Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Romana
tafel dessertgasten?
hoi medebruidjes   Wij trouwen op 20 augustus en zijn nu bezig met de tafelschikking. Wij hebben een uitgebreid buffet  voor 180 man en naderhand komen de collega's er bij voor het dessertenbuffet. Nu zijn wij zelf nog nooit op een huwe...
Ideeën Reacties: 6 8-8-2010 11:58:45

Stephanie
de perfecte huwelijsreisbestemming
Wij zijn al op zoek naar een geschikte huwelijksreisbestemming voor in september 2011. We willen een romantische, onvergetelijke huwelijksreis! Net zoals de meesten onder ons! Wij willen vooral zon, zee strand (blauwe heldere zee en witte stranden)...
Ideeën Reacties: 10 7-8-2010 17:35:18

shirley
Weet iemand dit?
Hallo,   Ik zou graag voor de dichtste familie een after party pakketje maken. Nu wat steek je daar allemaal in???? Dafalgan, zakdoekjes,...   bedankt!!!   Shirley 18-09-2010
Ideeën Reacties: 4 7-8-2010 14:27:05

Nele
Gratis spandoek
Hoi allemaal,   Iemand ervaring met het gratis spandoek dat je kan bestellen via visaprint? Hoe groot is dit spandoek en is het mooi qua kwaliteit?   Alvast bedankt Nele
Ideeën Reacties: 2 7-8-2010 10:05:13

Tamara
vrijgezellenavond - danscafé's gezocht
hallo,   ik organiseer de vrijgezellenavond voor mijn vriendin. Alles is eigenlijk al geregeld, maar ik ben nog op zoek naar danscafé's in het Gentse waar ze over het algemeen jaren '80 muziek draaien. Ik ken daar niks van, aangezien ik nie...
Ideeën Reacties: 3 6-8-2010 21:16:18

Sarah
ideeën bedanking
Hoi, Hoi,   Binnenkort 01/10 trouwen we. We waren nog op zoek naar bedankingsideeën voor de genodigden. We willen iets anders dan snoep/bruidssuiker of een foto. We hadden gedacht aan een wensplant, maar ik vrees dat dit niet zo goed aan...
Ideeën Reacties: 12 6-8-2010 16:27:33

Anne
geld in envelop
Hoi bruidjes,   naar aanleiding van een bericht eerder op dit forum, wou ik eventjes iets zeggen. Het bericht ging over hoeveel krijg je gemiddeld van de gasten op je feest. Het is misschien niet zo netjes van ons, maar weet je wat wij gedaa...
Ideeën Reacties: 31 5-8-2010 23:29:14

Kristel
cadeau's voor getuigen en ouders
Hallo,   wij trouwen op 14/08/2010 (dus nog 8 dagen te gaan :-)) en zijn eigenlijk nog op zoek naar originele cadeaus voor onze getuigen en ouders.   Als jullie ideetjes hebben, laten jullie het maar weten?   Bedankt, Kristel
Ideeën Reacties: 6 5-8-2010 20:53:36

Charlotte
Uur van trouwen?
  hallo,   Kunnen jullie me misschien helpen met het kiezen van het uur van trouwen. We trouwen vrijdag 10 juni 2011. We trouwen enkel voor de wet, maar wel met receptie en avondfeest en alles erop en eraan... Is het nu praktischer om...
Ideeën Reacties: 12 5-8-2010 16:11:42

Halloki
memoclips
wij zijn op zoek naar memoclips, iemand een idee waar we die kunnen vinden??  
Ideeën Reacties: 2 5-8-2010 14:37:14

tine
ideetjes voor na het burgerlijk huwelijk...
Wij trouwen volgend jaar, maar enkel voor het stadhuis. Nu wil ik dit ook niet rap-rap achter de rug hebben... We zouden graag na afloop "iets" als verrassing voorzien. (bv: heb al van een andere trouw gezien om daar een jeneverkraampje te zetten ...
Ideeën Reacties: 4 4-8-2010 10:50:24

annelies
@ Kelly ivm je vraag over cruisen
Hoi,   Zou je je berichtje nog eens willen doormailen met al je vragen ... geen idee hoe dit ding hier werkt :) en ben het dus om een of andere manier ook kwijtgeraakt!   Groetjes   Annelies   knockaert_annelies@hotmai...
Ideeën Reacties: 1 3-8-2010 17:51:19

Dorien
facebookgroep opgericht voor iedereen die trouwt in 2010 :-)
Hey iedereen,   Omdat ik zo gelukkig ben dat ik getrouwd ben heb ik, misschien beetje onnozel maar ik vind het toch lekker leuk, een facebookgroep opgericht :-D De groep heet "I'm getting/ I got married in 2010". Diegene die facebook...
Ideeën Reacties: 23 3-8-2010 16:46:21

Debra
Wanneer kado's afgeven aan ouders en getuigen ??
Wanneer geven jullie de kado's aan jullie ouders en getuigen? Doen jullie dat bij  jullie thuis voor de trouw of leggen jullie die op de eettafel in de feestzaal ?  
Ideeën Reacties: 8 3-8-2010 15:23:05

Katrien
Ijskar of iets in die aard...
Ik dacht er aan om eventueel een ijskarretje aan de kerk te laten zetten bij het buitenkomen. Heeft dit nog iemand gedaan en weet er iemand die dit verhuurd in de buurt van Erpe-Mere?
Ideeën Reacties: 9 3-8-2010 14:29:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...