Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
tekst of geen tekst in gastenboek
Hallo, Ik vroeg me af of jullie zelf een tekstje plaatsen op de eerste bladzijde van het gastenboek?  Welke toffe tekstjes hebben jullie gebruikt?
Ideeën Reacties: 8 2-6-2015 12:41:30

He
Bedankjes
Hoi, bruidjes en bruidegommen. Wat geven jullie als bedankje? Wij hebben namelijk echt geen idee wat te geven. Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 10 2-6-2015 10:19:35

max
Gezocht: originele locaties regio Antwerpen
hoi, We zijn nog volop op zoek naar een geschikte zaal, maar zijn er nog niet helemaal uit wat voor locatie we willen. Onze voorkeur gaat uit naar iets origineel én betaalbaar ;)Zo kunnen we waarschijnlijk onze receptie laten doorgaan in een vol...
Locatie Reacties: 4 1-6-2015 22:50:23

max
hulp met dagplanning huwelijk
Hoi, Hoe regelen jullie de dagindeling?Mijn idee is:- 12u-13u Ceremonie (ergens op locatie, niet in de kerk) waar we iedereen op uitnodigen - 13u45-15u45.?Aanvullend receptie voor de "dag"gasten (2tal uurtjes?)- Fotoshoot...-18uKorte receptie av...
Ceremonie Reacties: 10 1-6-2015 22:37:16

pauline
Make up zonder parfum
Hey allemaal, omdat ik een allergie heb voor parfum, parabenen,.... Zoek ik voor mijn huwelijk een visagiste (aan huis) die werkt met make up die geen parfum bevatten. Graag provincie Antwerpen. Ik heb mij al suf gezocht maar nog steeds niets gevonde...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 1-6-2015 21:57:01

Ellen
Mijn droomjurk van November Styling is geweldig!!!!!
Hallo allemaal, Afgelopen zaterdag ben ik mijn trouwjurk (die volledig klaar is) gaan passen bij November Styling. Traantjes!!! Met toch wat zenuwen op weg naar haar, viel alle stress van mijn schouders toen ik de jurk zag hangen in de paskamer. Het...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-6-2015 21:42:33

An
Trouwgeloftes
Heeft er iemand toevallig leuke trouwgeloftes die door mannen werden of worden voorgelezen?
Ceremonie Reacties: 3 1-6-2015 21:21:01

Justine
Krantenpapier?
Hallo, Ons misboekje willen we graag in de vorm van een krantje maken. Dus alle onderdelen staan als artikels gerangschikt met af en toe een foto van ons erbij zoals een echt artikel. De lay-out is geen enkel probleem en ik ben zeer tevreden met all...
Ideeën Reacties: 3 1-6-2015 20:53:25

candy
Feestzaal
Halo, Kennen jullie soms een goede feestzaal rond Bredene , Oostende, de haan of Brugge met een grotte tuin waar wij ons belofte kunnen doen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 1-6-2015 15:10:30

Dorien
Tafelindeling
Hallo Wij zijn nog op zoek naar een leuk idee om de tafelindeling kenbaar te maken voor onze gasten. Ik dacht bv. om iets met verschillende kleuren te doen, maar aan goede ideeën ontbreekt het mij helemaal. We willen hier ook niet teveel geld a...
Voorbereiding Reacties: 5 1-6-2015 12:50:49

Ju
TE KOOP 48 theelichthouders
TE KOOP 48 theelichthouders voor theelichtjes van 3cm Theelichtjes van 3 cm gaan de ganse avond mee waardoor je geen theelichtjes moet vervangen. Deze doorzichtige theelichthoudertjes zijn dus ideaal! Prijs voor 6 theelichthouders : €2,5 Prij...
Voorbereiding Reacties: 3 1-6-2015 12:19:10

Ju
TE KOOP 16 mini schildersezels
TE KOOP AAN SPOTPRIJS 16 minischildersezels Slechts 1 x gebruikt en in originele staat werd gebruikt voor tafelverdeling had heel veel positieve commentaar!! Aankoopprijs: 1,80 euro per stuk Verkoopprijs: 1,50 euro per stuk
Voorbereiding Reacties: 2 1-6-2015 12:13:14

evy
Wat vragen aan de dj?
Hoi iedereen, Wij hebben wat offertes van dj's opgevraagd voor ons feest volgend jaar. We denken onze keuze gemaakt te hebben. De volgende stap zou zijn dat we samen zitten met de dj om het verloop te overleggen. Welke muziek we willen, welke openi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 1-6-2015 12:09:58

Ju
TE KOOP 15 ronde potjes voor bloemstukje op tafel
TE KOOP AAN SPOTPRIJS 15 ronde potjes voor bloemstukje op tafel Ideale grootte voor op rechthoekige of ronde tafel. Wij gebruikten deze voor ronde tafel van 180cm (1potje per tafel) Slechts 1x gebruikt, in originele staat Aankoopprijs: € 3,9...
Voorbereiding Reacties: 1 1-6-2015 12:09:50

Ju
TE KOOP 15 ronde potjes voor bloemstukje op tafel
TE KOOP AAN SPOTPRIJS 15 ronde potjes voor bloemstukje op tafel Ideale grootte voor op rechthoekige of ronde tafel. Wij gebruikten deze voor ronde tafel van 180cm (1potje per tafel) Slechts 1x gebruikt, in originele staat Aankoopprijs: € 3,9...
Voorbereiding Reacties: 0 1-6-2015 12:09:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...