Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Katrien
Onze dagplanning
Hallo bruidjes en -gommetje, kunnen jullie je licht eens over onze planning laten schijnen en zeggen wat er wel/niet goed is? +/-7u: beginnen klaarmaken (uur moet nog exact worden afgesproken met visagiste/kapster) 9u15-9u30: ontvangst suite bij ons...
Voorbereiding Reacties: 6 22-1-2013 16:18:55

Charlotte
duurtijd gemeentehuis
Hallo iedereen Hoeveel tijd moet ik in totaal uittrekken voor het gemeentehuis; dus met binnenkomen en buitenkomen erbij? Merci! Die dagplanning hangt echt men keel uit zenne! 
Voorbereiding Reacties: 20 22-1-2013 15:07:59

iris
dessertbuffet
Hey , Heb vraagje ,wat voorzie je allemaal op u dessertbuffet ? Nu ik doe het zelf ,daarmee bedoel ik ,dat ik een zaal heb zonder bediening ,dus wat kan ik allemaal gaan halen en er mee een dessertbuffet mee samen stellen :-) Groetjes
Voorbereiding Reacties: 9 22-1-2013 14:44:19

Sofie
wat kan je allemaal geven van eten tijdens een avondfeest?
wat kan je allemaal geven van eten tijdens het avond feest? ook speciale dingen zoals frieten enzo?
Voorbereiding Reacties: 5 22-1-2013 14:20:45

Charlotte
advies dagplanning
Hallo iedereen Zo ziet onze dagplanning eruit en ik had graag jullie advies gehad of we voor alles voldoende tijd uittrekken. - 07u00 tot 10u00: klaarmaken bruid - 10u00 - 11u45: ontvangst suite bij de ouders van de bruid met een drankje en hapjes...
Voorbereiding Reacties: 4 22-1-2013 11:46:10

Sabrina
Raak een beetje het noorden kwijt :(
Hey allemaal, Wij trouwen 10 augustus en heb nog heel wat te regelen. De DJ - ceremoniemeester - fotograaf - visagiste - alternatieve viering in elkaar steken - kaars zoeken .... pff heb het gevoel dat het hier ( regio tielt) steeds om de zelfde pe...
Voorbereiding Reacties: 6 22-1-2013 11:07:22

Cassandra
Beginnen plannen
Hallo brides-to-be! Dit is het allereerste berichtje dat ik post op wijtrouwen.com. Mijn vriend en ik hebben in 2012 samen beslist om te trouwen. Eind vorig jaar zijn we samen een verlovingsring gaan uitkiezen en nu wacht hij nog op het juiste moment...
Voorbereiding Reacties: 13 22-1-2013 10:59:05

NANCY
Teller blijft maar lopen....
Hallo allemaal, Mijn teller staat momenteel op 87 dagen en ik heb nog een miljoen dingen te doen. Wat heb ik al geregeld? De feestzaal, de auto, mijn jurk en that's it. Wat moet er nog gedaan worden? Teveel om op te noemen!! Soms begin ik te paniker...
Voorbereiding Reacties: 104 22-1-2013 10:33:43

Liesbeth
naamkaartjes in de vorm van een druiventos
Ons thema voor het avondfeest is druivenrassen omdat wij in een wijnclub zitten vandaar. Ik ben nu op zoek naar kaartjes in de vorm van een druiventros om als naamkaartjes te gebruiken op het avondfeest. Iemand een idee waar ik dit zou kunnen vinden?
Voorbereiding Reacties: 1 22-1-2013 10:03:53

Mieke
Op zoek naar stickertjes
hoi! Ik ben op zoek naar (zo goedkoop mogelijk natuurlijk) stickertjes 'die we zelf kunnen ontwerpen', het moeten kleine ronde stickers worden van zo'n 2.5 - 3 cm doorsnede. Wij hebben een (rond) logo dat we overal op willen gebruiken, voor de u...
Voorbereiding Reacties: 4 21-1-2013 21:47:02

Nadia
dringend vraagje rond dagplanning
lieve bruidjes,  het begint allemaal meer vorm te krijgen, als in: we hebben een datum vastliggen, de zaal ook en de fotografe ook al! *squeeee* maar nu moeten we natuurlijk het stadhuis contacteren voor de aangifte en dan mogen we ook een uur...
Voorbereiding Reacties: 9 21-1-2013 20:56:14

Katrien
Naamkaartjes
Hoe beginnen jullie aan naamkaartjes? Ik wil de mensen aan tafel zetten maar ik wil geen saaie naamkaartjes maar hoe kan ik hieraan beginnen? Iemand suggesties?
Voorbereiding Reacties: 8 21-1-2013 20:14:19

Thalia
Laatste dag een 2 :-)
Vandaag staat de teller op 200 dagen dus vandaag den laatste dag dat er een 2 voorstaat,klinkt onozel maar ik kijk zo hard uit naar die 1 die er gaat komen te staan:-)Whieeeeeeeee ben zo blij,morgen nog 199dagen :-) Super happy bruidje:-)
Voorbereiding Reacties: 8 21-1-2013 15:52:17

Nathalie
Lap heb het weer gekunnen!
Hallo, De titel zegt het zelf al hé. Ik met mijn lompe handjes altijd! Mijn verloofde en ik wouden een speciale gastenboek en hadden een heel leuke gezien op Light In The Box. We dachten van we gaan dit toch eens proberen! Vandaag het pakje geh...
Voorbereiding Reacties: 4 21-1-2013 13:13:08

Karen
Eindelijk wat schot in de zaak :-)
Dag lieve bruidjes, al even geleden. Eindelijk bericht gehad van de feestzaal nu kunnen wij weer verder. Voorschot is betaald dus deze ligt al vast. Fotograaf komende zondag afspraak maar ik weet al zeker dat hij het wordt. Mijn kapster en visagiste ...
Voorbereiding Reacties: 2 21-1-2013 9:50:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...