Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

mieke
uitnodigingen
hallo, voor onze uitnodigingen zouden wij willen werekn met een foto van ons en van ons 4 jarig zoontje. iemand originele ideetjes voor foto's te nemen of iemand die zijn voorbeeld wil doorsturen. alvast bedankt! mieke2007@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 0 29-1-2013 19:41:27

Audrey
Cadeautjes!!!
Hallo ik ben beetje aan het zoeken welke cadeautjes je geeft aan getuigen, ouders, broer en zus... en bedankje voor de mensen die naar de trouw zijn geweest. Liefst wat origineel :)
Voorbereiding Reacties: 2 29-1-2013 15:37:10

debbie
misboekjes aub!!
hallo iedereen, we trouwen op 3 augustus en zijn op zoek naar misboekjes, graag zouden we dit persoonlijk aanpakken, wie wil mag altijd een voorbeeld doorsturen naar mijn mail debbieengels@outlook.com dank u
Voorbereiding Reacties: 0 29-1-2013 14:02:16

Ne
Pff!
Hoi allemaal, even een frustratie van me afschrijven...We zijn al verloofd van midden aug `12 en willen trouwen eind sept `13, maar nog NIETS staat vast. We hebben al een tijdje een optie op een zaal, maar de laatste keer had ik een concept uitg...
Voorbereiding Reacties: 9 29-1-2013 12:05:15

lesley
TE KOOP!!!!
verkoop iemand geintereseerd om het volgende over te kopen, jammer genoeg mogen we ze niet gebruiken in de feestzaal...het gaat om 12 verpakkingen met kleine vuurwerkstokjes van 25 cm lang, per doosje zitten er 8 in ( gekend als het sterretjes vuur...
Voorbereiding Reacties: 21 29-1-2013 9:08:17

Eline
Winkelwagenmuntje
Hallo! Als bedankje willen we elke gast een gelukskoekje geven met een wens in. Maar mijn vriend vindt het erg jammer dat dan niks meer zullen hebben eens het koekje op is. Daarom wil hij er graag nog iets bij dat blijvend is en we dachten aan een wi...
Voorbereiding Reacties: 4 29-1-2013 8:10:08

Jessica
Wie nemen als getuige
Hoi bruidjes! Ik zit met een klein probleem.. Ik zou eigenlijk niet weten wie ik ga nemen als getuige..  Sinds ik bevallen ben, ben ik supergelukkig, ik ben al mijn zwangerschapskilo's (en meer) kwijt, ik ben supergelukkig met mijn vriend, mijn ...
Voorbereiding Reacties: 9 28-1-2013 19:46:19

Deborah
Tule?
Hey allemaal! Heeft er iemand een idee waar ik gekleurde tule kan kopen?  Ik ben op zoek naar witte en licht blauw maar ik vind meestal alleen wit. Bedankt!  Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 11 28-1-2013 15:53:39

charlotte
bloemen ceremonie bruidsboeket
beste medebruidjes ik zoek een goeie bloemenwinkel voor het bruidsboeket,altaarstuk,envoor de ceremonie bloem op de vest wie kan mij helpen lieft regio avelgem
Voorbereiding Reacties: 1 28-1-2013 15:25:08

Stéphanie
Wat een rotweek!
Het moet er gewoon even uit. Het was een rotweek! De avond/nacht van mijn verjaardag heb ik mijn mama via spoed moeten binnenbrengen. Ze moet onder het mes maar alles komt op lange termijn wel goed. Al is het nog even afwachten hoe ze zal revalideren...
Voorbereiding Reacties: 3 28-1-2013 15:09:55

Natascha
Avond indeling trouwfuif?
Zoals het hier al staat zit ik eigenlijk een beetje vast voor de planning van de trouwfuif. Wij trouwen op een vrijdag . Ik vroeg me af om hoe laat ik de fuif moet laten Beginnen en wat uur ik op de uitnodigingen moet zetten. Heb ook hapjes voor tu...
Voorbereiding Reacties: 7 28-1-2013 11:15:36

Yoline
Vrijgezellenfeest
Hallo iedereen Met 150 dagen op de teller begint het toch te korten. De vrijgezellenavond van mijn vriend krijgt langzaamaan vorm en daar ben ik zeer blij om, maar mijn eigen vrijgezellenavond lijkt in het niets te verdwijnen. Ik zou zo graag ook ee...
Voorbereiding Reacties: 8 28-1-2013 10:54:01

Melanie
Nieuwe voorbereidingen afgewerkt
Hallo mede-bruidjes en bruidegommen, Het weekend weer 2 actiepunten van mijn lijstje kunnen strepen. De pennen voor de getuigen zijn binnen! Deze hadden we willen geven bij het vragen alleen mijn partner denkt dat zijn getuige hem dan voor de bruil...
Voorbereiding Reacties: 2 28-1-2013 8:43:47

Evelyne
My dress..
Wat een dagje.. Eentje vol emoties maaaaar.. Eindelijk... Ik heb mijn droomjurk gevonden! Simpel maar heel mooi! T'is een Linea Raffaeli geworden! Next : de ideale juweeltjes voor erop en nog schoenen. Vorige week ook mijne toekomstige zijn kostuu...
Voorbereiding Reacties: 7 27-1-2013 22:09:09

Lieve
Misboekje : wanneer, wat hoe?
Hoe begin je aan een misboekje, wat kan je wijzigen, hoe pak je dit aan?
Voorbereiding Reacties: 2 27-1-2013 21:41:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...