Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 366 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
...
Volgende
Laatste
inge
renard beervelde
Hallo iedereen Ik vind heel wat info over de Renard in Beervelde, echter de informatie is toch al van enkele jaren geleden. Zijn er mensen die er recentelijk getrouwd zijn of naar een feest gegaan zijn ? Alvast bedankt voor jullie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
4-6-2010 12:18:45
Charlot
Marriot Gent
Hey Allemaal, Ik vroeg me af of er iemand reeds ervaring heeft met een huwelijksfeest in het Marriot Hotel in Gent? Graag jullie reacties... Alvast bedankt! En veel succes met de organisatie van jullie huwelijk! g...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
3-6-2010 11:44:01
veerle
feestzaal west-vlaanderen
hallo, weet er iemand een feestzaal in west-vlaanderen die bbq doet? bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
3-6-2010 11:15:58
Phebe
Menu voor Feest
Hallo iedereen, ik en mijn vriend gaan trouwen 23 april 2011, omdat we niet zo een heel groot budget hebben dacht ik aan mijn gasten, een broodbuffet te geven met verschillende soorten beleg en verschillende soepjes. na dit zouden we e...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
2-6-2010 23:17:31
EMMIE
feestzaal t gravenhof torhout.
Hallo iedereen, Iemand pos of neg ervaring met feestzaal t gravenhof in torhout? Alvast bedankt voor de respons.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
2-6-2010 18:27:41
elien
menu's?
Hey, wij zijn net onze menu gaan vastleggen in feestzaal De Snip te Moorsel en we vroegen ons iets af: Onze menu zou zijn: - Herfstwandeling ( bruschetta met tapenade, soepje, sint-jacobsvruchten) - Klavertje 4 ( een buffet met 4 sta...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
1-6-2010 21:02:13
Laura
De Venkel in Kortenberg
Hallo iedereen, Ook ik ben nieuw op dit forum (ben nog maar sinds een weekje verloofd :-)) maar heb toch al heel wat nuttige tips kunnen oppikken. Hoewel onze trouwdag nog ver weg is (eind 2011) zijn we toch al stilletjes aan op zoek naar ee...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
1-6-2010 10:17:49
Kristof
Salmhoeve failliet?
Hey allemaal, Wij zijn net nieuw hier en zijn uiteraard verloofd, we zoeken daarom volop een zaal regio Mechelen (liefst met tuin en een gezellige zaal). Het is echter niet eenvoudig een zaal te vinden blijkbaar, de reacties hier op het foru...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
31-5-2010 22:24:18
vanessa
zaal alta ripa outryve/avelgem??
hallo, meiden en mss ook mannen hihi, wij hebben de zaal de fermette van alta ripa gekozen en nu is mijn vraag of er mensen zijn die deze kennen en hoe het er is, alvast bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
31-5-2010 21:28:42
patricia
feestzaal 't fijn genoegen
Hoi, wij twijfelen om ons feest te laten plaats vinden in 't fijn genoegen te sint-truiden,heeft er iemand ervaring mee ? Of zijn er koppeltjes die ons nog leuke zalen kunnnen aanwijzen in de omgeving van sint truiden? Vele groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
30-5-2010 15:45:20
Dunja
feestzaal Oost-Vlaanderen
Hey! Mijn vriend en ik trouwen in mei 2011 en zijn op zoek naar een feestzaal in Oost-Vlaanderen. We willen graag een zaal dat niet te klassiek is, eerder een strakke, wat industriële zaal. Kan iemand ons bij onze zoektocht helpe...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
30-5-2010 14:26:35
Stijn
Zaal zonder Traiteur, Antwerpen, Oost-Vlaanderen of Vlaams Brabant
Wij willen trouwen op 3 september 2011. Hiervoor zijn we op zoek naar een feestzaal vrij van traiteur, maar geen type parochiezaal. Blijkbaar zijn die niet goed te vinden. We voorzien een avondfeest van ongeveer 150 personen. 't Schalienhuys in Te...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
29-5-2010 23:19:13
kelly
nieuwe teleurstelling
Ik moet dit echt even kwijt. Ik en mijn verloofde waren zoo enthousiast over de locatie die we gekozen hadden. De eigenares leek op zijn minst even enthousiast. We dachten dat alles in orde was en zo , ze had zelf al gevraagd of we een voorlop...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
29-5-2010 15:38:40
nancy
Een vraag over 't speelhof in Sint - Truiden
Ik had een vraagje over de zaal tiende schuur in 't speelhof Sint - Truiden. We zijn anderhalf jaar geleden informatie gaan vragen over de prijzen, ik meende dat hij toen zei, dat we de 1000 euro zaalhuur niet moesten betalen, dat is enkel voor fuiv...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
29-5-2010 15:28:46
Edel
Feestzaal Keienhof
Lieve mede-bruidjes, Wij geven onze receptie en avondfeest in Keienhof te Kalmthout! Tot nu toe horen wij niets anders dan lof over hen maar ik ben eens benieuwd of jullie er al ervaringen mee hebben? Onze contacten met hen verlopen ook ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
29-5-2010 11:39:32
Eerste
Vorige
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Myra Fotografie
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info