Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

daisy
aanzoek
hallo iedereen,ik ben al maanden hopeloos aan het wachten op mijn huwelijksaanzoek,maar tevergeefs.nu dacht ik van niet bij de pakken te blijven zitten en zelf het heft in handen te nemen.ik zou dus graag mijn ventje graag ten huwelijk vragen.misschi...
Andere Reacties: 7 9-2-2009 14:34:35

Caroline
inspiratie trouwuitnodiging
Kent er iemand leuke sites waar ik inspiratie kan op doen voor het ontwerpen van onze uitnodiging of kan je alleen bij de drukker in kaften voorbeeldjes vinden ? je mag ook altijd een mailtje sturen: Karo.082009@gmail.com
Andere Reacties: 1 9-2-2009 14:06:27

sarina
fotolocatie limburg
Hallo medebruidjes in spéMijn vriend en ik trouwen op 19 september 2009 en nu zijn we nog op zoek naar een geschikte fotolocatie in de buurt van zonhoven waar we niet hoeven te betalen?Waar zijn jullie zoal Geweest? Alvast bedankt
Andere Reacties: 1 9-2-2009 13:08:15

Kim
bruidstaart
hallo iedereen,Mijn vriend en ik trouwen in juni maar zijn op zoek naar een leuk muziekje voor de intrede van de taart tijdens het avondfeest!! heeft iemand van jullie enige suggesties?groetjes,
Andere Reacties: 3 9-2-2009 12:42:46

vanessa
vreemd ... joka kaarsen roeselare
ik heb begin december onze huwelijkskaars daar besteld (langsgeweest, niet via internet)ze beloofden me dat de kaars half januari klaar zou zijn en dat ze me zouden opbellen, ik heb geen voorschot moeten betalen, wat ik wel raar vond, gezien je tegen...
Andere Reacties: 12 9-2-2009 12:34:15

Claudia
Uitnodigingen
Hoi bruidjes,afgelopen vrijdag kwam mijn verloofde thuis van 't werk en hij had een doos bij met onze uitnodigingen. De drukker die ze gedrukt had is op hun een behoorlijk grote klant van onze zaak. We kregen een 6tal weken terug een proefdruk waar w...
Andere Reacties: 13 9-2-2009 10:53:57

Claudia
Op maat gemaakte lingerie?
Hallo mede bruidjes. Ik trouw op 27 juni. Ik heb al lingerie besteld (poirier) maar nu moet ik begin maart mijn maatjes laten opnemen. De levertijd zou ong.1 maand zijn. Maar ik zou tegen de trouw nog een vijftal kilo willen afvallen. Is dit dan gee...
Andere Reacties: 3 9-2-2009 10:15:01

Rosalie
zang tijdens huwelijksmis
Ik zoek een zanger(es) in de buurt van Londerzeel om live te komen zingen in de kerk.
Andere Reacties: 9 8-2-2009 18:17:31

Annelies
trouwzalen Antwerpen
Wij zoeken een trouwzaal voor onze trouw in februari 2010 regio Antwerpen, antwerpse kempen.Iemand aanraders?
Andere Reacties: 11 8-2-2009 17:53:44

Anna-Davinia
Getuige
M'n vriend zit met een dilemma... Hij kan maar niet kiezen tussen zijn broer of zijn allerbeste vriend om getuige te zijn op ons huwelijk. Het is een eeuwenlang twijfelgeval en in zo'n situatie enorm moeilijk want hij wil niemand teleurstellen. Is he...
Andere Reacties: 8 8-2-2009 12:12:47

Wendy
bruidskapsel
hoi iedereen, zijn er nog (toekomstige) bruidjes met een kort kapsel? ik had graag enige ideetjes gehad hoe ik mijn haar zou kunnen doen op 25 juli. Als ik foto's van bruidskapsels bekijk is het praktisch allemaal opgestoken lang haar!! Wil dat ze...
Andere Reacties: 2 8-2-2009 10:58:38

Marieke
HELP! Uitnodigingen verkeerd
HELP!Gisterenavond gingen we onze uitnodigingen eens in elkaar knutselen, bleek dat we de DATUM!!! vergeten zijn, hoe dom dom dom.Alle in de vuilbak dus.Nu ga ik toch even van de gelegenheid gebruik maken om nog iets aan te passen dat me al wat stoor...
Andere Reacties: 6 8-2-2009 10:07:54

Annelies
Traiteur Mechelen - Willebroek
Hoi iedereen,Mijn vriend en ik trouwen deze zomer op 25 juli. Onze receptie gaat door bij een tante van mij thuis. Nu zijn wij nog op zoek naar een traiteur die onze receptie kan verzorgen. Ik heb er al een paar gecontacteerd, maar die zijn allema...
Andere Reacties: 6 8-2-2009 10:01:57

Inge
Drukker regio antwerpen
Hoi, wij trouwen op 1 augustus, en zijn op zoek naar een drukker voor onze uitnodigingen, wie kan ons helpen? liefst omgeving Lier, boechout, mortsel
Andere Reacties: 6 7-2-2009 22:32:10

Fanny
kapper aan huis
Dag iedereen,Ik trouw op 13/6 en ben nog opzoek naar een kapper/kapster die aan huis komt. De plaats waar mijn haar zou moeten gedaan worden is Ternat. Wie zou mij kunnen helpen?Alvast bedanktFanny
Andere Reacties: 0 7-2-2009 19:46:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...