Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Sofie
kiezen van lingerie & sierraden
Hallo,   Sinds november heb ik al m'n keuze gemaakt qua kleed (in april mag 'k voor m'n eerste pasbeurt, ik verlang om het nog eens terug te zien, want in de catalogus van marylise staat m'n kleed niet zo duidelijk afgeeld) M'n schoenen heb ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-2-2011 12:54:46

Bruidje
Kleedjes van Pronovias & Rosa Clara richtprijzen?
Lieve bruidjes, Via de websites van bovenstaande merken kom ik mooie jurken tegen, echt mijn smaak. Weet er iemand van jullie binnen welke prijscategorie deze merken vallen? Vanaf wanneer moet ik ongeveer voor een jurk gaan kijken (de trouw is einde...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 10-2-2011 12:29:37

Evelien
Kleedjes-stress !!
Hey bruidjes!   Ik heb jullie hulp nodig  ... Het klinkt misschien raar, maar ik kijk echt tegenop het passen en kiezen van een trouwkleed! Ik voel me heel erg onzeker over mijn lichaam (klein maar met tamelijk zware boezem) en heb totaal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 10-2-2011 12:22:15

Stephanie
lingerie of niet?
Hallo bruidjes,   Bij het kopen van mijn kleed, zei de verkoopster dat ik geen beha zou moeten dragen. Ik heb nochatns een C-cup. Er zitten namelijk korset-achtige verstevigrs in mijn kleed. Zijn er nog die geen lingerie dragen onder hun trouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-2-2011 0:40:07

Angelique
trouwjurk ye koop
Hallo iedereen   Ik verkoop mijn trouwjurk hier is een link http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/mooi-trouwkleed-maat-38-40-54271670.htm  Voor meer info laat gerust een berichtje na .   Groetjes  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-2-2011 19:20:03

Rieke
Naaister gezocht
Na wikken en wegen heb ik besloten om mijn trouwkleed te laten verkorten naar een kort zomers kleedje. Kent iemand een zeer goeie naaister omgeving Brugge... ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-2-2011 15:09:57

Kim
Verkoop trouwkleed Pronovias
Ik verkoop mijn trouwkleed van het merk Pronovias (collectie 2010) maat 40-42. Prijs is overeen te komen!      
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-2-2011 13:44:35

Kelly
Kostprijs lingerie
Ok stomme vraag misschien, maar wat kost jullie lingerie? Vooral degene die in bruidswinkel zelf hebben gekocht: duurder dan in een gewone lingerie zaak of gelijkaardig?   Merci voor reactie!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 8-2-2011 10:53:44

Melissa
Trouwkleed
Hoi dames en heren,    Ik heb mijn trouwkleed besteld! Het is creation of leijten, jaar 2011 nummer 1140. Ik zorg dat ik bruin ben en ik heb dan lange krullen!   Vinden jullie dat een mooi kleed! En is creation of leijten een goe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 7-2-2011 17:51:39

daisy
help hoe begin je eraan???
Hoi iedereen, Ik weet niet waar te beginnen voor het zoeken van een bruidsjurk... Ik vind op het internet tot nu toe geen enkele afbeelding van een kleed waarvan ik denk dat is het... Hoe hebben jullie dit aangepakt? Hoe zie je door het bos de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 7-2-2011 15:18:52

sanne
eerste pasbeurt
Hoi medebruidjes,   Ik zit hier met een vraagje en misschien kunnen jullie me we gerust stellen. Ik heb vandaag een brief ontvangen waarin ze zeggen dat mijn bruidsjurk is aangekomen (joepi! bijna 1 maand vroeger dan voorzien). Maar nu zeggen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 7-2-2011 12:35:30

Ellen
teleurgesteld
Heb vorige woensdag 1ste pasbeurt gehad en ben beetje teleurgesteld Ik ben namelijk met dietiste aan het vermageren Heb september men kleed gekozen en laten meten Ondertussen is er 5,5 kg af ! heel blij dus, maar er mag nog af maar ik mag niet m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 7-2-2011 10:59:21

Mieke
Enzoani
Gewoon uit nieuwsgierigheid.. Zijn er hier veel bruiden die trouwen in de collectie van Blue van Enzoani?En zo ja, wie neemt hier een stola bij? Op de site van enzoani staan er een aantal stola's van hun eigen collectie maar die verkopen ze niet in ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-2-2011 23:23:41

elke
ik verkoop een niet gebruikte stola
Hallo bruidjes Ik plaatste hier al eerder een berichtje maar indien er nog geïnteresseerden zijn: ik verkoop een niet gebruikte stola van Marian Rijkenberg. Een foto van de stijl vind je terug op haar site www.rijkenberg.net. Het is een ecru vi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 6-2-2011 20:10:44

Ellen
Bruidsjurk bij couture anny in Gent
Gisteren bij couture Anny in Gent mijn bruidsjurk gevonden voor een heel betaalbare prijs. Ik voelde me echt super op mijn gemak bij de mevrouw. Ze vertelde eerlijk welk kleed zij het mooist vond en dat was zeker niet het duurste dat ik hangen had...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-2-2011 18:29:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info