Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ilse
Aan alle bruidjes die in de maanden feb-maart-april trouwen
Hoi bruidjes,momenteel heb ik nog 54 dagen om de teller staan, wij trouwen op 21/03/09. Beginnen jullie ook stillaan zenuwachtig te worden? Hoever staan jullie? Wij moeten volgende zaken nog doen: bruidslingerie kopen, cadeautjes kiezen voor de kindj...
Andere Reacties: 11 26-1-2009 16:12:24

Ankatrien
Aantal getuigen
Hallo allemaal,Weet iemand misschien hoeveel getuigen je mag vragen, voor kerk en wet? Ik dacht dat het maximum 4 was, maar weet niet of dit voor wet of voor de kerk is?Groetjes,Ankatrien
Andere Reacties: 4 26-1-2009 15:57:36

stefanie
word misboekje A5....
HAllomijn misbkoekje is helemaal klaar, maar het staat nog in A4 weet er iemand hoe je het boekje maakt in WORD maar dan in zo'n A5 boekje???? xxxxxx
Andere Reacties: 4 26-1-2009 15:04:17

Kim
huwelijkslijst? En waar?
Hallo allemaal,er wordt van ons verwacht dat wij minstens voor een kleine huwelijkslijst kiezen, hoewel dat niet ons originele idee was. Nu was ik me aan het afvragen: waar in godsnaam? Ik zou graag kiezen voor een serviesje van Salt and pepper ofz...
Andere Reacties: 10 26-1-2009 14:27:20

Inge
trouwring links of rechts?
Hey,Aan welke hand schuiven jullie de trouwring? Meestal is het rechts, 'k weet't, maar ik heb eens gehoord dat het links ook kan. Er loopt namelijk een ader van je linkerringvinger rechtstreeks naar je hart. Of is dit maar een verzonnen fabeltje? Zi...
Andere Reacties: 10 26-1-2009 12:13:39

sarah
prima piano
hoi dames,heeft iemand ervaring met de bruidswinkel prima piano?ik ga voor de eerste keer kijken naar een jurk, spannend!
Andere Reacties: 1 26-1-2009 12:02:52

jessica
hof ter delft
hallo daar,wie heeft er al een trouwfeets in hof ter delft gegeven? Graag wat reacties! Lijkt me heel leuk daar maar zou graag jullie mening horen...
Andere Reacties: 1 26-1-2009 11:51:18

Marieke
Draaiboek voorbeeld - ceremoniemeester ja of nee??
Hey bruidjes,Wij trouwen op 18/04/2009 programma is:- 11 u wet- broodjeslunch bij schoonouders- 16u30 viering feestzaal- 17u30 receptie- 19 u dinerOmdat we dus niet voor de kerk trouwen vraag ik me af of we wel een ceremoniemeester nodig hebben?Alles...
Andere Reacties: 3 26-1-2009 11:04:34

Annelies
Suitekledij! Aanrader!
Hoi dames,Dit wilde ik toch even delen. Zaterdag ben ik met mijn moeder en schoonzus (die mijn getuige is) gaan shoppen voor (budget) suitekledij. Mijn schoonzus wil graag alles zelf betalen omdat ze vindt dat wij al genoeg kosten hebben, maar aangez...
Andere Reacties: 4 26-1-2009 10:07:21

Marieke
Weer iets in orde!!
Hey bruidjes,Gisteren met ons bruidsmeisje & de mama naar JBC gegaan. Mooi kleedje gevonden in een grijstint dat perfect bij mijn jurk zal passen!!Nu nog kijken voor onze bruidsjongen.Zo krijgt alles stilaan vorm...Marieke18/04/2009
Andere Reacties: 2 26-1-2009 9:10:42

wendy
trouwkaars
hallo,daar het allebe ons tweede huwelijk is trouwen we lleen voor de wet. Nu was mijn vraag of je dan ook een trouwkaars nodig hebt, is dit niet alleen als je voor de kerk trouwt?grtjs
Andere Reacties: 4 26-1-2009 6:29:37

kimberly
trouwschoenen
Ik vroeg mij eigelijk af of jullie ook de bijpassende trouwschoenen kopen (de schoenen die ze in de bruidswinkel aanbieden) ik was hier eigelijk een beetje over aan het twijfelen omdat ik de schoenen die ze mij aanraden, 220 euro kosten en eigelijk v...
Andere Reacties: 11 25-1-2009 22:11:48

Annelies
ervaring feestbus
Hallo,Wie heeft ervaringen met de bussen via feestbus.be van Tielt?groetjes
Andere Reacties: 2 25-1-2009 21:36:21

Sarah
beertjes koppel
hallo iedereen,wij zijn vandaag voor tafel versiering gaan kijken en hebben besloten om ballonnen te nemen. Nu hadden ze in de winkel een mooie opstelling staan met 2 beertjes (een bruidje en bruidegom), we vonden dit super mooi maar de beertjes zelf...
Andere Reacties: 7 25-1-2009 19:50:58

Kelly
Vakantiepark
Hallo, weet er iemand een goed vakantiepark zijn, die heel kindvriendelijk is en een goede service bied. Wij verkiezen een midweek met ons dochtertje van 3 ipv een dure huwelijksreis, aangezien wij alles zelf bekostigen. Dank je wel
Andere Reacties: 5 25-1-2009 19:35:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...