Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sofie
Verlofdagen huwelijk Pal. Com. 20
Ladies,Ik ben veranderd van werk en van PC 18 naar 20 gegaan. Kan iemand me vertellen hoeveel dagen ik in dit Palitair Comité (20) krijg voor ons huwelijk?Alvast bedankt hé!!LiefsSofie
Andere Reacties: 9 2-2-2009 9:51:21

Liese
eenvoudige juwelen
Hoi bruidjes,binnenkort heb ik mijn eerste pasbeurt maar ik ben nog op zoek naar een eenvoudig parelkettinkje met bijpassend armbandje en oorbellen. In de bruidswinkel (Le Chapeau) hebben ze enkel van die grote, zware kettingen dus daar kan ik helaas...
Andere Reacties: 9 2-2-2009 9:51:02

Ann
Gasthof Ter Venne: een aanrader!
Hoi iedereen,Gisteren zijn we de laatste details gaan bespreken over ons avondfeest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik met een bang hartje naar onze feestzaal ben gegaan. Ik heb hier al het één en ander gelezen en dat is niet altijd geruststell...
Andere Reacties: 4 2-2-2009 0:49:37

olivier
Deuxx trouwringen
Weet iemand wie de Deuxx trouwringen ontwerpt ??Klopt dit dat deze collectie gemaakt wordt door juwelen depuydt en dat hij die dan verdeelt? of wordt het toch ergens anders gemaakt?
Andere Reacties: 2 1-2-2009 21:16:38

Sandra
auto
hallo,Wij trouwen op 19 september en zijn nog op zoek naar een leuke auto om mee nr de kerk, stadhuis te rijden.We willen auto ook graag bij de fotoreportage erbij. Weet iemand een adresje waar je tegen een schappelijke prijs een auto voor een dag ka...
Andere Reacties: 3 1-2-2009 20:21:01

stefanie
Feestzaal de Carlton in Marke
Hey iedereen, wij zouden graag trouwen in de Carlton in Marke. Iemand ervaring met deze trouwzaal?
Andere Reacties: 1 1-2-2009 19:25:40

Nathalie
te koop: trouwringen
Ik heb een paar dagen geleden al vermeld dat we een paar trouwringen te koop hebben ( zilver met gouden streep),had nog geen prijs vermeld. Ze mogen weg voor een 300 euro. mailen kan naar nathaliedewil@hotmail.com
Andere Reacties: 2 1-2-2009 18:01:05

Sofietje
Bedankjes voor de gasten
Hoi iedereen, ik ben volop op zoek naar iets leuks als bedanking voor de gasten. Wij willen geen foto opsturen achteraf, omdat het weer een heleboel tijd en geld in beslag neemt. Ik vroeg me dan ook af of er nog mensen zijn die een bedankje klaar h...
Andere Reacties: 9 1-2-2009 17:45:39

Els
wij zoeken nog een DJ voor 22 augustus
Hallo,Wij trouwen 22 augustus 2009 en zoeken nog een DJ. Ons feest vindt plaats in Hof ter Velden in Dendermonde. Kan iemand een DJ aanraden of weet er iemand een DJ die dan nog vrij is?Groeten,Els
Andere Reacties: 6 1-2-2009 13:10:33

Sharon
Wanneer kerk betalen?
dag bruidjesIk zit nog met een vraagje, moet je iets betalen om te trouwen in de kerk of hoe zit dat. We trouwen binnen 2 weken en onze pastoor heeft daar nog niks over gezegd, maar ik hoor van sommige dat het soms tot 250 euro kan kosten? Krijg je d...
Andere Reacties: 9 1-2-2009 12:09:58

Sharon
14 februari 2009
Dag bruidjesNog 13 dagen en dan stappen we in het huwelijksbootje. Ik begin zo nerveus te worden, ik droom er zelfs van, niet te doen. Is dit bij jullie ook zo. Ik haal zelfs op mijn werk allerlei stommiteiten uit ;) Er moet nog veel gebeuren volgend...
Andere Reacties: 5 1-2-2009 10:28:00

sabrina
kapster
hallo ,ik ben van limburg en zoek een goede kapster die mooie bruidskapsels kan zetten ,liefst iemand aan huis .Als iemand suggesties heeft ,grtjs sabrina
Andere Reacties: 1 1-2-2009 10:21:47

sanne
vervoer
hey iedereen, kent er iemand van jullie toevallig personen die auto's of bussen verhuren voor de trouw tegen een schappelijke prijs??? 26 juni trouwen we en we weten nog niet goed met welk vervoer ;-) als er mensen ideeen hebben?
Andere Reacties: 4 31-1-2009 16:59:15

stefanie
kostuumverhuur
hoi Ik ben op zoek naar een goede winkel waar ze kostuums verhuren voor de mannen. Het liefst regio Brugge - Kortrijk. Groetjes Stefanie xxxx
Andere Reacties: 3 31-1-2009 16:33:08

Kim
Home Party
Hallo,Eerst en vooral proficiat met jullie aanstaande huwelijk. Ikzelf ben ondertussen anderhalf jaar getrouwd en heb indertijd veel gehad aan dit forum. 8 maand geleden mochten wij ook een zoontje verwelkomen. Na een tijdje stil gezeten te hebben is...
Andere Reacties: 2 31-1-2009 12:56:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...