgezet heb, heb ik natuurlijk...
Andere Reacties: 8 11-2-2009 21:09:57

Carolina
@Benny, discobar the maxx
Dag,Ik heb een tijdje terug al eens raad gevraagd over onze openingsdans. Toen vroeg ik rumba, engelse wals en slowfox. Slowfox is toen toch al snel afgevallen omdat we daar nog niet ver mee staan. Maar dan nog geraken we er maar niet uit. Nu over...
Andere Reacties: 1 11-2-2009 20:08:05

danitsja
trouwjurk gezocht voor 2010
hoi, ik vroeg mij af of er eigenlijk geen bruidjes zijn die dit jaar trouwen die al weten dat ze hun trouwjurk zullen verkopen na de grote dag? ik zoek overal mogelijkheden om goedkoper uit te komen, ik betaal alles zelf met me ventje en dat is toch ...
Andere Reacties: 8 11-2-2009 17:11:49

Carolina
@Kim, Annelies en Daphne
Ik heb jullie reacties gelezen op mijn vraag ivm de langere plechtigheid op de gemeente. Is het misschien mogelijk om de volgorde (delen) die jullie op de gemeente hebben gekregen door te sturen. Voorbeelden van teksten zijn ook altijd welkom. Hebb...
Andere Reacties: 3 11-2-2009 16:51:37

ellen
2de dans met ouders
wij trouwen binnen 6 weken... we zijn aan het aftellen. Maar we geraken er niet uit welk liedje we moeten kiezen wanneer we na de openingsdans met onze ouders gaan dansen. Suggesties?
Andere Reacties: 6 11-2-2009 16:03:46

vanessa
@ karolien ivm kinderschoentjes vs basketjes
hej karolien, je neefje droeg of draagt ook een jaquetje, maar dan met basketjes, een verkoopster in een winkel stelde dat ook al voor ... ik had er bedenkingen bij, maar de zoektocht naar zo'n schoentjes is zo moeilijk ... ik vroeg me af of je neefj...
Andere Reacties: 2 11-2-2009 16:00:44

Sarah
tekstjes bruidkinjes op website
hallo iedereen,wij hebben een bruiloftsite en zouden graag foto's van onze bruidskindjes erop zetten. Nu willen we niet zomaar hun namen erop zetten maar bij elk van hun en klein gedichtje of een mooi tekstje... Weten jullie misschien waar ik zo'n te...
Andere Reacties: 0 11-2-2009 15:37:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...