Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Op zoek naar een trouwkleed ;)
Hallo,Het is nog een heel eindje voordat we trouwen, maar ik had toch graag al een paar adresjes om een trouwkleed te kopen. Of misschien beter laten maken?Ik hoop het graag van jullie! Ik ben van regio West-Vlaanderen.Groetjes,Mieke  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 19-6-2015 12:17:44

Maria
visagiste gezocht dilsen-stokkem
Hallo iedereen,  Ik ben op zoek naar een visagiste voor op 12 semptember 2015 om mij een mooi bruidje te maken in de Regio Dilsen-Stokkem.  Groetjes Maria
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 19-6-2015 11:35:14

Sjoeke
Fototoestel
Hoikes,met nog 14 dagen op de teller ben ik bezig met mijn laatste ideetjes...Nu vroeg ik mij af... We hebben nog een oud (maar wel al digitaal) fototoestelletje dat nog werkt, maar die we dus eigenlijk niet meer gebruiken. Nu dacht ik eraan om&...
Ideeën Reacties: 9 19-6-2015 8:45:31

Stephanie
Binnenlocatie huwelijksfoto's
op 27 juni is onze grote dag. Nu zien de vooruitzichten voor het weer er niet zo goed uit. Wij zijn dus nog op zoek naar een fotolocatie binnen regio Wetteren? 
Locaties - Fotografie Reacties: 1 19-6-2015 0:18:49

Nele
Dans met de (schoon)ouders
Hei bruidjes, Nog 15 dagen op de teller en ik ben beginnen twijfelen aan het liedje waarop we zouden dansen met onze ouders (en schoonouders). Eerst dachten we aan 'Du' van Peter Maffay, maar ik hoorde het onlangs op de radio en dacht 'nee, dat is h...
Openingsdans Reacties: 11 18-6-2015 19:15:07

Nele
Te koop...
Te Koop… Nu ons huwelijk achter de rug is, verkopen wij enkele spullen die slechts 1 maal zijn gebruikt op ons huwelijk. Alle spullen zijn met veel zorg uitgekozen en verkeren in uitstekende staat. Hieronder alvast een overzicht van de aangeb...
Voorbereiding Reacties: 1 18-6-2015 13:47:03

Sofie
9 dagen!!!!!!!!!!
 hey,met nog negen dagen op de teller begint het echt wel te korten, Als mensen ons zien zeggen ze steeds :ja nu is het niet lang meer e?! niet te zenuwachtig? telkens geef ik de zelfde reactie: mnee alles is geregeld enkel het we...
Voorbereiding Reacties: 4 17-6-2015 23:24:28

Wim
huwelijksboeketje regio midden West-Vlaanderen, Roeselare, Hooglede
Wij huwen eind september en zoet een betaalbare en creatieve bloemist.Ik zoek een huwelijksboeketje, misschien met wat kleur.Is er in de regio (midden West-Vlaanderen, Roeselare) een goede florist die jullie kunnen aanraden?Ik heb al gehoo...
Bruidsboeket Reacties: 3 17-6-2015 17:48:11

Inge
Augustus bruidjes
Lieve bruidjes en gommen, Bij mij staan er nog maar 65 dagen op de teller! Spannend :) Ik wou eens horen hoe de voorbereidingen bij jullie gaan? Ik ben er volop terug mee bezig momenteel, en het gaat goed vooruit vind ik persoonlijk. Vandaag worden...
Voorbereiding Reacties: 11 17-6-2015 15:04:43

Ines
kostuum
Hallo medebruidjes mijn vriend liet dit weekend vallen dat hij geen massa geld wil uitgeven aan zijn kostuum. (is niet echt een kostuummens :)  ) dus vroeg ik me af waar ze betaalbare maar mooie kostuums verkopen. Liefst in regio Oost-Vlaandere...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 17-6-2015 13:36:38

Nathalie
Kasteel Gravenhof (Dworp)
Hallo, Heeft er iemand ervaring met deze zaal? Iemand hier al naar een huwelijk geweest/er getrouwd? Bedankt! Nathalie
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-6-2015 12:51:59

dav
DJ keuze regio hasselt
Beste, Wij heeft er ervaring met volgende dj's : - maarten dedroog - ron van dijck Graag zowel de goede als negatieve ervaringen, als die er zijn. Wie van de twee zouden jullie kiezen en waarom? Alvast hartelijk dank.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 17-6-2015 9:31:38

Anke
Ervaring Fotograaf Vormkrijger
Hey iedereen, Heeft er iemand ervaring met fotografen regio Niel? Onze voorkeur gaat momenteel uit naar Vormkrijger. Alle info is welkom :-) Grtjs
Fotografie Reacties: 3 17-6-2015 8:45:06

kimberley
wedding party
elaba, is hier iemand die een toffe locatie weet voor een wedding party te doen. we zijn van het idee om er een ontspannen feest van te maken, zonder vaste plaatsen te geven aan de genodigden. we willen werken  met eetstandjes. maar de vraag is ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 16-6-2015 21:21:21

Sarah
mooie kousenband
Waar vinden jullie een mooie kousenband? Vaak vind ik ze er online zo 'goedkoop' uitzien.
Kledij - Accessoires Reacties: 4 16-6-2015 20:18:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...