Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marieke
Eretafel
Hey,We zijn met +- 65 mensen voor het avondeten.Alle tafels zijn ronde waar 8 à 10 mensen aan kunnen zitten (ik verkies 8).Nu had ik gedacht voor de eretafel.- Ik en m'n man - Mijn ouders- Zijn ouders- M'n zus & haar vrienden dan de grootoud...
Andere Reacties: 8 3-2-2009 15:30:17

Dorien
Vanavond kleedjes passen
Hallo iedereen , Ben vol spanning aan het wachten op vanavond. Moet namelijk vanavond gaan kleedjes passen , super he! Ik heb een afspraak bij bruidskledij le coq in Lommel , hebben jullie hier ervaring mee?Groetjes Dorien
Andere Reacties: 3 3-2-2009 13:19:47

LEEN
wie kocht mijn kleed van marylise in bruidschat?
ik heb mijn trouwkleed na onze trouw in september te koop gehangen in de bruidschat in brugge. Vorige week kreeg ik het goede nieuws dat het verkocht was en blijkbaar was het bruidje er zeer blij mee.mss een beetje raar maar het leek me leuk om dat b...
Andere Reacties: 0 3-2-2009 12:54:10

Marieke
Bruidskindjes ?
Hey,Onze bruidskindjes zijn 8 jaar & 3 jaar.Nu heb ik de vraag, vooral naar de jongen van 3 jaar toe... hoe ik dat allemaal doe ivm ons programma.Om 11 u trouwen we voor de wet.Dan broodjeslunch bij mijn schoonouders.Om 16u30 alternatieve viering...
Andere Reacties: 5 3-2-2009 11:47:07

Kay
NOg 200 Dagen
Dag Bruiden allemaalmet vandaag nog exact 200 dagen op de teller te staan begint het nu toch echt wel dichter en dichter te komen he.IK krijg al een beetje de kriebels in mijn buik.Kay
Andere Reacties: 8 3-2-2009 11:25:55

Carolien
foto of standaard uitnodiging?
Halo bruidjes in spe,Ik heb een vraagje over uitnodigingen. Wij zijn aan het twijfelen tussen een standaard uitnodiging of een foto met tekst achterop. Weet iemand wat het meeste kost? Heeft iemand ervaringen met de twee?Bedankt!
Andere Reacties: 10 2-2-2009 20:52:15

Karen
trouwen voor of na aankoop huis
hallo iedereen,Onze trouwdag is in Juni.We nemen er dit jaar meteen alles bij...We hebben dus ook een huis gekocht. We hadden niet verwacht dat we het zo snel zouden vinden.Nog net voor onze trouw in Juni zal het huis onze eigendom zijn.Is het raadza...
Andere Reacties: 13 2-2-2009 19:57:25

magali
waar en hoe website maken?
hallo,ik zie hier veel bruidjes die een eigen website hebben, ik vind dit heel tof.kan iemand mij beetje wegwijs maken om dit ook te doen?via welke site hebben jullie een adres aangemaakt?is het gratis?ik zie veel .nl staan, zijn dit dan ook nederlan...
Andere Reacties: 8 2-2-2009 19:15:30

sophie
ceremoniewagen
dag iedereen,ik zit met een vraag en zou eens willen weten hoe jullie dit gaan doen of hebben opgelost. als je een oldtimer bus huurt, waar spreek je dan af? bij ophaling van de bruid? of al van bij de bruidegom thuis? wij slapen sowieso apart, maar ...
Andere Reacties: 2 2-2-2009 18:47:48

nathalie
huwelijksfoto's cyprus
hallo,zijn er van jullie nog die de huwelijksfoto's op de huwelijksreis laten nemen? wij zijn dit aan het overwegen.Of zijn er die daar ervaring mee hebben?onze reis gaat naar louis imperial beach te paphos in cyprus.
Andere Reacties: 1 2-2-2009 15:28:55

Ans
@ Ann die ook naar Apostrophe geweest was
Hey Ann, ik heb gelezen in een andere topic dat je ook bij Apostrophe geweest bent voor je uitnodigingen.Wat waren je ervaringen, hoe was de service en je algemene indruk?Zoals ik in die andere topic aangehaald heb, hebben wij pas volgende week een a...
Andere Reacties: 2 2-2-2009 15:11:50

GJ
ringen laten maken
Dag allemaal,Wij zijn op zoek naar adressen van goudsmeden of iets dergelijks waar je je eigen trouwring kunt laten maken. Wij houden niet van de standaard klassieke ringen, maar willen graag zelf een unieke ring hebben. We zijn zelf afkomstig uit Tu...
Andere Reacties: 9 2-2-2009 12:30:36

GJ
huwelijskwagen
Dag allemaal,Wij gaan trouwen op vrijdag 3 juli 2009, maar we zijn nog op zoek naar een mooie huwelijkswagen. We hebben de voorkeur voor een Ford Mustang, maar die vinden we maar niet in de regio Kempen (wijzelf komen uit de regio Turnhout). Echter a...
Andere Reacties: 8 2-2-2009 12:24:32

Carolina
@ Daisy, stylo's waar gevonden??
Dag Daisy, Ik heb net jou reactie gelezen op de huwelijksbedankjes. Waar heb je die stylo's gevonden?Dit lijkt mij ook wel leuk. groetjes, Carolina
Andere Reacties: 1 2-2-2009 11:54:34

Valérie
kinderen op avondfeest
hey iedereen,wat doen jullie met de kindjes van familieleden tijdens het avondfeest? laten jullie die aanwezig zijn daar of zijn er mensen die geen kinderen toelaten op het huwelijksfeest? groetjes,Valérie
Andere Reacties: 22 2-2-2009 11:13:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...