Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ina
...
JOEPIE, de kerk is in orde :-))) Weer een dingetje die ik van mijn lijst mag schrappen :-))) En nog minder dan 200 dagen en ik word Mevrouw Claes ... Spannend. Het gaar er héél rap zijn denk ik :-))) Liefs Ina
Voorbereiding Reacties: 1 13-2-2013 15:57:11

Lynn
Leuke gadgets die hij nodig heeft voor een goed huwelijk..
Dag dames (en heren), In een vorige topic, heb ik jullie raad gevraagd ivm fotoalbumpjes. Ik heb nu een "lief boekje" en een "stout boekje" gemaakt en ga deze in een mooie doos steken. Omdat de doos redelijk groot is, wou ik er graag nog een aantal...
Voorbereiding Reacties: 7 13-2-2013 14:58:48

Sarra
Bedankjes per persoon of per gezin/koppel?
Dag lieverdjes! Een vraag i.v.m. de bedankjes. Is het de bedoeling je het aantal bedankjes hebt op basis van het aantal personen of geef je één bedankje per koppel/gezin? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 17 13-2-2013 12:59:30

Elke
Hoeveel kost een bruidswagen?
Dag iedereen. Wij twijfelen om een bruidswagen te nemen en hebben niet veel tijd meer om te beslissen. Daarom had ik graag even geweten hoeveel jullie bruidswagen gekost heeft, voor hoelang jullie hem hadden en welke het was. groetjes, Elke
Voorbereiding Reacties: 11 13-2-2013 9:15:36

Ann
vervoer
Joepie!!!! Mijn wederhelft vond het eigenlijk niet nodig om met ander vervoer te rijden, onze wagen ( net nieuw) was goed genoeg voor hem... Nu was ik eerder deze week aan het googlen en een beetje nieuwsgierig kwam hij toch s mee kijken... resulta...
Voorbereiding Reacties: 10 13-2-2013 8:33:38

Katrien
Mandje??
Hallo, hallo :) Zetten jullie een mandje (soort van ehbo kitje)  in de wc's? en wat steken jullie daar allemaal zo al in?
Voorbereiding Reacties: 10 12-2-2013 20:49:58

ilse
EEN INTIEME VRAAG?
Hoi bruidjes,ik heb al is gelezen...dat je voor het toiletbezoek met je trouwjurk andersom moet gaan zitten,om de jurk niet te beschadigen,nat te maken...met je aangezicht ricchting muur,met je benen over de pot...ik las dat op een Nederlandse site ,...
Voorbereiding Reacties: 12 12-2-2013 18:37:08

Fairytale
helium balonnen in kerk
hallo bruidjes, dit is weer eventjes geleden. wat ik me al een paar dagen afvraag, zijn er onder jullie die ook helium balonnen hangen in de kerk ter versiering? zo ja, laten jullie dat door een bedrijf doen de dag zelf of niet? zo ja, adres mag je ...
Voorbereiding Reacties: 17 12-2-2013 15:48:47

Nathalie
canvas
Dag bruidjes, Wij zouden graag, als gastenboek, een canvas in de zaal willen zetten met de foto van onze uitnodiging (die als rode draad leidt doorheen onze dag). De bedoeling is dat de mensen dan hierop wensen kunnen schrijven en dat we dit in on...
Voorbereiding Reacties: 7 12-2-2013 15:47:56

Evi
ervaringen met firma's gelijkwaardig aan upperdare
Dag dames, Ik organiseer een vrijgezellen voor mijn vriendin en had haar op aanvraag van haar mama graag een erotische homeparty bezorgd . We zijn met 9. Upper at home,de bekendste firma, komt pas langs als je met 12 bent. Ik vind op internet...
Voorbereiding Reacties: 6 12-2-2013 14:19:09

iris
dilemma ;-)
piep iedereen , Zit met een vraagje ,ik heb geen wit trouwkleed. Ik heb een kleed met twee kleuren (ecru en chocoladebruin) Nu wij hebben ne zaal die wij zelf versieren ,en nu wilt mijn ventje zwart/rood gebruiken. Nu is dat niet raar om dan in mijn...
Voorbereiding Reacties: 14 12-2-2013 12:20:54

Karen
Kosten avondfeest per persoon?
Piep Om efkes een curieuze-neuze-mosterpot uit te hangen:  Hoeveel betalen jullie voor jullie avondfeest per persoon? Wij moeten morgenavond de knoop doorhakken en de menu (= prijs) kiezen bij de feestzaal. En nu zijn we beginnen rekenen en tw...
Voorbereiding Reacties: 20 12-2-2013 0:25:32

Tine
zonnebank
Dag bruidjes. Bij mij staan er nu nog 60 dagen op de teller dus het komt zeer dicht bij. graag had ik wat onder de zonnebank geweest voor de trouw. Ik bruin heel makkelijk en heb die dus nog nooit nodig gehad maar voor de touw wil ik dit toch we...
Voorbereiding Reacties: 7 11-2-2013 23:52:38

debbie
Alles is bijna geregelt en dat op 95 dagen!!!
Alles is bijna geregelt enkel nog de schoenen van de kindjes, de bruidstaart en het bruidsboeket!!! Vandaag heb ik de bedankingkjes gehaald en gemaakt (en ik moet zeggen ziet er goed uit), en de trouwringen zijn ook al in huis sinds vandaag! De uitno...
Voorbereiding Reacties: 2 11-2-2013 20:07:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...