Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katrien
feestzaal omgeving kasterlee
wij zijn op zoek naar een mooie feestzaal in de omgeving van kasterlee. iemand ideetjes of ervaringen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 21-6-2015 10:18:47

Fiona
Mijn bruidsjurk gekocht bij Achter De Schermen - Herzele
Een topadres voor trouwkleren en suite... Ik heb daar mijn kleed gekocht, alsook mijn familie en getuigen hebben daar een perfecte tenue gekozen voor onze dag... Een super service, heel vriendelijk, je wordt op je wenken bediend en prijs/kwaliteit zi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-6-2015 9:45:38

Fiona
Mijn ervaring bij Le Chapeau in Antwerpen - Bedriegers, bedriegers en nog eens bedriegers!!!
Mijn toekomstige echtgenoot heeft in le Chapeau zijn kostuum gekocht. Ik had al van veel mensen horen zeggen dat het bedriegers waren... Wij hadden echter een bepaalde collectie gezien die we heel mooi vonden. Blijkbaar waren zij één van de...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 21-6-2015 9:41:47

Chantal
kleur schoenen
welke kleur van schoenen past het best bij fushia-kleur-jurk ? en welke kleur pareltjeskettingetje ? en oorbellen ?
Kledij - Suite Reacties: 1 21-6-2015 0:11:32

cindy
Intrede lied zaal
Een vraagje welk lied gebruiken julli om binnen te komen in de zaal? Ik wou Grease met you are the oneens that I want en dat we dat samen dansen en playbacken maar weet het niet zo goed. Wat nummer hebben jullie? Met vriendelijke groetjes cindy
Ideeën Reacties: 1 20-6-2015 23:56:02

Silke
Sint Hubert
Dag allemaal, Wij trouwen 4 juni 2016 in Sint Hubert in Ronse. Ik vroeg mij af of mensen ervaringen hebben met deze zaal? Zijn er mensen die samenwerken met de DJ Koen die ze vanuit de zaal aanraden? Alvast bedankt voor jullie meningen!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-6-2015 22:26:34

Chantal
enveloppenhuisje
wij hebben een rieten enveloppenhuisje, zelf gleuf gemaakt en slotje aan maar we zijn nog op zoek naar letters of naambordjes, bedoel bvb 'just married' om eraan te hangen, onze namen en trouwdatum, gegraveerd op hout of losse woorden of letters...
Ideeën Reacties: 1 20-6-2015 21:49:51

Ann
Uitnodiging zelf ontwerpen, hoe??
Hoi hoi! na lang zoeken en nog steeds ons goesting niet te vinden, heb ik een idee voor onze uitnodigingen, maar ik heb geen idee hoe er aan te beginnen, of er programma's bestaan (gratis te downloaden?) Iemand ervaring of tips? Groetjes!
Uitnodigingen Reacties: 4 20-6-2015 20:49:53

hanne
uitnodiging zelf ontwerpen of standaard ontwerp nemen?
Dag mede bruidjesIk heb eens een vraagje. Wij zijn volop aan het zoeken naar een geschikte uitnodiging maar kunnen niet direct ons goesting vinden op sites zoals tadaaz of carddreams ed. Nu hebben we wel een idee wat voor kaart we willen en mij...
Uitnodigingen Reacties: 4 20-6-2015 19:45:00

Wendy
Huwelijksfotograaf/videofotograaf regio Duffel
Beste vrienden, Voor volgend jaar 10 september 2016 zoeken wij nog een huwelijksfotograaf voor heel de dag bij te wonen. En voor de receptie in de namiddag zoeken we nog een videofotograaf. Wij zijn wonend regio Duffel. Groetjes mijn...
Fotografie Reacties: 7 20-6-2015 16:55:46

Annelies
Zoekt u nog een ceremoniemeester?
Hallo bruidjes en bruidegommetjes! Zoeken jullie nog een ceremoniemeester? Voor dit jaar of al voor volgend jaar? Neem dan zeker eens een kijkje op mijn website of facebookpagina ;-) Wil je al zeker zijn dan ik de job aankan?  Bij deze al een ...
Ceremonie Reacties: 0 20-6-2015 14:55:40

Cindy
Aanrader fotograaf!
Onze fotograaf is net buiten om al onze foto's te brengen! Wat zijn wij tevreden! Dus een echte aanrader als je op zoek bent naar een symphatieke fotograaf met mooie foto's, die je allemaal bewerkt krijgt op cd in hoge resolutie en zonder watermerk...
Fotografie Reacties: 2 19-6-2015 23:24:46

joris
Krekelhof in Gooik
Onze ervaring.... Graag wil ik jullie behoeden voor volgende situatie. Op 7 Juni 2015 gaan wij (mijn aanstaande en ik) naar het krekelhof te Gooik om informatie te vergaren over de feestzaal en over de verschillende mogelijkheden. Het zag er al...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-6-2015 16:22:48

Mieke
Fotobox/flitspaal
Hallo,dag dames. Ik heb enkele vraagjes...Wie had een flitspaal op het huwelijksfeest? Waren jullie hier tevreden over?Wie kunnen jullie aanraden? En wat hebben jullie ongeveer betaald?  Alvast bedankt!Mieke
Ideeën Reacties: 8 19-6-2015 12:37:20

Hugo
la robe blache
Beste bruidjes, Ik vroeg me af of iemand enige ervaring heeft met la robe blache in Veerle Laakdal? Deze dame naait trouwkleden op maat in de stijl die je zelf wilt. Ik ben toevallig op haar advertentiebord gestoten en vind dit wel interessant (ik h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 19-6-2015 12:25:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...