Nu Online
Momenteel zijn er 444 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
Tips ceremonie!
Hallo Volgend jaar, op 25 juni gaan wij trouwen. Omdat we niet voor de kerk gaan trouwen, wilden we zelf een ceremonie in elkaar steken. In mijn omgeving is er nog niemand die op die manier getrouwd is dus heb eigenlijk nog geen voorbeeldjes voor m...
Ceremonie Reacties: 17 14-6-2015 14:04:27

Steven
Goodiebag voor ouders en getuigen
Dag iedereen!  ik zit met het idee als cadeau voor de ouders en de getuigen een goodiebag te maken maar ik weet niet goed wat erin te stoppen :( wat wel vaststaat in een bon voor een vergroting van een trouwfoto achteraf (per koppel) of een mee...
Voorbereiding Reacties: 5 14-6-2015 9:43:37

evelien
trouwdecoratie te koop
We hebben nog een aantal trouwspulletjes die we zelf niet meer kunnen gebruiken. Hopelijk kunnen we er een andere koppeltje plezier mee doen Hierbij de link : http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/decoratie-voor-trouwfeest-24...
Voorbereiding Reacties: 0 14-6-2015 9:24:46

kristel
huis van de mens
 Iemand ervaring met huis van de mens regio Antwerpen, Wasmand (beveren)?  
Ceremonie Reacties: 1 13-6-2015 23:09:43

kristel
huwelijksreis malta
Wij zouden heel graag ons huwelijksreis doen naar Malta. Heeft er iemand hier ervaring mee? Wat moeten we zeker bezichtigen? Welk hotel? Alvast bedankt! Kristel & Patrick  
Huwelijksreis Reacties: 4 13-6-2015 22:58:11

Justine
Originele kaartjes
Hallo, We moeten dringend beslissingen maken ivm onze uitnodigingen, maar we weten het precies toch nog niet zo goed... We hadden iets heel leuks gevonden, nl. Out of the box: een kaart die eruit springt wanneer je de enveloppe open doet en daarna ...
Uitnodigingen Reacties: 3 12-6-2015 13:51:49

Karen
tekstje bij bokaal balonnen om te oefenen met blazen igv politiecontrole
Eeej medebruidjes Ik heb ergens op een forum een leuk idee gevonden en één waar je eens niet veel werk aan hebt. Gewoon een bokaal met (lege) ballonnen en daar een tekstje bij dat zegt dat ze deze kunnen gebruiken om te oefenen met blazen...
Ideeën Reacties: 2 12-6-2015 13:11:40

Evy
Geweldige fotograaf, Kris Van Exel!!!
Beste bruidjes in spé,Voor diegene die nog geen fotograaf hebben gevonden.WEL.. ik kan jullie zeggen: Kris Van Exel. Supersympathieke kerel en geweldige fotograaf met oog voor detail. Zijn website: http://www.krisvanexel.be/#!wedding/crikVoor d...
Fotografie Reacties: 3 12-6-2015 9:50:54

Justine
Concertlampjes
Hallo medebruidjes!  Een praktisch vraagje... Heeft er iemand al concertlampjes besteld op MultiGift.be?  Ik zou er namelijk graag willen bestellen voor ons trouwfeest, maar ik zou deze niet laten bedrukken en dan zelf briefjes instoppen m...
Ideeën Reacties: 1 12-6-2015 8:42:27

sophie
Help .. Dans met de ouders..
Hey mede bruidjes.. Nog een 20 dagen en het is zo ver... We zitten met een pribleemke waar we niet uit raken.. Ik wil namelijk een dans doen met mijn vader & stiefvader ( een liedje ) .. Omdat ik toch even de twee belangrijkste venten in mijn l...
Openingsdans Reacties: 3 11-6-2015 23:38:33

Isabel
niet trouwen voor de kerk
Hey, wij gaan niet trouwen voor de kerk maar willen op de locatie wel een kleine viering doen.  Ik heb al veel gelezen over Huis van de mens maar mijn vriend vind dit te vrijzinnig.  Zijn er nog andere organisaties die we kunnen contactere...
Ceremonie Reacties: 9 11-6-2015 23:14:17

stephanie
itailor
hallo, heeft er iemand van jullie ervaringen met itailor ivm overhemden? mvg stephanie
Kledij - Suite Reacties: 0 11-6-2015 15:25:19

Helene
Kapsel/make-up regio Brasschaat
Dag bruidjes! Ik zoek iemand die voor mijn bruidskapsel en bruidsmake-up (dit mogen twee verschillende personen zijn) aan huis wil kom in Brasschaat! Alvast bedankt voor de tips!
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 11-6-2015 14:17:44

romina
zelf bloemstukken maken
hallo, iemand hier ervaring met zelf bloemstukken maken? wat is de prijs ongeveer per bloemstuk?  
Ideeën Reacties: 3 11-6-2015 13:55:13

veerle
bruidspaar gezocht
  Voor mijn opleiding ben ik opzoek naar een bruidspaar waar ik de volledige bruiloft mag voor regelen. Dit uiteraard gratis, het enige dat ik graag zou willen vragen is om  na jullie trouwdag jullie  te mogen gebruiken als referentie...
Voorbereiding Reacties: 4 11-6-2015 13:48:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...