Nu Online
Momenteel zijn er 384 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Sofie
Zaal zonder catering in regio Oostende-Brugge ( en omstreken) gezocht
fiogf49gjkf0dHallo iedereen,   Weet er iemand een leuke zaal vrij van traiteur in de omgeving rond Oostende - Brugge?   Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-5-2010 17:03:37

Cindy
`s Graevenhof - Schilde
Hallo medebruidjes,   Heeft er iemand onlangs een feest gehad in het `s Graevenhof te Schilde? Ik had graag zoveel mogelijk ervaringen gekregen?   Kussies en veel plezier met de voorbereidingen!  
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-5-2010 15:20:04

Kelly
locatie West-Vlaanderen
Dag allemaal!   Wij trouwen op 9/07/2011 en zijn op zoek naar een toffe authentieke locatie in West-Vlaanderen. Een oude schuur of hoeve zou ideaal zijn. Iemand ideetjes?   Laat ons iets weten!!    
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 6-5-2010 11:35:34

leen
Traiteur Kloosterhof
Dag bruidjes en bruidegommen,   Op zoek naar een traiteur hebben we besloten om voor het Kloosterhof in Gierle te gaan. Mijn schoonouders zijn altijd zeer tevreden over de door hen aangeboden service! Dus gaan we hierop vertrouwen. Hebben jull...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-5-2010 13:34:28

Riet
Feest in Kasteel Sanderling in de Pinte
Hallo! Wij trouwen op 4 sept 2010 en geven ons feest in Kasteel Sanderling in de Pinte. Zijn er mensen die hun ervaringen met mij willen delen? Zowel positief als negatief? Wij zijn vorige week naar de proeverij geweest voor ons menu. Op zich wel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 4-5-2010 15:37:00

Liesbeth
Locatie grens vlaams-brabant,Waals-Brabant en Henegouwen
Hallo Mijn vriend en ik willen graag trouwen in maart-april-mei 2011 en zijn op zoek naar een "unieke" locatie voor een 150 tal personen. Het hoeft geen traditionele feestzaal te zijn, die kennen we al. Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-5-2010 0:46:20

KATHY
feestzaal gezocht
hallo   we zijn een koppel en zoeken nog een goede lokatie regio aarschot we hebben een 100 personen en 10 kinderen   we willen er onze stempel helemaal op drukken dus dachten aan de vinea   omdat we een feest willen en aparte vierin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-5-2010 19:57:54

sabine
feest in royal astrid te oostende
wij zouden in juli een feest willen geven in hotel royal astrid en wij vroegen ons af of  er iemand  daar eventueel al een feest heeft laten plaatsvinden en daar goede ervaring mee had ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-5-2010 18:57:39

Elke
trouwfeest locatie
Hallo collega-trouwers,   Mijn vriend en ik zijn gisteren naar La Butte aux Bois in Lanaken geweest. We waren onmiddellijk verkocht door de locatie.  Maar jammer genoeg kennen we niemand die daar al eens een trouwfeest heeft ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-5-2010 10:45:11

liesbet
Kasteel van Lebbeke
Hallo,   Wij zouden graag ons huwelijk laten doorgaan in het Kasteel van lebbeke. Ik weet dat het eten lekker is en we zijn goed ontvangen. Nu vroeg ik mij af hoe zit het met de service en DJ tijdens je trouwdag? Is alles goed verzorgd? Wordt ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-5-2010 9:10:55

inge
Huis van Dijck
Hallo allemaal   Ik heb is gezocht op de site en vind wel een aantal mensen die hun feest daar wouden geven, maar zijn er ook mensen die er al effectief een feest hebben meegemaakt? Is het eten er lekker bvb, en rijden die busjes vlot op en neer...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-5-2010 21:44:23

rafa
zaal kok-o-folie in kerkhoven (lommel)
   hoi allemaal..   wij trouwen volgend jaar op 6 mei, maar om zeker alles op tijd geboekt te hebben, hebben we onze dj al, en zijn we ant rondzien voor een zaal nu hebben we besloten voor een zaal te nemen die ook voor eten zorgen,...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-5-2010 21:33:53

Walter
Leuke locatie in Antwerpen gezocht, we zorgen zelf voor de catering
Dag iedereen,   wij trouwen op 4 september 2010 en zijn nog op zoek naar een leuke locatie. We hebben al iemand voor de catering en zijn dus enkel op zoek naar een zaal in de regio Antwerpen. We willen geen traditionele trouwpartij maar een e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-5-2010 18:23:14

katrien
beetje hulp
Hey allemaal,  Heeft er misschien iemand een paar ideetjes, we zoeken een zaal regio lier, mechelen voor diner met 300 tal personen. Waar dit niet zo makkelijk is vraag ik om een beetje hulp?? Dank je op voorrand! Groetjes 
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-5-2010 15:40:13

sabine
feest in juli !!!
wij plannen een feest in de maand juli voor ongeveer 60 pers in de regio oostende (oudenburg) en zijn aan het twijfelen tussen abdijhoeve in oudenburg en salons provoost eveneens te oudenburg , deze twee locaties bevallen ons zeer goed , maar we zoud...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-5-2010 14:20:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info