Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lynn
nachtmerries...
Ik heb precies elke week dat we dichter bij de trouw komen een nachtmerrie... vorige week vrijdagnacht droomde ik dat de muziek en de bloemen niet waren gekomen en dat toen we uit de mis kwamen, mijn schoonouders het feest gecanceled hadden omdat ze...
Voorbereiding Reacties: 8 16-2-2013 10:53:30

Jolien
Huwelijk in West-Vlaanderen. Planning. Tips?
Hallo bruidjes! Wij trouwen op 10 mei 2014. We hebben gekozen voor de zaal Ter Eeste in Roeselare. Dit is het enige wat tot nu toe al vast staat. We zouden één en ander willen beginnen vastleggen. Daarom graag jullie advies en tips en goede...
Voorbereiding Reacties: 4 16-2-2013 10:15:26

candy
bedanktkaartjes
Beste mede bruidjes, Ik heb een vraagje, Wat moet er er eigenlijk op staan op de bedankt kaartjes? ja ik vin 'Bedankt' alleen maar saai. Ik maak de kaartjes dan ook zelf met een achtergrond van de zee en strand waar in geschreven staat 'just marrie...
Voorbereiding Reacties: 1 16-2-2013 1:20:53

Peggy
Tafelversiering : vintage
Hoe in godsnaam begin ik aan tafelversiering "vintage" getint ? 
Voorbereiding Reacties: 2 15-2-2013 21:59:32

Valerie
Euforie :-)
Ik kom deze middag binnen bij Ava en er staat een hele tafel vol met gerief rond ons thema "de zee" SUPER!! Ik heb al mijn tafeldecoratie + menukaartjes kunnen gemaakt worden, afwerking, echt super!!! Euforie :-)
Voorbereiding Reacties: 1 15-2-2013 17:54:21

AUDREY
rode loper
hallo,weet iemand waar je regio lede of aalst een rode loper kan huren?
Voorbereiding Reacties: 3 15-2-2013 17:46:12

Vanessa
En jawel we zitten onder de 200!!!!
Whhaaaaa Ik zie nog 196 dagen op de teller.  Jippie eindelijk is die 2 weg. We hebben even stilgelegen maar nu terug bezig met de voorbereidingen. De viering in elkaar steken, uitnodigingen moeten nog gedaan worden, schoenen gaan passen v...
Voorbereiding Reacties: 2 15-2-2013 16:48:27

Peggy
Avondfeest : discussiepunt
Het avondfeest is bij ons een discussiepunt : - Hoe het feest invullen : receptie, walking diner, buffet, desertenbuffet- Privé met de familie uitgebreid eten en nadien een receptie voor alle anderen- Zittend of stand of een mix- Startuur ...&nb...
Voorbereiding Reacties: 10 15-2-2013 14:56:01

Peggy
Trouwen : aan wat denken ???
Ik zie door het bos de bomen niet meer ...  Wij trouwen begin juli in het buitenland (gemeente) en eind november in Belgie. Zijn dus met twee vieringen tegelijk bezig ... Nu maak ik mij wat zorgen. Initieel gingen we héél een...
Voorbereiding Reacties: 5 15-2-2013 14:53:27

smili
bruidskleertjes van de kindjes onderweg!
hoi dames,  ik heb gisteren een mail gehad van light in the box dat mijn pakket verzonden is ... ik ben zoooooooooo benieuwd! hoop dat het meevalt En ik hoop ook dat ik geen rekening nadien ga krijgen van de douane ... 
Voorbereiding Reacties: 3 15-2-2013 11:40:08

Ann
versiering kerk
Ik zou graag de kerk op een originele, mooie manier versieren. Maar eens niet met bloemen. Ik heb al aan ballonnen gedacht. Hebben jullie nog andere ideetjes?
Voorbereiding Reacties: 7 15-2-2013 8:59:42

Tiffany
Het is bijna zo ver = D
Zaterdag is het zo ver voor ons - ik hoop dat het weer goed meevalt!!! Spannend!!!!
Voorbereiding Reacties: 10 14-2-2013 15:09:10

Jill
Nerveus
Nog 35 dagen. Nog iemand last van chronische paniekaanvallen, stress, prikkelbaarheid? 
Voorbereiding Reacties: 9 14-2-2013 11:26:44

Kirsten
Gewonnen - weddingplanner voor 1 dag
Hallo iedereen! Allereerst een fijne valentijnsdag gewenst! De onze kan alvast niet meer stuk! Net het bericht gerkegen van we de valentijnsactie van Alle Gebeure (Davy Achten) gewonnen hebben! We hebben nu dus een weddingplanner en ceremoniemeester...
Voorbereiding Reacties: 5 14-2-2013 8:49:30

Katrien
Soms wordt het toch een beetje teveel hoor
Hebben jullie dat ook dat jullie soms eens gewoon FOERT willen zeggen of nekeer goe roepen :) De laatste tijd wordt het toch wat teveel van het goede zene, nu het eerste wat me dwarsligt is ik had mijn lingerie gekocht waar ik mijn kleed heb gekocht ...
Voorbereiding Reacties: 8 13-2-2013 20:37:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...