Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Helene
Locatie huwelijksceremonie binnen of buiten Antwerpen
Dag bruidjes! Wij hebben onze feestzaal reeds vastgelegd en zouden daar eventueel ook onze ceremonie kunnen houden (wij trouwen niet voor de Kerk, maar willen wel graag een huwelijksceremonie). toch zijn we nog aan het uitkijken naar een andere locat...
Locaties - Viering Reacties: 3 1-6-2015 11:50:51

Lenntje
Gelnagellak
Dag dames, iemand ervaring met gelnagellak en weet van goede adresjes regio Antwerpen of regio Leuven? Ik heb dit nog nooit laten doen, dus ook geen ervaring mee... Alvast bedankt Groetjes Lenntje
Voorbereiding Reacties: 3 1-6-2015 11:44:42

Dorien
Pfff... De perfecte zaal...
Beste,  Hoeveel zalen moet je gaan bekijken voor je DE zaal hebt gevonden??? Wij zijn nu sinds enkele weken volop op zoek naar een zaal. We hebben er nu 3 gezien, maar hadden wij geen van de 3 het WAUW gevoel. Ik heb nog enkele zalen waar ik ms...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-6-2015 11:36:05

Helene
Ceremoniemeester: ja of nee
Hey bruidjes Wij trouwen volgend jaar op 7 mei. Nog veel tijd dus maar vermits onze zaal en dagplanning al vastligt, vroegen we ons het volgende af: wij hebben een volledige dag gevuld op onze trouwdag (ontmoeting bij mijn ouders, burgerlijke trouw, ...
Voorbereiding Reacties: 5 1-6-2015 11:20:40

Floshken
Verslag Trouwdag 29 mei
Dag Bruidjes!Hierbij ons verslag!om 5 u spontaan wakker geworden, gelukkig goed geslapen!om 8 u samen met de dochter bij de kapper voor haar en make upom 10.30 terug en wachten tot twee uur voor de aankomst familie.om 14.15u was het e...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 1-6-2015 10:22:52

hanne
Frankrijk
Hellow, Ik zou graag onze "verrassingstrouw" organiseren ergens in zuid frankrijk. Heeft er iemand betrouwbare informatie omtrent locaties enz. Het moet ook niet groots zijn, het zou eerder intiem met enkele familieleden zijn. bedankt
Locatie Reacties: 1 1-6-2015 10:00:57

Valeri
ceremoniebus
Hey medebruidjes! Mijn partner en ik trouwen op 06/08/2016. Wij hebben de zaal, de kerk en de gemeente al vastgelegd. Nu nog vervoer... blijkbaar niet zo heel gemakkelijk te vinden! Wij zouden graag een oldtimer/ceremoniebus reserveren. Weet ieman...
Ceremonie Reacties: 3 1-6-2015 7:37:35

Sterre
Naaister gezocht die veel ervaring heeft met bruidsjurken
Ondertussen aan men tweede kleed eerste kleed heeft een naaister Volledig nr de vaantjes geholpen . Dit wil ik nu kost wat kost dat men kleed in orde is Regio Willebroek kan zo ver als Brussel uitwijken of Antwerpen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 31-5-2015 20:41:53

Charlotte
Huwelijkszegen + Slotgebed voorbeelden
Hallo,Ik zoek enkel nog een fijne tekst/gedicht voor het slotgebed en de huwelijkszegen op het einde van onze misviering.Ik hou niet zo van de zeer klassieke "Heer, onze God,...". Wij hebben ook een misviering zonder Eucharistie en met een Diak...
Ceremonie Reacties: 2 31-5-2015 15:45:54

Sofie
Pasgeld
Beste bruidjes! Ik had het deze week met enkele collega's over mijn trouwjurk en budget en waar ik ervoor zou willen gaan zien. Zij zeiden echter dat er sommige winkels werken met pasgeld. Hebben jullie pasgeld moeten betalen om jurken te passen? I...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 31-5-2015 13:25:28

Britt
Bloemenkrans in het haar
Hallo, Ik zou graag de bruidsmeisjes een bloemenkrans laten dragen in hun haar. Ze zijn nog redelijk klein 2 van 7jaar en ons dochtertje 3jaar. Zou ik best echte bloemen nemen of en nepkrans. Iemand ervaring met echte bloemen?
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 31-5-2015 0:44:28

Sofie
27 dagen!!!!!
Hey, bruidjes met nog 27dagen op mijn teller begint het echt wel te korten! Vandaag onze huwelijkskaars gaan bestellen,en das niets te vroeg aangezien,ik er 20juni mag omgaan (1week voor ons huwelijk),volgende week proef make-up en 16juni proef kapse...
Voorbereiding Reacties: 2 30-5-2015 23:12:02

Shana
Dringend limousines gezocht!
Hallo iedereen! Ik ben nog op zoek naar 2 limousines regio Oost-Vlaanderen. Wie kan mij hopelijk nog helpen? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 30-5-2015 22:10:52

dede
DJ Bob De Groot
Hallo, heeft iemand ervaring met DJ Bob de Groot? Alle info en ervaring zou heel welkom zijn! alvast bedankt 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 30-5-2015 13:53:18

Hanne
ceremoniemeester gezocht voor 4 juli 2015
Hey! Ik weet dat ik aan de late kant ben, maar we zouden toch nog een ceremoniemeester zoeken voor ons huwelijk op 4 juli 2015. Het is een kerkelijke dienst in Drongen-Baarle (Gent). Zijn hier ceremoniemeesters die die dag nog een gaatje vrij hebben?...
Ceremonie Reacties: 2 30-5-2015 8:41:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...