Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Elsie
Trouwkleed gevonden!! (Ian Stuart)
Hallo! Ik wou even het goede nieuws melden dat ik mijn droomjurk gevonden heb!! Toen ik hem aandeed wist ik het: het kleur, de stijl, de maat was perfect, die moet ik hebben!! Ik heb hem gekocht in La Sposa Outlet in Beveren-Leie, dus je moet natu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-2-2011 13:16:07

Ellen
pasbeurten
Ik vroeg me af of je bij elke pasbeurt  van je trouwkleed je schoenen ook meemoeten ?? Ik heb al een 1ste pas gehad, op 16/3 heb ik men 2de en mag ik normaal men kleed mee naar huis brengen Dus nu vroeg ik me af moeten die schoenen weer mee da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 18-2-2011 8:21:35

elke
Korte fifties geinspireerde trouwjurk gezocht
Hallo,   Ik ben helemaal verliefd geworden op dit soort trouwjurk: http://www.casablancabridal.com/collections/view/2/23   Het probleem is alleen dat ik zoiets niet vind. Weet er iemand een adresje - liefst in Vlaams-Brabant - waar je dit s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 17-2-2011 13:59:21

evy
bruidswinkel in temse
Hey   Weet er iemand hoe de prijzen liggen bij couture rachel in temse?   Ik zoek een bruidswinkel met betaalbare bruidsjurken.   groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-2-2011 12:47:08

Zoe
Trouwjurk Cymbeline/Dolly - gezocht
Dag dames, Ik ben op zoek naar de jurk Dolly van Cymbeline. Hij lijkt me prachtig maar valt buiten mijn budget. Heeft iemand hem misschien tweedehands in de aanbieding? Ikzelf heb maat 36 (173cm hoogte). Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-2-2011 12:05:40

Tamara
kleedje
gisteren was het dagje waar ik zolang had op gewacht, de eerste pas :) het was zo leuk om mijn kleedje nog eens aan te doen, ik voelde mij weer helemaal een prinsesje! ze heeft alles goed afgespeld en 3 maart zou het al af zijn. ( ze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-2-2011 9:19:05

tamara
heeft er iemand een hoepelrok te koop?
ik ben op zoek naar een hoepelrok   toevallig iemand eentje te koop?   ikzelf heb maat 42-44...   ik hoop dat er iemand is ...   groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 15-2-2011 23:30:51

Sigrid
betaalbare trouwkledij regio leuven
hallo,   weet iemand een goed adresje in de buurt van leuven waar ik betaalbare bruidsjurken kan passen/kopen. Mijn budget is eerder beperkt, een jurk van 1300euro gaat gewoon niet voor mij; Iemand ideetjes??  alvast bedankt.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-2-2011 21:44:20

eline
Wanneer 1ste pasbeurt?
Hoi hoi   ik trouw 20 mei 2011, nog een goeie 3 maanden dus.   Vorig jaar mijn kleedje gekozen. Ik had rond de eindejaarsperiode al enkele malen gemaild om te weten welke schoenen en lingerie ik zou kunnen kopen maar ik kreeg geen respons. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-2-2011 20:20:47

Cindy
Bruidshuis Ellen in Oostburg
Hallo, Enige tijd geleden las ik op dit forum dat Bruidshuis Ellen mogelijk ging sluiten. Iemand had daar haar jurk besteld en kon maar geen antwoord krijgen of ze nog aan haar jurk ging geraken. Ik heb daar verder niets meer van gehoord. Weet er ie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-2-2011 19:00:53

Anke
Pasbeurt trouwjurk!
Vandaag moest ik mezelf laten opmeten en ik wist niet zeker of ik mijn jurk mocht aandoen... Maar jawel! 'k Moest hiervoor mijn jurk aandoen en ooohhh!!! Ben echt zo gelukkig! :) 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-2-2011 16:47:28

Sarah
pop om bruidskleed op te hangen
Hallo iedereen,   wij zijn nu bijna 2 maanden getrouwd, en het was een fantastische dag. We hadden het geluk om te kunnen trouwen in de sneeuw onder een stralend blauwe hemel, wat een perfecte dag alleen nog maar perfecter maakte :-) Ond...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-2-2011 14:17:14

renske
"goedkope jurken"
hoi, Zoekt iemand het geschikte addres voor goedkope bruidsjurk of suitekleding die in verschillende kleuren mogelijk zien? dit is de site! http://www.chrandels.be/ Mijn kleed komt van daar het is wel in maastricht niet zo een grote winkel maar w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-2-2011 12:01:59

Nele
Pierre Yves Aalst/ kleed nog niet toegekomen...
Normalerwijze moest ik op 7/2 voor mijn eerste pasbeurt naar Pierre Yves (kleed gekozen in mei 2010) Ze hebben me gebeld met melding dat mijn kleed nog niet was toegekomen. ? Dit is nu ongeveer 2 weken geleden. Normaal zouden ze me bellen als het er ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-2-2011 11:10:44

Liesbet
Trouwkleed - Linea Raffelli
Frustraties, Dilemma's, Twijfel alom. Ik heb hét kleed gevonden alleen valt het ver buiten mijn budget. Ook heb ik een ander kleed gevonden binnen mijn budget, maar niet dat Wow gevoel dat ik bij het andere kleed had. Ik wil me wel Wow voele...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-2-2011 5:50:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info