Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Krista
zaalversiering
Dag creatieve bruid (egomm)en,   De Grote Dag komt nu wel heel dichtbij... Alle voorbereidingen zijn achter de rug, dus 't mag nu best wel snel gaan... Alleen de zaalversiering... We huurden een gezellige locatie ('t Tof Steedje, Hooglede) m...
Ideeën Reacties: 1 28-6-2010 14:50:17

Ellen
honeymoon bestemmingen voor winterbruidjes?
helaba,   vraagje voor de winterbruidjes.. waar gaan jullie op huwelijksreis? wij trouwen in februari 2011 en willen graag een bestemming waar we kunnen genieten van elkaar, de zon en wat luxe...   iemand suggesties??   &n...
Ideeën Reacties: 8 27-6-2010 21:08:02

Anissa
origineel cadeau
hallo ik ben op zoek naar originele geschenken voor aan mijn ouders te geven op de trouwdag zelf als bedanking
Ideeën Reacties: 1 27-6-2010 9:19:44

Daisy
Tips avondindeling
Hey ijverige planners,   Ik heb eens een vraagje. Wij hebben tijdens ons avondfeest geen echt diner, wij hebben eerst een dessertenbuffet en dan laat op de avond iets van warme hapjes. Nu vroeg ik me af hoe we dat het beste aanpakken voor 's a...
Ideeën Reacties: 5 25-6-2010 20:19:02

sabrina
vrijgezellen
ik zoek insperatie voor een vrijgezellen dag voor een lady dacht zo aan workshop chocoldade cocktail/ tapas maar vind nie direct een plaats waar ze dat doen alhe wel veel in nederland maar dat is niet echt de bedoeling om naar daar te gaan zouden in...
Ideeën Reacties: 5 25-6-2010 17:59:44

Cindy
Eigen Babbelbox maken
Hallo,   Ik heb gelezen dat enkele onder jullie gebruik maken van 'de babbelbox'.  Het concept op zich vind ik echt leuk maar ik vind het toch prijzig.   Nu vroeg ik me af of we dit niet zelf kunnen doen.....   Heeft er iema...
Ideeën Reacties: 5 25-6-2010 13:14:36

Inge
Vlindertjes vouwen
Hey iedereen,   Ik ben al een volledige ochtend opzoek op het internet naar een patroon om vlindertjes te vouwen met papier. Al degene die ik al gevonden heb, zijn zodanig moeilijk uitgelegd dat ik er kop noch staart aan krijg en degene die d...
Ideeën Reacties: 5 25-6-2010 11:01:28

Halloki
menukaart
   Iemand tips voor leuke menukaarten? Onze kleuren zijn groen/wit
Ideeën Reacties: 3 25-6-2010 9:35:50

Dorien
bloemstukken (tafel)
Hoi hoi,   Hebben jullie ideeën voor bloemstukjes op de tafels? Ik zoek ideeën voor moderne bloemstukken of tafelversieringen.   Graag wat tips   Alvast bedankt!!   Doei!   Dorien
Ideeën Reacties: 3 24-6-2010 13:08:20

kelly
voor de kenners
something old , something new. something borrowed  something blue.    zijn er die hier iets mee doen ? en zo ja : hoe ?
Ideeën Reacties: 10 23-6-2010 16:25:45

Elke
VT4 trouwprogramma
hallo,   Mijn vriend en ik hebben vandaag beide telefoon gehad van VT4 of we intresse hadden om mee te doen aan ee nnieuw trouwprogramma, in de stijl van " komen eten " maar dan op een trouwfeest.   Er komen 3 dames naar onze trouw...
Ideeën Reacties: 21 22-6-2010 13:08:09

Dorien
verrassing voor man op huwelijksfeest
Beste bruidjes,   Ik zou graag mijn vriend verrassen op onze trouwfeest. Ik had graag iets willen doen van een act, of dansje of lapdans of weet ik veel :-) Maar heb geen inspiratie :-( Ik had aan een vriendin van de dansclub gevraagd of ze ie...
Ideeën Reacties: 10 22-6-2010 11:52:21

Wendy
wie trouwt er ook enkel voor de wet (misschien later voor de kerk?)
Wij trouwen dit jaar voor de wet en misschien volgend jaar (of jaren) trouwen voor de kerk. Zijn er nog meer mensen die dit zo doen/gedaan hebben? Gaven jullie dan 2x een feest?
Ideeën Reacties: 11 22-6-2010 1:27:10

Halloki
Hartvormige lolly - West Vlaanderen
Haloooo, weet iemand waar je hartvormige lolly's kan kopen in west-vlaanderen?
Ideeën Reacties: 7 21-6-2010 20:47:33

kim
Spaarvarken
Hai allemaal,   wie kan mij helpen??? Ik zoek een vrij groot polyester varken!!! Iemand een idee? Heb al eens gezocht op het internet maar ze zijn allemaal vrij duur!   Grtjs
Ideeën Reacties: 3 21-6-2010 14:36:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...