Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
...
Volgende
Laatste
noreen
feestzaal
halokes zijn er mensen die een feest gegeven hebben in den hof in zelzate? zo ja graag jullie ervaring hiermee groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
23-5-2010 10:23:29
sabine
feest in oktober !!!
wij zullen een feest geven in oktober en kiezen zeer waarschijnlijk voor salons de vrede in ichtegem , zijn er personen die daar eventueel een feest lieten plaatsvinden of daar eventueel uitgenodigd werden en daar positieve of negetieve ervaring mee ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
22-5-2010 19:04:42
Kelly
ervaring met Ten Dauwe?
hoi wij hebben een optie genomen op de feestzaal Ten Dauwe te Aalter. Zijn er mensen die ervaring hebben met hen?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
22-5-2010 12:41:26
Stephanie
Club cabane/Felix pakhuis?
Hallo brides-to-be, Ik ben op zoek naar een aparte toffe locatie, geen traditionale feestzaal. Heeft er iemand ervaring met feesten in Club Cabane of het Felix Pakhuis in Antwerpen? Als jullie nog suggesties hebben , laat maar komen! ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
21-5-2010 21:41:34
Roxanne
Alta Ripa in Oud-Turnhout ?
Zondag gaan we een kijkje nemen in de feestzaal Alta ripa... Heeft er iemand al hier een feest gehad? postieve en negatieve reacties zijn altijd welkom :)
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
21-5-2010 18:17:40
Astrid
Wie nog Daemshof?
Hallo liefste bruidjes en bruidegommen Wie geeft zijn trouwfeest in het Daemshof? Voor welke formules kiezen jullie? Gaan jullie bij de receptie voor de standaard formule of kiezen jullie de Luxe? Kiezen jullie voor een diner of ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
19
20-5-2010 19:34:22
kelly
feest
Jaja , Eindelijk zijn we serieus begonnen aan het zoeken naar een zaal. Maandag een afspraak in 'T boerenhof in Knokke-Heist. Iemand ervaring hiermee? Ze hebben een mooie speeltuin en er is mogelijkheid om een receptie buiten te geven. I...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
20-5-2010 11:42:14
elke
't rekreatief, Wilrijk
Iemand ervaring met deze locatie?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
20-5-2010 11:00:16
Ilse
feestzaal waterhoek
Iemand ervaring met een dienst in de tuinen van waterhoek in grazen (geetbets) annex avondfeest? Groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
20-5-2010 10:30:40
ellen
feestzaal salons ter Roest in buggenhout
hey bruidjes, Ik ben getrouwd op 30 april en wij hadden gekozen voor salons ter Roest .En ik moet eerlijk zeggen Wij zijn dik tevreden. In het begin had ik best wel schrik want onze proefmenu was dik tegengevallen , maar dit is zeker geen weerspie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
20-5-2010 2:54:06
Roxanne
Flinckheuvel of Altaripa
Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met deze twee zalen... Reacties zijn welkom :-) groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
19-5-2010 22:48:53
Nele
feestzalen regio kempen....
Hey iedereen, Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een leuke feestzaal regio Dessel/Retie/Turnhout/Ravels/Laakdal/Kasterlee... Suggesties ?? Alle tips zijn meer dan welkom !! Het avondfeest omvat zo'n 180 genodigden én we zouden gra...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
18-5-2010 22:11:47
nathalie
veranderen van feestzaal
Hallo, Amaai we hebben dan toch beslist om te veranderen van feestzaal,met nog maar 6 weken voor het huwelijk. Maar met alle problemen en dingen die ons ontzegd zijn(zie mijn vorig bericht) hebben we er eindelijk genoeg van. Hierbij deze e...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
26
18-5-2010 18:57:09
Tamara
feestzaal
hellow! ik ben op het moment aan het zoeken naar een mooie feestzaal MET tuin want we gaan waarschijnlijk een BBQ doen. weet iemand een mooie zaal? regio Beringen in Limburg. heeft er misschien ook al iemand ervaring met Peter Daniels? of ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
18-5-2010 13:05:04
Car
Kostprijs feestzaal
Lieve bruidjes, Mijn vriend en ik willen graag binnen een jaar of twee trouwen (eerst nog een beetje sparen en huisje enzo). Ik wil graag 's avonds een groot avondfeest in een mooie feestzaal, liefst buffetvorm. Maar ik heb er totaal geen i...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
18-5-2010 11:04:50
Eerste
Vorige
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Cedric Alexandre Photography
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info