Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Sabrina
zoek winkel met budgetvriendelijk trouwkleed
Hallo, wij zouden zaterdag naar Rijsel gaan naar Tati, om bruidsjurken te passen en we zouden er een hele dag van maken.  We zouden met de trein gaan.  Nu heb ik gelezen dat het heel erg druk is op zaterdag en je maar 2 jurken mag passen.&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 27-2-2011 19:24:56

Sabrina
ian stuart pompadour gezocht
hallo, ik zoek de jurk van ian stuart pompadour in roze als het kan... Wie heeft hem te koop?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-2-2011 14:14:54

Aurelie
Budgetvriendelijke kleding!
Dag meiden,   Je ziet hier vaak de vraag : waar kan je goedkope suite of trouwkleding vinden. Wel gisteren, tot mijn grootste verbazing, ben ik in een winkel geweest waarvan ik nog nooooit had gehoord, P&C. Daar was er een hele cocktailafdel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 27-2-2011 8:27:11

renske
super dag !
ik wil even mijn vreugde kwijt op deze toffe dag, gisteren proefkapsel gedaan en dit was deze ochtend nog helemaal oke dus enorm fier ging ik naar de bruidswinkel voor mijn trouwjurk nog eens te passen en wat laten inkorten en enkelen traantjes gel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-2-2011 20:04:25

LIESBETH
Trouwjurk Pronovias te koop
Dag toekomstig bruidje Misschien kan ik je helpen op je zoektocht naar het perfecte kleedje. Ik verkoop namelijk mijn trouwjurk (maatje 36) van Pronovias - Genesis 2010. Ik heb het slechts één keer gedrag...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-2-2011 17:05:22

shana
bruidstiener
hey bruidjes, ik heb een stiefdochter van 11jaar en ze zou op onze trouw graag een wit lang kleed dragen, weet er iemand in de omgeving van west vlaanderen ne betaalbare winkel zijn waar ik dit kan vinden? ofwel ne website in belgie? alvast bedankt!...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-2-2011 16:28:39

Katleen
Trouwen met een maatje meer...
Hallo !   Na lang wachten ben ik eindelijk ten huwelijk gevraagd. Het moment zelf vond ik enorm speciaal en de ring fantastisch.  Maar toch heeft al dat trouwen een wrang nasmaakje. Met mijn maatje 48-50 verwacht ik enorm veel problemen om ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 26-2-2011 15:25:41

Saskia
Couture Rachel bon
  Hallo,   Zijn er mensen die plannen hebben om hun trouwkleed of iets anders te kopen bij Couture Rachel in Temse of dit al gekocht hebben en nog moeten betalen? Gelieve mij een prive berichtje te sturen.... Wegens het annuleren...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-2-2011 11:53:16

elke
stola te koop
stola te koop! Nieuw, niet gedragen. Van Marian Rijkenberg. Wie geïntersseerd is in een foto mag mij altijd mailen. huwelijk2011@hotmail.be ecru/gebroken wit. vilten stola. met afwerking bloemenmotief. komt van le chapeau. groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-2-2011 19:19:03

Stephanie
trouwkleed te koop!
hallo!   Na onze prachtige trouw van 3 weken geleden, heb ik toch besloten mijn trouwkleed te verkopen! Ik heb lang getwijfeld maar ben nu wel zeker, het gaat hier in de kast hangen en ik ben niet de persoon die er af en toe aant wilt voelen of ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-2-2011 16:59:22

Veronique
Nieuwe trouwjurk Justin Alexander te koop
Mijn droomjurk is te koop. Wegens de annulering van mijn huwelijk is de jurk nooit gedragen de kaartjes zitten er nog aan... Er is ook niets aan aangepast. De maat is 36/38 ivm de vetersluiting valt er iets te schipperen in de maat. Zie foto's voor e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 24-2-2011 16:03:13

sofie
Bon Boetiek Lief Loksbergen
Hallo,   Ik zit met een heel vervelende situatie. Ik had met mijn mama een trouwkleed gekocht. Ik wilde dit ook aan mijn getuige laten zien. Toen ik met haar ging passen, zag meteen aan haar dat ze het helemaal niet zo wauw vond. Ik was n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-2-2011 15:40:07

Marlies
Help mijn moeder!
Hoi bruidjes,   Ik heb een vraag en wil dan ook bij jullie mijn hart even luchten. Mijn mama dringt zich enorm op bij de beslissing van de trouwjurk wat uiteraard niet de bedoeling was want ik weet héél goed wat ik wil! Alleen ... zi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 24-2-2011 15:03:13

Cindy
Even mijn vreugde delen ...
Voor de meeste bruidjes is een kleed zowat het allerbelangrijkste van heel het avontuur. Ikzelf was daar (met nog maar 205 dagen!!) helemaal niet mee bezig. Het feest was veel belangrijker voor mij. Tenslotte zag ik me niet in een echt trouwkleed r...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 24-2-2011 0:07:35

Sofie
hoe naar het toilet gaan met grote jurk?
Hallo allemaal,   Ik heb een vraagje.. ik trouw in augustus en ik heb mijn kleed al. het is een echt prinsessenkleed. dus met grote onderrok en brede lange rok... Nu vroeg ik me echter af, hoe moet ik hier in hemelsnaam mee naar het toil...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 23-2-2011 20:53:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info