Nu Online
Momenteel zijn er 411 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annick
Originele manier tafel afroeping
Weet er iemand een originele manier om mensen binnen te roepen na het aperitief om aan hun tafels te gaan?
Locatie Reacties: 2 8-6-2015 21:04:24

kim
Fotolocatie Tervuren
Hey,Iemand een toffe fotolocatie omgeving van Tervuren. En neen niet he park of het Africa museum, dat is zo gewoon. Wil iets anders. Maar vind niet direct iets. Iemand tips, klein of groot.  
Ideeën Reacties: 0 8-6-2015 20:55:32

jessica
Bruidsschoenen Rainbow club Amanda
Hierbij verkoop ik mijn bruidsschoenen van rainbow club nieuwprijs 135 € zou er graag nog 50 € voor willen hebben aangezien ik ze enkel een keer binneshuus heb gedragen.
Kledij - Accessoires Reacties: 1 8-6-2015 19:54:15

sanne
Trouwkleed maat 40 TE KOOP.
Liefste bruidjes, Mijn "mooiste dag" is ondertussen al een tijdje geleden gepasseerd en dus word het tijd om mijn fantastisch kleed weg te doen. Wie de foto's bekijkt in de link moet even naar beneden scrollen want om één of andere reden ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 8-6-2015 17:08:45

marina
t'lepeltje duffel
Iemand ervaring met feestzaal 'tlepeltje in duffel?
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 8-6-2015 16:36:46

Elien
Bruidsmake-up regio Rijkevorsel aanbevelingen?
Hoi iedereen, Ik zoek een make-up artiste (enkel dit want mijn schoonmama is kapster). Voor proef en de dag zelf.. en liefst betaalbaar :p Ik vind persoonlijk 200€ echt wat veel voor de make up dus ietsje budgetvriendelijker mag wel ;) Groetj...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 8-6-2015 15:45:19

Jolien
DJ Fabriekspand
Wij trouwen op 24 september 2016 in het Fabriekspand. Fotograaf, kerk, ceremoniemeester liggen al vast en de catering is ook zo goed als beslist ! Nu hebben wij van het fabriekspand een lijst doorgekregen met enkele referenties van DJ's. Is ieman...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 8-6-2015 15:28:13

Else
Proefdiner
Hallo, Wie betaald bij jullie Proefdiner eigenlijk?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 8-6-2015 14:29:48

fenna
Onze dag <3
Dag bruidjes, Ondertussen zijn mijn man en ik al 233 dagen getrouwd! Wat vliegt de tijd! Tijdens de huwelijksvoorbereidingen hebben mijn man en ik te horen gekregen dat wij zwanger waren van ons eerste kindje, dus zijn wij met ons drie'tjes getrouwd...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 8-6-2015 13:08:29

Karolien
Ring the bell - dan wat?
Hoi, Wij hebben een grote, oude bel in onze feestzaal hangen en nu zouden we iets willen verzinnen dat er moet gebeuren als er aan de bel getrokken wordt. Iemand suggesties? Liefst iets waar de hele zaal bij betrokken is en niet alleen de bruid (zoa...
Ideeën Reacties: 3 8-6-2015 12:02:59

Jessy
bruidsmake-up en haar
Dag iedereen!Ik heb toch beslist om iemand aan huis te laten komen om mijn make-up en haar te laten doen omdat op sommige dagen dit soms kan tegenslaan als ik het zelf doe en op de trouwdag hier mij geen zorgen over wil maken :). Weten jul...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 8-6-2015 11:12:56

evelien
enkele trouwspulletjes te koop
Goedemorgen, Nu onze huwelijksdag voorbij is hebben we nog enkele dingetjes die we niet meer nodig hebben. Hopelijk kunnen we er een andere bruid gelukkig mee maken. Hierbij de link naar het zoekertje: http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige...
Voorbereiding Reacties: 7 8-6-2015 10:33:51

Kaatje
Trouwfeest in tuin
Dag allemaal, Wij trouwen op 9 juli 2016. We zouden voor de kerk en voor de gemeente trouwen. Het feest zou doorgaan bij mijn ouders in de tuin (tent en traiteur), er zouden +- 100 personen komen. Heb echter totaal geen idee hoe ik aan de organisatie...
Voorbereiding Reacties: 11 7-6-2015 22:06:53

Lina
Tafelnamen
Nog 18 dagen op de teller en nog steeds geen idee hoe en wat met de tafelnamen .wat zijn de mogelijkheden want wij hebben een thema vintage ..iemand ideetjes
Voorbereiding Reacties: 1 7-6-2015 20:17:38

ine
Uitnodiging kinderen van mijn klas
Hoi allemaal, Ik vervang sinds de krokusvakantie de juf van het eerste leerjaar in mijn school (daarvoor stond ik ook al 1 dag per week in deze klas). Ik wil de kinderen van de klas uitnodigen voor de misviering en aansluitend is er in de zaal naast...
Uitnodigingen Reacties: 5 7-6-2015 16:57:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...