Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

ine
chaos trouwfuif wie weet er raad?
dag iedereen zoals de titel het al zegt zit ik in de chaos omtrent onze trouwfuif. mijn toekomstige en ik hebben dit weekend zitten brain stormen over hoe we onze trouwfuif willen. we zijn tot de conclusie gekomen dat we er een gezellig dansfeest ...
Voorbereiding Reacties: 14 19-2-2013 18:41:29

Sara
Voorhuwelijkssparen
Misschien een domme vraag (ik durf ze daarom ook niet goed stellen ad mensen van de ziekenkas) maar je kan je voorhuwelijkssparen doen tot je trouwt of tot je 30 bent. Nu moet je blijkbaar als je trouwt wel zélf moeite doen om het geld te krijge...
Voorbereiding Reacties: 13 19-2-2013 16:27:09

kelly
vrij gezellige vrijgezellen....
Ik klaag niet graag maar nu wil ik hier toch even men hart luchten.... Voor mijn vrijgezellenavond had ik 11 namen doorgegeven, mijn dikste vriendinnen, waar ik regelmatig mee afspreek, mijn nicht, op wiens vrijgezellen ik ook was, mijn toekomstige s...
Voorbereiding Reacties: 12 19-2-2013 13:00:06

Stéphanie
Nachtmerrie
Vannacht was een vreselijke nacht! Ik heb echt heel de nacht over de trouw gedroomd. En dan denken jullie waarschijnlijk daar is toch niets mis mee en inderdaad op zich is daar niets mis mee. Maar vannacht ging werkelijk alles verkeerd! Ik kwam te...
Voorbereiding Reacties: 9 19-2-2013 11:06:50

candy
liedjes
ben aant zoeken voor een liedje voor als openings dans  maar dat is zo moeilijk, Ja wij hebben ook niet echt een liedje samen dus ja. en als ik het aan mn vriend vraag, krijg ik als andwoord : Ik weet het ook nie' . Dus zoeken maar, ben al de g...
Voorbereiding Reacties: 18 18-2-2013 21:57:37

Evelyn
weddingplanner
Hallo, Ik zou graag een opleiding wedding planner doen. zijn er nog mensen? Weet niet goed waar ik dit het best doe. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 18-2-2013 20:12:13

charlotte
spray tanning
hallo  ik had graag eens jullie mening geweten over spray tanning? want ikzelf ben heel bleek van huid en bruin echt moeilijk. ikzelf ben van regio waregem iemand tips waar ik eventueel eens kan gaan?
Voorbereiding Reacties: 7 18-2-2013 20:02:59

Peggy
Geen kaarsen
Pfff kreeg ik vandaag opeens bericht van onze feestzaal dat er geen kaarsen mogen gebruikt worden. Nu had ik als tafeldecoratie zo van die lange glazen vazen in gedachte met een orchidee in en vanboven een mooie drijfkaars. Wat nu ? Ik wil ech...
Voorbereiding Reacties: 3 18-2-2013 19:58:56

Elien
Vrijgezellenfeest
Hey allemaal! Zijn er onder jullie die geen vrijgezellenfeest doen? Wij weten niet of we dit wel willen.. Zijn er onder jullie die iets doen met de mannen en de vrouwen samen? Of wordt dit echt niet gedaan? Bedankt voor de tips!
Voorbereiding Reacties: 16 18-2-2013 18:59:44

kelly
misboekjes
hallo allemaal, ik wou eens weten hoeveel misboekjes je moet voorzien. ik heb hier geen idee van hoeveel ik er zou moeten laten drukken. alvast bedankt kelly.
Voorbereiding Reacties: 6 18-2-2013 15:06:08

Melanie
Update
Hallo allemaal, Even een kleine update. Sinds vrijdag staat onze fotograaf vast. Zijn vrouw doet dan ook gelijk mijn make-up. Heb er zoveel zin in. Voor de bruiloft gaan we nog lekker even proef make-up doen. Lijkt me helemaal geweldig! En ik wil e...
Voorbereiding Reacties: 3 18-2-2013 14:13:45

Tiffany
Just married
Hoi iedereen, Wij zijn zaterdag getrouwd = D whoepwhoep :) het was echt super! Als jullie een toffe auto zoeken: http://www.luv-it.be/  Als jullie een toffe zaal zoeken: http://www.teaterhuyse.be/ Echt aanraders het was allemaal tiptop in or...
Voorbereiding Reacties: 4 18-2-2013 10:43:32

Kelly
kleine potjes honing
Als bedankjes willen we kleine potjes honing met een vintage etiketje eraan geven. Op het etiketje komen onze namen, de datum en de tekst 'Thanks for making our day so sweet'. We zouden dat dan op een tafel zetten met daarboven de tekst 'Dankzij jull...
Voorbereiding Reacties: 10 17-2-2013 23:00:10

Stéphanie
Happy
Productieve week gehad. Weer enkele check's erbij. Ringen zijn geregeld. Gastenlijsten nog eens doorlopen en die is denk ik nu wel +95% wel inorde denk ik. Met de nodige reserve dan ook de uitnodigingen besteld :-D Ik ben er al zo benieuwd naar! N...
Voorbereiding Reacties: 6 17-2-2013 22:17:48

Lieve
Trouwen begin oktober? Een aanrader? Bolero of stola nodig?
Ik ben aan het twijfelen tussen datum en feestzaal en het een hangt samen met het andere jammer genoeg. De za(a)l(en) van voorkeur hebben nog plaats op 5 en 12 oktober; de andere zaal die mijn vriend minder graag heeft heeft de beste datum (31/08). ...
Voorbereiding Reacties: 2 17-2-2013 21:59:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...