Nu Online
Momenteel zijn er 445 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

ine
geschenkje ouders en grootouders
dag iedereen graag even jullie mening. gaande weg begin ik een idee te vormen van het bedankinscadeau. aangezien wij al in mei trouwen en ons feest pas in juli geven hebben we op hoop van zegen de foto's al op dvd van de fotograaf gekregen. met dit ...
Voorbereiding Reacties: 2 24-1-2013 21:46:42

Elke
trouwfeest met bonnetjes?
Wij geraken er niet goed uit of we al dan niet met bonnetjes gaan werken bij ons avondfeest... De reden dat we het wél zouden doen is grotendeels om de kosten te beperken. Elke gast zou dan 6 bonnetjes krijgen en krijgt bij de receptie...
Voorbereiding Reacties: 25 24-1-2013 19:42:11

Annelies
TE KOOP: Rode loper en andere spulletjes die hebben bijgedragen tot een Prachtige Dag!
* Kadertjes tafelverdeling * Ringenkussentje WIT klassiek * Rieten harten * Rode Loper Hallo'kes beste bruidjes, onze schitterende dag ligt ondertussen al meer dan 4 maand achter ons, tijd dus om verder 'kuis' te houden in de spulletjes die we niet...
Voorbereiding Reacties: 5 24-1-2013 12:06:27

Liesbeth
gastenboek - regio Ieper - Roeselare
Na een tijdje van rust ben ik er weer volledig ingevlogen voor de voorbereiding van ons huwelijk. Ik ben nog op zoek naar een mooi gastenboek. Ik ben reeds naar de ava in Roeselare geweest maar daar heb ik niets gevonden die ik echt mooi vond. Zijn e...
Voorbereiding Reacties: 5 24-1-2013 9:36:36

Melanie
Nog 588 dagen
Goedemorgen allemaal, Nog 588 dagen te gaan en heb al het een en ander geregeld - Gemeentehuis staat vast - DJ is geregeld - Mijn getuigen is gevraagd, die van mijn partner volgende week! - Zaterdag ga ik mijn beste vriendin als ceremoniemeester vra...
Voorbereiding Reacties: 3 24-1-2013 8:40:24

lore
kan geen getuigen kiezen HELP!!!
Mede-bruidjes, ik heb jullie raad nodig, ik kan niet kiezen wie ik als getuigen moet nemen. Ik heb aantal jaren geleden getuigen geweest bij men ene zus, maar ik dacht om mijn getuigen mijn andere zus te nemen, en moest er dan ooit een kindje kome o...
Voorbereiding Reacties: 10 24-1-2013 7:36:51

Eline
Tekening borduren op ringkussen
Hallo, Wij willen graag een tekening op ons ringkussen laten zetten. Daarvoor hadden wij reeds contact met De Vilten Bruid, maar helaas kan zij het niet waarmaken in het vilt Zij raadt ons aan iemand te zoeken die erop kan scannen en borduren. Wie k...
Voorbereiding Reacties: 6 23-1-2013 22:33:27

Charlotte
Verschillende spulletjes te koop!! Moet weg!!
  wij hebben nog enkele spulletjes te koop dat er over is van onze trouw. -Mijn trouwkleed + sjaal = nu 400 ipv 500 euro  -2 kaders A4 formaat zwart wit  -24 tafelnummerhouder ( hoge ) Nieuw! -Goude kader ( wij hebben deze gebruikt b...
Voorbereiding Reacties: 1 23-1-2013 18:04:03

Martine
Getuigen ... ze mogen het zelf uitvechten ;)
Al 3 maand lig ik te twijfelen over mijn getuigen. Enerzijds mijn beste vriendin die ik al 25 jaar ken. Anderzijds mijn zus. Vandaag beslist ... Over 2 weken vraag ik hen allebei (niet tegelijk) ... En degene die niet akkoord gaat dat ze met twee w...
Voorbereiding Reacties: 6 23-1-2013 17:59:56

roos
tekstjes voor gelukskoekjes
hallo medebruidjes! voor onze trouw ga ik zelf gelukskoekjes bakken,d'as helemaal niet zo moelijk. maar ik zit met een probleempje,ik heb totaal geen inspiratie wat ik op die briefjes zou schrijven! het is geen stijve bedoening,onze trouw,dus wou ik ...
Voorbereiding Reacties: 15 23-1-2013 17:05:19

candy
ideetje voor na de kerk
hallo iedereen, ik ben dus op zoek naar een paar iedeetje voor na de diens in de kerk ik bedoel daar bij wat we zouden kunnen doen ik wil geen witteduiven laten vliegen maar iets anders dag eerst aan ballonen maar dat lijkt mn vriend zo niet zitten ...
Voorbereiding Reacties: 4 23-1-2013 13:59:48

nancy
Trouwspulletjes te koop, vele nog nieuw!!
http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/pakket-trouwversiering-nog-veel-nieuwe-142909244.html
Voorbereiding Reacties: 7 23-1-2013 11:34:15

candy
heb een vraagje ivm de vrijgezellenavond
zo als de titel het zegt heb ik een vraagje ivm de vrijgezellenavond wie regeld dat eigenlijk? moet je dat zelf doen of laten doen?
Voorbereiding Reacties: 13 23-1-2013 11:31:39

Nathalie
ringen besteld
Zoals de titel zegt, weeral iets om aan te vinken! Onze trouwringen zijn besteld! We zijn gisterenavond naar Fede di Oro geweest. Amai, zoveel keuze!! Was echt moeilijk! Maar uiteindelijk hebben we ze toch gevonden :-) We konden veranderen wat we wi...
Voorbereiding Reacties: 10 23-1-2013 8:44:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...