Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Bruidje 02042011
16 dagen!
Zoals jullie kunnen zien , nog 16 dagen te gaan Vandaag men 2de pasbeurt gehad en men kleed mogen meenemen naar huis Het zit als gegoten, het past echt perfect! En nu maar wachten é
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-3-2011 21:32:24

Orily
Eerste pas voorbij !! :)
Hey Bruidjes,   Vandaag had ik mijn eerste pas !! En twas gewoonweg super terug eventjes mijn droomjurk aan te hebben!   Wij zijn al wettelijk getrouwd sedert vorige vrijdag 11 maart, maar kijken stiekem toch al heel er uit naar die be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 15-3-2011 13:30:24

An
Boutique Couture in Sint-Niklaas
Beste bruidjes,   Ik wou even laten weten dat ik mijn bruidskleed besteld heb bij Boutique Couture in Sint-Niklaas. Ik had het kleed eigenlijk eerst aangehad bij Farah Love in Zwijdrecht, maar vermits de verkoopster onvriendelijk was, ze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-3-2011 16:04:54

Geertrui
Wanneer moet ik beginnen zoeken?
Beste bruidjes in spe,   Wij trouwen op 11 augustus 2012. De voorbereidingen moeten beginnen... Maar wat moet je tegen wanneer vastgelegd hebben? Het enige wat vastligt is de zaal. Kunnen jullie me vertellen:   - wanneer moet ik een bruidsj...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 14-3-2011 15:20:43

Bruidje 02042011
2de pas
Nu woensdag 16 maart, heb ik men 2de en normaal gezien laatste pas Nu begint het toch wel te korten hoor, spannend ! Hopelijk zit men kleed goed nu, vorige keer was het redelijk wat te groot. Hopelijk pas het nu perfect !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-3-2011 9:03:05

lies
@ Zomerbruidjes : Sjaal/stola of niet?
Dag mede-bruidjes,   ik vroeg me nu net even af of je in de zomer ook een sjaal of zoiets moet voorzien? Niet dat je daardoor meteen superwarm zal hebben, maar toch... Wat doen jullie?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 13-3-2011 22:01:40

kelly
bruidjurk
hey bruidjes,   gisteren de knoop doorgehakt wie neem ik als getuige men zusje of super goeie vriendin??  maar vindt je dit wat in de familie moet houden  en dus gisteren bij ons zus geweest en haar gevraagt of ze men getuige wil zijn&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 13-3-2011 10:36:41

Inez
Korte witte jurk Le Chapeau
Hallo allemaal,   ik heb bij Le Chapeau een kort wit kleedje gepast (bustiermodel). Enig probleem: ik weet het merk van het kleedje niet. Heeft er iemand een idee over welk kleedje het gaat en welk merk dit zou kunnen zijn?   Groetjes...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-3-2011 18:51:00

Marjannie
Honeymoonshop
   Hallo meiden,   Graag had ik willen weten of jullie ervaringen hebben met Honemoonshop in Rotterdam? Zelf ben ik van het Antwerpse, maar ben daar zo eens aan 't rondneuzen geweest op de website en zie daar toch enkele mooie ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-3-2011 16:05:44

nicky
welke kleur schoenen
hallo   Ik heb als kleed gekozen voor eentje van linea raffaelli, donkerbruine rok en witte top maar nu vroeg ik mij af welke schoenen ik zou nemen. In de winkel enkele modellen gepast en die van linea raffaelli in het chocoladebruin vond ik w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 10-3-2011 15:39:24

An
trouwkleed kiezen
Hey bruidjes,   Ik ben deze week voor het eerst op zoek gegaan naar een trouwkleed... maar geraak er niet uit. Eerst wou ik een gemakkelijk kleedje waar ik vlot mee kan dansen, en ik kwam er zo eentje tegen... dus supercontent ... maar dan kw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 10-3-2011 13:42:47

Melissa
Trouwkleed 2008 te koop
Dag dames,   Ik ben ondertussen reeds 2 jaar getrouwd en ben op een punt gekomen om mijn trouwkleed te verkopen. Ik weet wel niet meer van welk merk...   Mijn trouwjurk is naar de droogkuis geweest dus in perfecte staat, nieuwprijs wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-3-2011 7:47:01

Martine
Bordeaux trouwjurk van Ladybird, collectie 2010 gezocht. Maat 38-40 (dit is mijn gewone maat).
Hoi,   Ik ben op zoek naar een tweedehands trouwjurk (volledig bordeaux) van Ladybird van collectie 2010. Ik heb ze al een paar keer op tweedehandssites zien staan, maar ben steeds te laat. Aangezien ze nieuw behoorlijk boven mijn budget ligt, p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-3-2011 15:38:43

katrien
Trouwjurk:Linea Raffaeli!
Hey,   Mijn dag is voorbij,twas prachtig!   Hierbij verkoop ik mijn trouwjurk. Het is een Linea Raffaeli,B10 SET 21.   Meer info:katrien_dewaegeneer@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-3-2011 14:06:38

Deborah
Bruidskleed verkopen
Hoi dames Ondertussen al een tijdje getrouwd en nu vraag ik me af waar ik terecht kan met mijn bruidskleed... Ik heb al gehoord dat er verschillende winkels zijn die het kleed van je overkopen, met de uiteindelijke bedoeling om het terug te verkopen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-3-2011 10:51:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info