Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sharon
OH MY GOD!!! rush rush. HULP GEVRAAGD
Hoi iedereen,mijn verloofde en ik hadden gepland om te trouwen op 14/08/2010, nog zeeën van tijd dus. Deze morgen hebben we toch even een andere beslissing genomen. Nu trouwen we 28/08/2009!! Er is nog helemaals niets in orde. Behalve dat we wel...
Andere Reacties: 19 7-2-2009 18:54:36

Amaryllis
topdagje
Gewoon effe melden dat ik vandaag een klein topdagje had...ha!Ik wou gewoon nog in de solden een paar laarzen gaan kopen en vond onderweg de perfecte enveloppedoos voor den trouw...puur toevallig. De laarzen die ik op 't oog had pasten perfect en war...
Andere Reacties: 3 7-2-2009 18:38:52

karen
leuk activiteit na het trouwen voor de wet
hoi hoi hier ben ik weer ;-)Zoals ik al zei in mijn vorig bericht,gaan we dit jaar trouwen voor de wet en een jaar later voor de kerk.Maar we zijn wel van plan om dan na het trouwen voor de wet, iets uit te gaan eten met onze ouders en dan de getuige...
Andere Reacties: 0 7-2-2009 14:08:10

karen
trouwringen bij het trouwen voor de wet?
hoi hoiIk en mijn toekomstige zijn van plan om binnen een maand voor de wet te trouwen en dan een jaar later voor de kerk. (het is allemaal een beetje in versnelling door de aankoop van ons huis): daarmee nu eerst voor de wet en dan kunnen we op ons ...
Andere Reacties: 2 7-2-2009 14:04:39

Freija
sutie vervoer
hoe regelen jullie het suitevervoer op jullie dag? we zien dat onze ouders en wijzelf daarover verschillende ideeen hebben:1) suite komt zelf naar het ouderlijk huis van de bruid, worden daar opgepikt met ceremoniewagens, naar de kerk, worden terug n...
Andere Reacties: 6 7-2-2009 11:30:53

Ann
Even een bedenking van een rare bruid...
Hoi allemaal,Binnen 2 weken is het onze dag... Ik hang hier ondertussen al meer dan een jaar op het forum rond.Wat me opvalt, is dat er hier de laatste tijd veel vragen gesteld worden waar ik nooit heb over nagedacht.. Zouden mensen aanstoot nemen aa...
Andere Reacties: 23 6-2-2009 23:59:28

Sara
Bruidshuis Merksem
Hey allemaal,weet er iemand of het bruidshuis in merksem ook kleedjes verhuurt of is het enkel voor verkoop?Groetjes
Andere Reacties: 2 6-2-2009 22:49:52

franca
internet liefde tekst uitnodiging
hallo,ik en mijn vriend hebben ons leren kennen via het internet, en wou dat in een leuke rijm of zo op de uitnodiging zetten of misboekje, wie heeft er een leuke tekstgrts
Andere Reacties: 1 6-2-2009 22:28:09

Vanessa
Spelletjes op trouwfeest
Ik zou graag een aantal spelletjes doen tijdens het feest maar kan er zelf geen bedenken. Iemand een idee?grtjes,5/9/2009
Andere Reacties: 2 6-2-2009 20:38:56

Annelies
Bezinning
Hoi,Ik ben volop bezig met het maken van ons misboekje. Ik zou graag op het einde van de viering een bezinningstekstje laten voorlezen door één van onze bruidskindjes. Dat meisje is dan bijna 7 jaar en leest dus pas een jaar. Heeft er ie...
Andere Reacties: 0 6-2-2009 19:29:38

Marieke
@ ANN 21/02/2009
Dag Ann,Je mag me mailen op honnay@hotmail.com.Was even hectisch op het werk, sorry, vandaar late reactie.GroetjesMarieke18/04/2009
Andere Reacties: 0 6-2-2009 13:26:35

Elke
Kasteel van Brasschaat of ...?
dag allemaal!mijn vriend en ik zouden deze zomer in het huwelijksbootje stappen. Wij zoeken een toffe zaal (voor 270 man avondeten...) Iemand een tip? We dachten zelf eventueel aan het Kasteel van Brasschaat? Kent iemand deze? Zoja: lekker eten? goed...
Andere Reacties: 6 6-2-2009 13:24:18

Mairjke
Huwelijkskaars
Hey mede-bruidjes...We zijn gisteren langs de priester geweest voor de ondertrouw. Onze misviering is goedgekeurd...jeeeeeej!!!Nu ben ik op zoek naar een mooie huwelijkskaars. Kennen jullie leuke adresjes (in provincie antwerpen)?Veel succes en genie...
Andere Reacties: 4 6-2-2009 12:40:47

Sirene
zie het niet meer zitten
Dag allemaal, ik wil gewoon even mijn zorgen neerschrijven.Ik zie het even niet meer zitten. De reden is mijn schoonmoeder. Ze regelt alles wat de receptie betreft. Op zich geen probleem, we waren overeengekomen dat de ouders dit zouden doen omdat di...
Andere Reacties: 27 6-2-2009 10:30:28

Carolina
prijsvriendelijke videograaf
Hallo,wij zijn op zoek naar een videograaf voor ons huwelijk op 1 augustus. Ken je iemand of ben je zelf videograaf laat het me weten. Ook amateurs of studenten zijn welkom. Wij zijn van Lille (tussen Herentals en Turnhout) en de feest gaat door i...
Andere Reacties: 11 5-2-2009 23:10:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...