Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marc
Getrouwd en supergelukkig!
Hoi Bruidjes en bruidegommen in spe, Wij zijn op 06 juni 2015 getrouwd en waren supertevreden over onze trouwdag! Echt een dag om nooit meer te vergeten. Alles ging geweldig en we hebben er geweldig van genoten! (en als het niet vlot ging, hebben we...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 16-6-2015 19:52:20

Karen
Welk liedje bij het buitengaan van de kerk/kapel
Hallo iedereen, Wij trouwen binnen enkele weken en wij zijn nog op zoek naar een leuk en origineel liedje om de kapel buiten te gaan... Iemand tips? Groetjes, een bruid in spé :-)
Muziek - Ceremonie Reacties: 15 16-6-2015 14:09:10

Jolien
Catering
Dag mede-bruidjes ! Wij hakken deze week ( EINDELIJK ) de knoop door omtrent de catering op ons huwelijk... De meeste cateraars hebben recent nog een aangepast voorstel uitgewerkt. Nu gaat het nog tussen de volgende : Foodies uit Waregem Amuse Am...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-6-2015 13:49:06

Chantal
kledij voor jongetje van 7 maanden
ons huwelijk gaat er stilletjes aan aankomen, iemand een idee waar ik kledij voor ons kleinzoontje van 7 maanden kan bekomen, ons kleindochtertje van 2 is bruidsmeisje, dit hebben we reeds, ook iemand een idee voor suitekledij voor onze dochter...
Kledij - Suite Reacties: 3 16-6-2015 7:24:57

Virginie
Huwelijkstaart oost- vlaanderen
Hier ben ik weer met een vraagje. Kent er iemand een goede plek om een huwelijkstaart te bestellen. Regio oost vlaanderen liefst gent.
Voorbereiding Reacties: 2 16-6-2015 0:09:36

Goele
Marquee lights - I DO
Hallo bruidjes, voor ons huwelijk op 4 juli 2015 hebben wij als decoratie 'I DO' marquee lights voorzien. Na ons huwelijk zouden wij ze graag willen verderhuren omdat ze zo prachtig zijn en we zeker zijn dat andere koppels er ook veel plezier van zo...
Ideeën Reacties: 20 15-6-2015 21:36:54

kelly
te koop - trouwkleed - ivoor - lang met sleep
Hoi! Ik verkoop mijn prachtige bruidsjurk. Ivoorkleur met geborduurde bloemetjes met diamantjes. Sleep dat je kan opsteken. Bustier model zonder bandjes met op de rug een rits bedekt met kleine knoopjes. Satijn stof waardoor dit echt goed zit en za...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-6-2015 21:25:23

Sarah
Bruidsboeket na huwelijk
Hallo iedereen! Wat doen jullie met het bruidsboeket na de trouw? Ik heb zelf eens de prijs opgezocht om het te laten vriesdrogen, maar ik vind dat nogal duur. Zijn er nog andere mogelijkheden die misschien wat goedkoper zijn?
Bruidsboeket Reacties: 4 15-6-2015 20:58:37

veerle
bruidspaar gezocht
voor mijn opleiding weddingplanner, heb ik een bruidspaar nodig waarvan ik de trouw zou mogen organiseren. je kan hier een berichtje laten of me mailen naar veerle.vleminckx@skynet.be
Voorbereiding Reacties: 5 15-6-2015 20:14:47

max
niet religieuze trouw in kerk
Hoi, Mijn vriend en ik zijn beiden niet-gelovig en zoeken een plek om een niet religieuze ceremonie te houden. We zijn zelf al gaan horen in AMUZ (een kerk dat als gebouw gebruikt wordt), maar daar is het moeilijk te plannen omdat je dit maar vi...
Locaties - Viering Reacties: 11 15-6-2015 20:09:46

lesley
foto's huwelijk
Hallo , Onze mooie dag zit er reeds 31 op en het was een prachtige dag! toch wil ik jullie  een goede tip geven voor de fotograaf  maak echt goeie afspraken op voorhand van wat jullie willen ! en het is misschien beter om hierop ook niet ...
Fotografie Reacties: 6 15-6-2015 19:16:07

Annina
Kinderkostuumpjes te koop (4 jaar en 5 jaar)
Hoi allen, Mijn zoontje van toen 5 jaar droeg op ons huwelijk een driedelig bruin pakje met das. Het hangt nu al bijna twee jaar in de kast: tijd dus om het weg te doen. Het jaar ervoor droeg hij een donkergrijs op het huwelijk van mijn zus. ook dat...
Kledij - Suite Reacties: 0 15-6-2015 16:01:48

Annina
Iemand die witte kaders zoekt?
Dag iedereen Ik ben een kleine twee jaar geleden getrouwd. Nu we verhuizen kwam ik uit op onze kaders (witte van IKEA) die we gebruikt hebben op de tafels als thema. Ik vind het zo zonde om ze weg te gooien. is er iemand die ik er een plezier mee ka...
Ideeën Reacties: 0 15-6-2015 15:59:32

Cintia
dessertenbuffet bij kasteel coninxdonck en d'hulhaege
Beste,  Mijn verloofde en ik kiezen ervoor om de genodigde van een dessertenbuffet te laten genieten. (zo kunnen we meer mensen vragen op onze trouw)Kan er mij iemand iets meer vertellen over het dessertenbuffet bij kasteel coninxdonck en&n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 15-6-2015 15:37:58

Jessie
Bruidsparadijs
Iemand ervaring met het bruidsparadijs in merksem? Alvast bedankt.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-6-2015 15:27:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...