Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Sabrina
bruidstasje
wat denken jullie van een bruidstasje? hebben jullie dat of niet?  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 28-1-2011 11:52:33

Sabrina
nog eens over het wit of niet
bedankt allen voor jullie reactie's het is idd zo "vers uit de doos" komen de meeste van ons dus niet maar had eerst ook zo een idee van zou het niet belachelijk zijn dat ""ik" in het wit zou trouwen wat zullen de reactie's zijn"wat denkt die nu"? ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-1-2011 8:23:16

KATRIEN
trouwkledij west_vlaanderen
hallo, ik ben op zoek naar een betaalbaar trouwkleed in west-vlaanderen? Iemand ideetjes? grtjs katrien 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 28-1-2011 1:04:28

KATRIEN
mia monta in zottegem
hallo, wie heeft er een kleed gekocht bij mia monta in zottegem? Wat vonden jullie van de winkel prijs en kwaliteit? Zijn ze echt zo goedkopen of andere bruidswinkels als ze beweren?  grtjs katrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 27-1-2011 23:20:34

valerie
bruidsjurk
 Hey hey, Ik heb mijn kleed bij Le Chapeau besteld. Toen ik het de eerste heb gepast, had ik gezien dat het wat vuil was van make-up van iemand anders. Nu blijkt dat ze voor mij geen nieuw kleed zullen bestellen, maar ik dit krijg. Heeft hier no...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 27-1-2011 20:11:11

Sabrina
wit of niet?
wat vinden jullie ,kan iemand die voor de 3 de x trouwt(nu enkel voor de wet) een wit kleed aandoen? die alsook mama is van 4 kids, ik twijfel steeds,heb een jurk hangen ,maar had ze liever in het rood gehad,kleuren is  een optie maar......met d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 27-1-2011 14:47:44

Samira
jagré of La tiara
Hallo iedereen,   Morgen ben ik in Antwerpen en zou ik graag een van deze 2 winkels bezoeken. Ik ben op zoek naar een simpel kleedje zonder al teveel tierlantijntjes aan een betaalbare prijs.   Welke winkel raden jullie aan?   Gr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 27-1-2011 14:36:39

Rieke
De trouwjurk
Gisteren was het dan zo ver... De laatste pas van de jurk & vooral, het mogen meenemen naar huis ! 13u20, te vroeg aangekomen, de winkel opent pas om 13u30. Samen met een vriendin 10 min in de regen buiten aan de etalage staan kijken. Commentaar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 27-1-2011 8:23:22

elke
vraag aan de aprilbruidjes
dag aprilbruidjes nu het dichter bij komt, begin ik een beetje te stressen over iets heel onnozels, nl. dat ik die dag kou ga hebben! dat het in april nog erg koud gaat zijn. is jullie kleed ook vrij bloot? en hoe lossen jullie dat probleem op? of o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 26-1-2011 11:55:35

Cindy
verstelwerk trouwjurk
Hi medebruidjes,   Ik heb mijn jurk laten maken in Thailand, beetje sentimentele waarde. Door een klein ongelukje zijn we vroeger dan gepland terug huiswaarts moeten keren met als resultaat dat mijn jurk mooi maar niet 100% perfect past. Iede...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 26-1-2011 8:32:18

Rieke
Bruidsjurk
Bruidjes to be ! Vandaag nog 9 dagen op de teller ! Deze namiddag mag ik mijn trouwjurk gaan afhalen. Eerst nog eens passen en dan hopen dat hij perfect past. Ik heb er wel wat schrik voor, stel dat hij nog niet helemaal mijn maat is, hmmm... Zijn er...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 26-1-2011 8:07:47

joyce
tip onderrok/hoepelrok
hallo mede-bruidjes,   Voor alle bruidjes die nog op zoek zijn naar een onderrok/hoepelrok, ik heb de mijne besteld via www.bruidsatelierolga.nl.   Ik betaalde (met verzendingskosten) maar de helft van de prijs in de bruidswinkel, enkel de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-1-2011 20:38:47

Ann
tweedehands trouwjurk
Beste bruidjes,   Wij zijn op 17 december getrouwd  (jaja in een echt sneeuwtapijt). Ik heb in augustus mijn trouwjurk gaan kopen in de Robel in Roeselare. Nog voor ik mijn jurk ging kopen heb ik wel onmiddellijk beslist om deze na de trouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-1-2011 15:15:58

Chloë
waar stof kopen?
Hoi allemaal,   ik laat mijn trouwkleed maken door een afstuderend klasje in mode. Zij willen hiermee een GRAMprijs winnen. Nu moet ik uiteraard de stof wel financieren. Weten jullie een stoffenwinkel die niet al te duur is? Ik woon in Sint - Ka...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 25-1-2011 9:30:23

Lindsy
Jurken voor kleine bruidjes
Hoi dames,   Ik ga pas in de zomer rustig beginnen rondkijken voor een jurk, maar ik zit toch al met een vraagje. Ik ben namelijk niet zo groot (1,59 cm) en vraag me af welk model van trouwjurk het beste past. Ik heb soms zo'n schrik dat ik d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 25-1-2011 9:24:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info