Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Melanie
Guy Arab uit 1952
Ik heb de meest geweldige bus gezien voor mijn trouw. Omdat wij de daggasten/suite willen vervoeren was ik op zoek gegaan naar een bus. Nou sinds gisteren heb ik er een gevonden! Helemaal happy en heb gelijk een aanvraag gedaan. Vandaag de eigenaar g...
Voorbereiding Reacties: 2 8-2-2013 14:06:04

Evy
trouwringen? en huwelijksreis? CHEK!
Hey beste bruidjes, Hubbie-to-be en ik hebben een drukke week achter de rug! Dinsdag hebben we onze trouwringen gaan kiezen! We zijn super bediend geweest bij fede di oro te Izegem! Juwelen Depuydt in Diksmuide kan daar nog wat van leren!! (die wimp...
Voorbereiding Reacties: 8 7-2-2013 22:55:51

Leen
paarse loper
Hallo, Ik ben op zoek naar ne paarse loper om te gebruiken aan de kerk en in de feestzaal. Heeft er misschien iemand ene of weet er iemand waar ik die best kan kopen of huren? Groetjes!!!
Voorbereiding Reacties: 1 7-2-2013 20:55:44

Sylvie
Rozenboog
Heeft er iemand heel toevallig een idee waar ik een rozenboog kan kopen? Of iemand die die van hen te koop heeft? Let me know ! Merci!
Voorbereiding Reacties: 3 7-2-2013 20:45:31

Elen
'gat' in mijn dag
Hi Bruidjes, Ik heb een vraagje... We zijn bezig met de dagindeling op te stellen. We dachten afhankelijk het volgende: 15.00: Kerkelijke trouw 16:00 - 16:30: rijst gooien, bloemen, begroetingen, etc. 16:30 - 18:00: fotoshoot 18:00 - 20:00: receptie...
Voorbereiding Reacties: 7 7-2-2013 16:51:39

sofie
septemberbruidjes? :)
Hey allemaal! vraagje aan septemberbruidjes, hoe ver zitten jullie al met voorbereiding? ben al paar keer gaan zien voor kleed, en nog maar 1gevonden dat echt woaw was, maar was natuurlijk tduurste. Frustrerend .... Laat maar weten, en nog heel veel ...
Voorbereiding Reacties: 5 7-2-2013 16:09:50

smili
sierraden ludo Aarschot
hallo bruidjes!  heeft iemand van jullie ervaring met Sierraden ludo van Aarschot?  ik zag op hun website wel mooie trouwringen, en redelijk van prijs, maar ik wil  weten of het de moeite loont om ernaar toe te rijden.  http://ww...
Voorbereiding Reacties: 6 7-2-2013 14:43:58

Lore
Witte loper gezocht
Hallo, Wie weet waar ik witte lopers kan kopen/huren regio Limburg. Of is er iemand die haar lopers weg doet? Mvg, Lore
Voorbereiding Reacties: 12 7-2-2013 13:28:01

Melanie
gezocht trouwvervoer, liefst bus omg. Den Bosch
Hallo allemaal, Om mijn daggasten te vervoeren wil ik een bus regelen. Dit moet wel een leuke bus zijn want ik wil er zelf ook in mee rijden samen met mijn aanstaande. Kennen jullie een goede firma die ook in brabant rijd?
Voorbereiding Reacties: 5 7-2-2013 11:34:05

mieke
tafelversiering
hallo, de zaal moeten wij zelf aankleden en nu zoek ik tafelversiering ( ongeveer 50 stuks) om bij de kaarsjes te zetten. Ik wil niet traditioneel een bloemstukje of een vaasje met bloemen in. Heeft er iemand een idee, ik wil het ook wel zelf maken! ...
Voorbereiding Reacties: 6 7-2-2013 8:19:07

tinne
volwassen bruidsmeisjes
Hallo allemaal, ik heb volwassen bruidsmeisjes. De ringbrenger is mijn ventje zijn petekindje dat dan anderhalf jaar is. Zijn er nog onder jullie die hiervoor gekozen hebben? En hoeveel bruidsmeisjes hebben jullie? Nu vroeg ik me af of het niet mooie...
Voorbereiding Reacties: 8 6-2-2013 23:00:44

tinne
voorbereidingen septemberbruidjes
Hallo dames, morgen ga ik voor de eerste keer een proefkapsel doen. Best wel wat zenuwachtig, want ik heb verschrikkelijk haar. Voor de rest begint alles stilletjes wat vorm te krijgen. zaal en plaats voor ceremonie is in orde. Menu staat zo goed al...
Voorbereiding Reacties: 15 6-2-2013 22:54:16

Catherine
Weddingplanner
Hallo allemaal, als beginend weddingplanner zoek ik koppels die geïnteresseerd zijn om samen te werken. Heb jij interesse? Contacteer me dan snel voor meer informatie. Groetjes Catherine
Voorbereiding Reacties: 4 6-2-2013 22:19:21

L & E
Getuigen
Hallo! Ik heb een vervelend probleem... Ik heb mijn beste vriendin gevraagd om getuige te zijn, maar ze vraagt nooit naar de voorbereidingen, wat haar taak zal zijn, ... Ik moet er ook altijd zelf over beginnen en dat vind ik zo jammer. Op den duu...
Voorbereiding Reacties: 12 6-2-2013 19:10:31

rob
winkel met decoratie en andere leuke trouwspulletjes
weet iemand waar er een winkel is met allerlei leuke dingen voor de trouw? ik heb heel veel sites bezocht maar  we vinden het leuker om eens te shoppen voor deze dingen
Voorbereiding Reacties: 1 6-2-2013 17:35:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...