Nu Online
Momenteel zijn er 458 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

roos
'light in the box 'site
hallo medebruidjes, ik las dat er nog bruidjes waren die een kleed wouden kopen van de site' light in the box'. nu is mijn vraag,weet er soms iemand hoe de kwaliteit van die kleren daar is? wij trouwen zelf in juli,maar ik zit in de familie met ...
Voorbereiding Reacties: 1 6-2-2013 15:18:03

melissa
datum wettelijk huwelijk
EINDELIJK onze datum voor ons wettellijk huwelijk ligt vast!!! 7 augustus om 15 uur!!! dan is het officieel!! dan uitkijken naar ons kerkelijk huwelijk op 18 augustus er staat nog heel wat op onze to do lijst, maar beetje bij beetje komt alles in ord...
Voorbereiding Reacties: 4 6-2-2013 9:45:25

Nadia
2 korte vraagjes!
Ik heb de indruk dat mijn vorige post te lang was, maar ik zit toch nog met twee (heeel korte!) vraagjes waarop iemand zeker wel een antwoord weet :-)  * ik dacht eraan om een gewoon fotoalbum te nemen als gastenboek. We zouden dan vakken voorzi...
Voorbereiding Reacties: 12 5-2-2013 10:41:40

Anne-Sophie
Juli-bruidjes
Hoi, ik ben eens benieuwd hoe ver de bruidjes van juli 2013 staan :-) Bij ons is het volgende al in orde: - zaal - gemeentehuis - fotografe - trouwkleed - trouwkostuum - trouwringen - dj - huwelijksreis - uitnodigingen al gekozen, nu nog tekst bede...
Voorbereiding Reacties: 11 5-2-2013 9:42:00

Veva
Feestviltjes
Hey, wij hebben vorige week ons pakket feestviltjes (http://www.hetfeestviltje.be/) besteld en ze zijn mooi op tijd en keurig verpakt aangekomen. Ik ben eens benieuwd wat de gasten ervan gaan vinden. Aangezien we +/- 130 gasten gaan hebben, hebben ...
Voorbereiding Reacties: 2 5-2-2013 9:22:54

Sofie
Bruidjes van juli 2014
Beste bruidjes, omdat ik hoop om hier af en toe terecht te kunnen met enkele vragen. Leek het mij leuk om mezelf en mijn verloofde wat voor te stellen en te melden waar wij al staan. Mijn vriend en ik zijn 8 jaar samen ( wij leerden elkaar op jeugdk...
Voorbereiding Reacties: 1 4-2-2013 21:57:04

diny
Tussenscore
Joepie,  De zaal ligt vast, stadhuis is de aanvraag gedaan en datum en uur liggen ook al vast en we gaan volgende week eens bij de DJ langs om dan definitief te beslissen En dan, dan laat ik het even rusten zodat mijn teerbeminde wederhelft ni o...
Voorbereiding Reacties: 5 4-2-2013 18:27:18

Ann
Gastenboek!!
Jeeeeej, we hebben vandaag ons ontwerp van gastenboek gekregen. We hebben besloten geen echt boek te leggen want we hebben een avondfeest met meer dan 300 man, dus het zou een serieus boek moeten zijn. Maar we wouden toch iets leggen voor een herinne...
Voorbereiding Reacties: 3 4-2-2013 14:42:49

smili
rode loper gezocht
heeft iemand nog een rode loper? of een witte ? moet minstens 15meter lang zijn ....  Groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 4-2-2013 14:30:58

iris
zaal
Hallo, Ik had graag hier eens tips gekregen in verband het aan kleden van mijn zaal ..(ik huur die zaal ,dus geen zaal waar eten en al verkrijgbaar is) Welke kleuren gaan goed samen ? en welke zijn mooi voor een trouw?   groetjes 
Voorbereiding Reacties: 5 4-2-2013 14:28:38

Leen
Trouwen op 07/09/2013
Hallokes, Zijn er hier nog die op 7 september trouwen? En wat hebben jullie zoal in orde gebracht? Groetjes!!!
Voorbereiding Reacties: 10 4-2-2013 12:15:27

edith
Ik kan er niet meer tegen
Ik heb zaterdag de save the date kaartjes gaan rond dragen. En deze voor mijn moeder heb ik persoonlijk gegeven. Ik had op de envelop enkel haar naam en die van mijn halfzus opgeschreven. Niet die van mijn stiefvader. (Even kort uitleggen: dit klikt ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-2-2013 22:44:22

Nadia
vlotte planning! maar toch nog wat vraagjes...
het gaat allemaal zo snel vooruit en ik ben er ZO blij om dat ik het toch even met iemand wil delen (en om niet weeral mijn familie en vrienden ermee lastig te vallen, zoek ik jullie, mijn soortgenootjes, op ;-) ) * dagplanning ligt vast (stadhuis (...
Voorbereiding Reacties: 2 3-2-2013 21:07:04

Stéphanie
Zwanger?!
Hallo allemaal. Binnen minder dan 4 maand is het ook onze beurt. Dit weekend hebben we een brief mogen ontvangen dat we kunnen starten met onze behandelinsprocedure voor onze zwangerschap. Dit houdt voor ons in dat ik me nog deze maand kan laten ins...
Voorbereiding Reacties: 16 3-2-2013 18:11:36

Tine
schildersezels gezocht???
Weet er iemand waar je schildersezels kan kopen waar je ongeveer een A4 formaat op kan plaatsen maar budgetvriendelijk :).
Voorbereiding Reacties: 5 3-2-2013 17:48:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...