Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Roxanne
Vuurwerk tijdens het avondfeest....
Heeft iemand al ervaring met vuurwerk afsteken door iemand professioneel op je huwelijk? Tips zijn welkom... Alvast bedankt !
Ideeën Reacties: 4 9-7-2010 19:54:48

sharon
vervoer
hey bruidjes en bruidegommetjes ik zou graag willen weten hoe jullie naar het gemeentehuis gaan is dat met speciaal vervoer of gaan jullie gewoon met je eigen wagen? het gemeentehuis is niet zo heel ver van bij ons thuis maar willen graag op een spe...
Ideeën Reacties: 8 9-7-2010 18:55:47

Linsay
professionele begroeter
hey   voor ons huwelijk zoek ik een leuke manier om de gasten te begroeten en voor de tafels te laten afroepen.heb als eens rond gesurft en professionele begroeters gevonden maar dit kost wel wat!!! 300 eur / uur...kennen jullie misschien iem...
Ideeën Reacties: 5 9-7-2010 16:15:57

katrien
bruids kapsel!!
Hey,   Vandaag een proef gehad van kapsel en het is supermooi geworden!   En dit allemaal dankzij mijn lieve collega vant werk ;-)   xxxx
Ideeën Reacties: 2 8-7-2010 20:16:16

Dorien
volgorde weggooien kousenband en bruidsboeket - wat eerst?
Hey iedereen!   Binnen twee dagen is het zover, en we hebben nog zoveel te doen! :-o Ik zit ook nog met een vraagje. Hoe zit juist de volgorde van uitdoen kousenband, weggooien kousenband en weggooien boeket? Wat komt er eerst, en is dit allemaa...
Ideeën Reacties: 3 8-7-2010 7:55:06

elyne
bedankingen
Hallo, ik ben nog op zoek naar cadeautje voor de gasten, ouders en getuigen. iemand een voorstel want een foto of bloemen zie ik niet zitten, liever wat origineler
Ideeën Reacties: 6 7-7-2010 20:12:18

Chantal
Schildersezeltje
Beste Bruidjes & Gommetjes,   Ik ben op zoek naar kleine schildersezeltjes voor op tafel, nu die van ikea zijn blijkbaar allemaal uitverkocht en ik weet begod niet waar anders ze dit hebben...heeft iemand dit al nog ergens gezien?   ...
Ideeën Reacties: 22 7-7-2010 19:19:17

Tanja
Vrijgezellenfeest: wie heeft er nog leuke ideeën ?
Hey bruidjes,   Op 12 juni ben ik getrouwd en het was een super feest! Die zelfde avond heeft mijn beste vriendin en getuige me verteld dat ze volgend jaar ook gaat trouwen en dat ik op mijn beurt haar getuige mag zijn.   Nu is het dus...
Ideeën Reacties: 1 7-7-2010 15:15:04

greet
bedankjes voor gasten
hey wij gaan ons trouwfeest heel simpel houden maar willen toch graag een bedankje voor de gasten wat doen jullie hiermee? een foto? een bedrukt zeepje? flesje drank? tips welkom!
Ideeën Reacties: 14 7-7-2010 13:48:42

ruth
Meora
Hallo, Heeft iemand ervaring met zo'n video-,praatpaal?? Wij vinden het een origineel idee als vervanging voor een gastenboek, maar weet niet of dit genoeg mensen zal aanspreken. Want het is natuurlijk geen goedkoop alternatief en als daar dan maar ...
Ideeën Reacties: 2 7-7-2010 12:06:38

Kirsten
cadeautjes gasten/versiering
Hallo allemaal,   ik heb een vraagje... Mijn verloofde (klinkt toch nog steeds vreemd ) en ik hadden een ideetje voor onze trouw dat echt bij ons past... We zouden kiezen voor een thema en ook bijpassende cadeautjes geven aan de gasten. Ik ga h...
Ideeën Reacties: 9 7-7-2010 9:44:34

Heleen
welke champagne?
Beste (aanstaande) bruidjes,   We trouwen al bijna en donderdag gaat de cateraar de dranken ophalen. Nu vroeg hij of we een voorkeur hadden m.b.t. de champagne.   Ik ben zelf niet zo'n champagnedrinker. Welke champagne vinden julli...
Ideeën Reacties: 5 6-7-2010 20:45:41

Annelien
het is bijna zover...
Dag medebruidjes   Binnen 3 dagen en 10 uur is het zover.. Iets wat zover af leek is nu plots heel dichtbij aan het komen en de eerste zenuwen zijn er intussen ook :-) Wou even kwijt dat ik een supervrijgezellen achter de rug heb. Mijn getuig...
Ideeën Reacties: 2 6-7-2010 13:22:27

Nathalie
OPROEP: VW golf cabrio of VW beetle cabrio?
Hallo,   Wie heeft of kent iemand in de buurt van Mechelen die een witte of zwarte VW beetle cabrio heeft of een VW golf 3 cabrio?   Wij trouwen op zaterdag 14 aug 2010 en zouden graag als trouwvervoer 1 van bovenstaande auto's hebben. ...
Ideeën Reacties: 1 6-7-2010 11:02:02

Tamara
Liedje geluid boot + all aboard.
beste mensen, wij zijn op zoek naar een liedje of clip dat begint met het geluid van een stoomboot of trein en vervolgd wordt met alle aboard, als startsein om de mensen aan tafel te begeleiden.  Tot nu toe heb ik dit nog nergens gevonden, en za...
Ideeën Reacties: 9 6-7-2010 8:58:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...